در مورد تصمیمات سال نو – دوست دختر سبک

تصمیمات سال نو

من هرگز نفهمیدم چرا مردم از تصمیمات سال نو متنفرند. من آنها را دوست دارم. عشق. شروع یک سال جدید با اشتیاق و عزم راسخ برای ضربه زدن به “تنظیم مجدد” در کل عصبانیت زندگی? زباله های ناخواسته ذهنی و عاطفی خود را به حاشیه بریزید؟ با توجه به آنچه آموختید، به جای اینکه کجا شکست خوردید، با روحیه عمل گرایی خوش بینانه به گذشته فکر کنید؟ استفاده از این اطلاعات جدید برای تعیین اهداف مثبت، و احساس قدرت توسط آگاهی جمعی از دانستن اینکه یکسری از افراد دیگر آنجا هستند و سعی می‌کنند روی کارشان هم کار کنند؟

چه چیزی را دوست ندارد؟!

البته، ما این فرصت را داریم که هر روز که از خواب بیدار می‌شویم، از نو شروع کنیم، اما درست مانند پوشیدن لباس عروسی برای عروسی آینده شما می‌تواند باعث شروع عادت‌های سالم شود، یا جستجوی شغل شما را وادار می‌کند تا در نهایت رزومه خود را به‌روزرسانی کنید، هر دلیلی برای افزایش انگیزه در ایجاد تغییر هیجان انگیز و مفید است. پس من اینجام که به سال 2017 فکر می کنم و به سال 2018 نگاه می کنم. با نظرات و تصمیمات خود در نظرات زیر به من بپیوندید!

اهداف من برای سال 2018

قطعنامه شماره 1 صبر را جایگزین وحشت کنید

اگر بتوانید سال 2017 خود را در یک کلمه تقطیر کنید؟ چی میتونه باشه؟ برای من این کلمه (متاسفانه) است وحشت.

مطمئناً، بسیاری از آن‌ها تهدید دائمی جنگ هسته‌ای است، اما این اولین و طولانی‌ترین زمانی است که من از زمان دانشگاه مجرد هستم، و – می‌دانید – اتفاقاً با فصلی از زندگی من مصادف می‌شود که در آن من احساس می کنم نه فقط برای یک رابطه، بلکه برای یک تعهد طولانی مدت و همه جانبه آماده هستم: ازدواج، شریک زندگی، خانواده.

لول اوف

دلایل زیادی برای مواجه شدن خودم با این زمان نامناسب وجود دارد، و مطمئن باشید که من همه آنها را مورد بحث قرار داده ام. تهوع آگهی با درمانگرم، بنابراین من شما را با جزئیات در اینجا خسته نمی کنم (اما tl;dr, این تقصیر پدر و مادر من است، و همچنین من هرگز یاد نگرفتم که چگونه خودم را دوست داشته باشم.

به این واقعیت اضافه کنید که Style Girlfriend در سال گذشته کمی به الگوی نگه‌داری رفت و رشد آن متوقف شد و بخش عمده‌ای از شش ماه گذشته صرف زیر سوال بردن ماموریت ما شد (در مورد آن بیشتر بخوانید. اینجاو عکس های داغ خود را هدایت کنید اینجا) که سخت و ترسناک و عجیب بود.

من همچنین از داشتن یک کارمند تمام وقت به صفر رسیدم (بریتانی به فلوریدا بازگشت و یک کارمند را باز کرد آژانس مشاوره شبکه های اجتماعی kickass!). در مورد اینکه چگونه به اشتراک بگذارم که او به کار خود ادامه داده است، و اینکه من او را جایگزین نمی‌کنم (در حال حاضر) وحشت داشتم، زیرا هرگز یاد نگرفتم که چگونه از حمایت به گونه‌ای استفاده کنم که تأثیری بر درآمد ما داشته باشد. آک.

بارها و بارها به خودم گفتم «راه درست» برای رشد یک کسب‌وکار این است که یک کارمند منجر به دو سرنخ می‌شود تا ده‌ها منتهی به تراشیدن سرم و تبدیل شدن به جف بزوس بعدی. یا چیزی

برای من ضرباتی به نفسم کافی بود تا زره بدن را ضروری کنم. من در مورد زندگی شخصی و زندگی حرفه ای خود احساس وحشت کردم، به گونه ای که هر تصمیمی (در این تاریخ بروید؟ برای این ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ثبت نام کنید؟) از محل ترس ناشی می شود (اگر قرار دیگری باشد چه می شود؟ اگر مشترک شوم و کمکی نمی کند؟) به جای آسیب پذیری امیدوارکننده (اما شاید او باشد! و ممکن است!)

بنابراین در سال 2018، می خواهم به خودم اجازه بدهم که زندگی ام را بگذرانم. اشتباه کردن (با دانستن اینکه آنها من را سرنگون نمی کنند) و متعهد به یادگیری درس ها، به جای اینکه خودم را به خاطر اشتباهات کتک بزنم. به رشد. عقب نشینی نکردن این کلیشه ای است که تصمیم بگیرم در لحظه زندگی کنم، اما می خواهم به یاد داشته باشم که نگرانی در مورد آینده فقط به حال من آسیب می زند.

