BIMI: این چیست و برای شما چه معنایی دارد؟

این سومین قطعه ما از یک سری در مورد قابلیت تحویل ایمیل و ویژگی هایی است که بر آن تأثیر می گذارد. برای پیگیری ، قطعات اول و دوم ما را بررسی کنید.

دنیای بازاریابی ایمیلی همیشه در حال تغییر است. سرویس های ایمیل همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود تجربه کاربری خود یا افزودن یک لایه امنیتی اضافی هستند. و بازاریابان ایمیل همیشه باید آماده سازگاری باشند.

چه زمانی گوگل اعلام کرد آنها از BIMI پشتیبانی می کنند ، ویژگی جدیدی که به بازار می آید و هر دو تجربه کاربری پیشرفته را ارائه می دهد و امنیت بیشتر ، بازاریابان شروع به پرسیدن – آیا این مورد بزرگ بعدی است؟

جواب؟ شاید!

مانند هر ویژگی جدیدی که در چشم انداز بازاریابی ایمیل وجود دارد ، وقت آن است که تحقیق کنیم. بیایید نگاهی بیندازیم که BIMI دقیقاً چیست ، چگونه کار می کند و چگونه می توانید آن را در استراتژی بازاریابی ایمیلی خود پیاده سازی کنید.

BIMI چیست؟

BIMI مخفف عبارت Brand Indicators for Message Identification است. به طور خلاصه ، BIMI نشان شرکت شما را در کنار ایمیل های بازاریابی که ارسال می کنید در حالی که در صندوق ورودی مشترکین شما هستند ، نشان می دهد ، مانند عکس زیر.

ایمیل هایی با آرم کنار آنها در صندوق ورودی.

BIMI چند هدف منحصر به فرد را ارائه می دهد. اول ، با قرار دادن لوگو در کنار آنها ، نام تجاری را برای ایمیل های فرستنده به ارمغان می آورد. این یک ارتباط بصری قوی ایجاد می کند.

دوم ، BIMI مانند یک ویژگی امنیتی عمل می کند. با نشان دادن لوگوی شما در کنار پیام شما ، این امر برای مشترکان شما تأیید می کند که این پیام در واقع از طرف شما نیست ، فریب دهنده است.

در دورانی که برجسته شدن در صندوق ورودی از همیشه سخت تر است و در روزی که ایمیل های فیشینگ در حال افزایش هستند ، می توانید ببینید چرا این ویژگی برای بازاریابان ایمیل بسیار جذاب است. شما نام تجاری را در صندوق ورودی دریافت می کنید ، از اعتبار نام تجاری خود بیشتر محافظت می کنید و تجربه مشترکان خود را کنترل می کنید.

برد ، برد ، برد – درست است؟

چگونه BIMI را پیاده سازی می کنید؟

این جایی است که آن شاید جلو می آید.

در حالی که عناصر فنی مورد استفاده برای کشیدن لوگو در بین ارائه دهندگان صندوق پستی یکسان است ، شرایط BIMI بین آنها متفاوت است.

گروه رسانه ای Verizon (Yahoo ، AOL و غیره) در حال حاضر نیاز دارد به شرح زیر:

Google برای Gmail به همراه چند مورد دیگر مانند حق چاپ کپی لوگو و VMC (گواهی تأیید شده علامت تجاری) همان را برای Gmail نیاز دارد. این امر باعث می شود که پیاده سازی BIMI در Google بیش از یک تنظیم فنی نباشد ، زیرا به کارگیری این عناصر می تواند یک فرآیند طولانی باشد.

برای اینکه BIMI برای Gmail کار کند ، باید موارد زیر را طی کنید الزامات:

و بعد از همه اینها ، لوگوی شما می تواند در صندوق ورودی کنار ایمیل های شما در صندوق ورودی Gmail ظاهر شود.

BIMI برای من چه معنایی دارد؟

توانایی تأیید اعتبار ایمیل و دیده شدن بیشتر نام تجاری در صندوق ورودی برای بازاریابان جذاب است.

بنابراین چگونه می دانید که مناسب شما است یا خیر؟

  • به تجزیه مشترکان خود نگاه کنید استفاده از سرویس گیرنده ایمیل و ببینید آیا این حامیان BIMI ذکر شده در آنجا به خوبی نمایان شده اند.
  • به الزامات مربوط به هر ارائه دهنده نگاه کنید و ببینید کدامیک را قبلاً در محل خود دارید.
  • ببینید راه اندازی عناصر باقی مانده به چه چیزی نیاز دارد. توجه: اگر این خدمات به شما در شروع کمک می کند ، خدمات BIMI-setup-aid را در نظر بگیرید.

و به یاد داشته باشید-از آنجا که الزامات در حال حاضر بر اساس هر ارائه دهنده ایمیل است ، تصمیم برای پیاده سازی لازم نیست همه یا هیچ باشد.

اگر تصمیم گرفته اید که می خواهید شروع کنید ، می توانید با برآوردن شرایط Yahoo و آزمایش با آن کاربران شروع کنید. سپس ، اگر نتایج مثبتی مشاهده می کنید ، ممکن است نشانه سرمایه گذاری در راه اندازی مورد نیاز برای استفاده از BIMI برای کاربران Gmail نیز باشد.

بسته شدن

امنیت و اعتبار ایمیل هرگز در تاریخ ایمیل مورد نیاز نبوده است – و BIMI فرصتی عالی برای ارائه هر دوی این موارد است.

این که آیا قصد دارید با این کار پیش بروید یا خیر ، مهم است که به یاد داشته باشید که عناصر تکنولوژیکی جدید وقتی با آنها جفت می شوند بهتر کار می کنند نگهداری لیست کیفیتبه

اگر BIMI برای شما و سازمان شما بسیار مناسب به نظر می رسد ، پیاده سازی آن بی فایده است. دریافت احراز هویت و کپی رایت مناسب در صورت عدم وجود زمان می تواند زمان بر باشد. اما ، برای یک تجربه کاربری مطمئن تر و مطمئن تر ، می تواند ارزش آن را داشته باشد.