امتیاز پودر چای سبز ماچا از سوپرفودهای شما – دوست دختر سبک

12 روز sg faves، superfood، matcha

بچه ها، آیا می دانید هر روز چقدر چیزهای عالی در SG HQ کشف می کنیم؟ به همین دلیل است که دسامبر امسال، ما عشق را با شمارش معکوس به اشتراک می گذاریم 12 روز SG Faves، با چند هدایای خیره کننده از چیزهایی که دوست داریم. فقط روش ما برای گفتن “تعطیلات مبارک” از تیم SG به شما و شماست.

بعدی؟ یک مکمل خوشمزه و سالم برای غلبه بر این رکود در اواسط روز از سوپر فودز شما!

چرا ما سوپر غذاهای شما را دوست داریم

غذاهای فوق العاده شما، ماچا، 12 روز sg faves، بهترین پودر چای سبز ماچا

هر وقت از دوستی برای صرف قهوه می خواهم، منظورم این است که “دوست داری بریم قهوه بنوشم در حالی که من انگشتانم را روی هم می زنم که جایی که می رویم ماچا بخوریم؟”

بعد از اینکه چند سال قبل بدون کافئین رفتم، به آرامی به صبحانه هجوم رفتم، ابتدا با چای سبز و سپس با ماچا. خوشبختانه، ماچا لاته انرژی پایدار را به آرامی می سوزاند، نه انرژی اولیه قهوه. همچنین؟ ماچا با صدایی که قهوه انجام داد، شکمم را ترک می کند.

خوشبختانه، می‌توانید ماچا را در کافی‌شاپ‌های بیشتر و بیشتری پیدا کنید، و از مارک‌هایی مانند Your Superfoods، که مأموریتشان آسان‌تر کردن غذای سالم است، من می خواهم تمیز غذا بخورم اما زمان خرید، آشپزی یا خوردن ندارم حس درونی. بنیانگذاران دوست پسر و دوست دختر این زوج شگفت‌انگیز هستند که پس از ابتلای او به سرطان، اشتیاق به تغذیه سالم را کشف کردند و متوجه شدند که آنچه می‌خوریم چقدر بر سلامتی ما تأثیر می‌گذارد… به طور جدی، بروید داستان آنها را بخوانید.. فوق‌العاده الهام‌بخش است!

آنچه شما می توانید برنده شوید

بهترین ماچا برای اسموتی ها

خواه مثل من عاشق ماچا باشید، یا فقط در مورد این نوشیدنی‌های سبز که در همه جا دیده‌اید کنجکاو باشید، می‌توانید وارد شوید تا ترکیبی از ترکیب ماچا ارگانیک سوپرفود را برنده شوید! یک لاته صبحگاهی درست کنید، یا آن را با یک اسموتی یا کاسه آکای در صبح مخلوط کنید تا انرژی بیشتری داشته باشید – چه در بالا و چه در پایین – نسبت به فنجان قهوه معمولی شما.

نحوه ورود

سوپر فودهای شما، ماچا، 12 روز sg faves

به اینستاگرام سر بزنید و Style Girlfriend and Your Superfoods (@yoursuperfoods) را در اینستاگرام دنبال کنید و آخرین پست ما را لایک کنید.

آسان است، درست است؟ حتی می‌توانید دوستان خود را برای شانس بیشتری برای برنده شدن تگ کنید—هر دوستی که تگ شده است ورودی دیگری را به شما می‌گیرد!

شما 24 ساعت فرصت دارید تا وارد شوید، پس به آن برسید! پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

خبر خوب این است که یک هدایای کاملاً جدید فردا…و چهارشنبه..و پنج شنبه…تا آخر راه خواهد رفت وحشتناک 20 دسامبر، بنابراین شما شانس زیادی برای برنده شدن دارید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!