کلارک گریسولد – دوست دختر سبک

در حالی که ذائقه من برای سینمای تعطیلات بیشتر به سمت یک کرایه با احساس خوب گرایش دارد بابا نوئل و جن، باید اعتراف کنم که هیچ فیلمی بهتر از این نیست تعطیلات کریسمس ملی لمپون هنگامی که به دنبال الهام گرفتن از سبک برای یک جشن پلیور زشت.

ملی-لمپون-کریسمس-تعطیلات

کلارک گریسولد بازی دارد، شما. دُرکی، بازی درکی.

به نویسندگی جان هیوز و با بازی چوی چیس، به راحتی می توان فهمید که این فیلم چگونه طرفدارانی را به دست آورد. در واقع، این ماه بیست و پنجمین سالگرد ناکارآمدترین تعطیلات زمستانی است که ما تا به حال از طریق چهره های پوشانده شده با دست در آن گیر کرده ایم.

در حالی که این فیلم ربع قرن می گذرد، موضوع اصلی دوست داشتن و نفرت همزمان خانواده در تعطیلات مانند همیشه تازه باقی می ماند – همانطور که سبک حومه شهر گریزولد پیش پا افتاده است.

تعطیلات کریسمس ملی لمپن، سبک کلارک گریسولد، فیلم ملی تعطیلات کریسمس لمپن، سبک مهمانی پلیور زشت، مهمانی پلیور زشت

برای مهمانی تعطیلات با تم ژاکت زشت شما، ما ظاهر او را از شبی که جان عموزاده ادی را تهدید کرد، قبل از اینکه دوباره چراغ‌های کریسمس از کار بیفتد، به خاطر یک تخم مرغ، بازسازی کرده‌ایم.

اینجوری لباس بپوشید و قول می‌دهم که شادترین تجربه مهمانی پلیور زشت را داشته باشید (250 رشته چراغ فینیکی شامل نمی‌شود).

چیزی که ما دوست داریم

پلیور چند منظوره زشت. این ژاکت، مطمئناً صدای بلندی دارد، اما همچنین الهام گرفته از میراث است، به این معنی که می‌توانید از پوشیدن آن در هر روز دیگر از فصل زمستان نیز دوری کنید.

جوراب های جشن برای شعله ور شدن بیشتر. بسیار خوب، پس ممکن است نخواهید این کفش ها را در دفتر بپوشید، اما اگر به خاطر داشتن ژاکتی بسیار زیبا از شما خواسته شود، این کفش باید سبک خود را پیدا کند.

– ژاکت باراکوتا. این یک قطعه جاودانه است که توسط افرادی مانند پل نیومن، جیمز دین و SG شما پوشیده شده است. با پوشیدن آن نمی توانید اشتباه کنید. همیشه.

– لباس های دستی سنگین این دستکش‌های پوست گوزن چیزی هستند که باعث می‌شود این فرد آماده‌تر به نظر برسد. شاید شما آنها را فقط در آخر هفته ها بپوشید، یا زمانی که می خواهید خانه خود را با لامپ های ایتالیایی تزئین کنید، اما آنها برای همیشه ماندگار هستند و فقط با افزایش سن بهتر به نظر می رسند.

ظاهر زشت ژاکت کریسمس کلارک گریسولد را بدزدید

دوست دختر سبک، مگان کالینز، نگاه او را بدزدید، کلارک گریسولد

شلوار: جمهوری موزی | عینک: واربی ​​پارکر | ژاکت: باراکوتا | کلاه: (مشابه)

ژاکت: Levi’s-فروخته شد! مشابه | کفش: Cole Haan | هنلی: LL Bean | جوراب: هدف

دستکش: بال قرمز | لیوان مارتی موس: سازندگان شهری

>> ایده های لباس بیشتری می خواهید؟ این ظاهرهای جشن را بررسی کنید

مکالی کالکین در نقش کوین مک آلیستر در «تنها در خانه 2»

سه لباس جشن جشن