قطعنامه شماره 2 شما مجبور نیستید همانی باشید که همیشه بوده اید

آیا تا به حال احساس می کنید که از برخی برچسب ها یا بخشی از هویت خود پیشی گرفته اید؟ تنها مشکل این است که هیچ کس دیگری نمی داند که شما از آنها پیشی گرفته اید؟

این یک مرجع بسیار خاص است، اما در نمایش کوتاه مدت (و بسیار دست کم گرفته شده IMO). گفتگو، عکاس آماندا د کادنت با مایلی سایرس مصاحبه کرد. این در روزهای رو به پایان بازگشت هانا مونتانا، زمانی که ستاره دیزنی شروع به ورود به بزرگسالی و ادعای استقلال خود کرد. کوروش در مورد آن سنگر شهادت بت دختر نوجوان، که خود را برای ازدواج پس انداز می کرد، گفت که مدت ها بود که در این موضوع یک چیز می گفت و تنها به تدریج متوجه شد که چیز دیگری را باور کرده است. برای او، دیگر به این که او چه کسی است، صادق نبود، اما برای مدت طولانی بخشی از هویت او بود که قبل از اینکه متوجه شود پوستش را ریخته است، از پوست بیرون زده بود.

امسال خیلی به آن مصاحبه فکر کردم.

برای مدت طولانی، من در میان دوستان و خانواده‌ام «هوش‌کننده» بوده‌ام، و راحت (بیش از حد راحت) این هویت را با برچسب دیگری که می‌پوشم، یعنی «کارآفرین» مرتبط کرده‌ام. اگر کسب و کار خود را اداره می کنید، باید 24/7، 365 کار کنید، درست است؟ درست؟!؟!

در کریسمس، خانواده ما بابانوئل های مخفی را انتخاب می کنند تا هدایایی ما را ساده کنند. قبل از اینکه مشخص کند چه کسی را انتخاب کرده است، هر یک از اعضای خانواده را توصیف می کند تا مردم بتوانند حدس بزنند چه کسی چه کسی را دارد. امسال پدرم مرا داشت و گفت: «این آدم سخت‌کوش‌ترین فردی است که می‌شناسم. او هرگز تسلیم نمی شود.» و همه می دانستند که او در مورد من صحبت می کند. بدیهی است که او آن را به عنوان یک تعریف و تمجید منظور کرده است، و البته من به اخلاق کاری قوی خود افتخار می کنم، اما اولین فکر من این بود: وای نه. اوه چقدر غمگین

چون احساس می کنم واقعاً آماده هستم تا کسی باشم که با مبارزه تعریف نشده باشد. مانند بامزه‌ترین فرد اتاق، یا سریع‌ترین فرد با لبخند، یا، نمی‌دانم، برای فرش‌های دستباف شگفت‌انگیز مراکشی که می‌توانستم بافتن را یاد بگیرم. من نمی خواهم فردی باشم که کار می کند همیشه. کسی که نمی تواند از در بگذرد زیرا دنیا را بر پشت خود حمل می کند. من از این هویت پیشی گرفته ام.

فراتر از آن، من آماده هستم تا Style Girlfriend – و واقعاً همه چیز در زندگی من – کمی ثبات بیشتری داشته باشد. من نمی خواهم ماه های خوب و ماه های بد داشته باشم. البته هنوز هم خواهم داشت، اما می‌خواهم بتوانم، با کمی دقت، پیش‌بینی کنم که همه آن‌ها… عمدتاً… ماه‌های خوبی خواهند بود. در حالی که مطمئن نیستم دقیقاً چه شکلی است، از این احساس هیجان زده هستم بی خطر در هویت جدید شخصی که تعادل بین کار و زندگی دارد.

رزولوشن شماره 3 روی کاری که فقط خودتان می توانید انجام دهید تمرکز کنید

دوگانگی ای که در مورد مد به عنوان تمرکز Style Girlfriend شروع کردم، واقعاً در سال 2017 به وجود آمد و متوجه شدم که زمان آن رسیده است که تغییری ایجاد کنم. با زنانی که به من الهام می‌بخشند و مردان را به حساب می‌آورند احساس بی‌قراری می‌کردم، در حالی که تنها کاری که انجام می‌دادم کمک به آنها برای انتخاب شلوار جدید بود.

میدونم میدونم؛ عمیق تر از آن است، و من همیشه گفته ام که Style Girlfriend چیزی فراتر از مد است، اما به شدت احساس کردم که استفاده از مد به عنوان نقطه ورود اصلی برای سایت بسیار محدود است.

بنابراین به نظر می رسد زمان مناسبی برای گذاشتن پولم در دهانم است. در سال 2018، ما همه چیز را تغییر می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که تمرکز سرمقاله Style Girlfriend به ریشه های خود باز می گردد. به اشتراک گذاشتن دیدگاه زنانه در مورد اینکه چگونه مردان می توانند بهترین خود باشند. بله، ظاهر بخشی از آن است، اما همه چیز نیست.

سبک لباس است (و همه چیزهایی که در ظاهر کلی شما نقش دارد)، مطمئناً، بلکه در مورد زندگی با فرهنگ و عمل کردن با شخصیت است.

احتمالاً برای مدتی دیده‌اید که این اتفاق می‌افتد که من احساس می‌کنم بسیار فراخوانده شده‌ام تا لنز Style Girlfriend را به همه چیزهایی که یک مرد را به یک مرد خوب، ارزشمند (ارزش قرار گذاشتن، ارزش استخدام، ارزش دوستی، ارزش ازدواج) در سال 2018 تبدیل می‌کند، گسترش دهم. مردی که با سبک زندگی می کند در هر چیزی که مستلزم آن است – اما ارزش آن را دارد که آن را برای آیندگان در اینجا بگذاریم.

بنابراین ما اینجا هستیم. من از یک رابطه خارج شده‌ام، کارمند هستم و سعی می‌کنم بفهمم چگونه می‌توانم کسب‌وکارم و به‌عنوان یک فرد در سال 2018 رشد کنم.

به سلامتی!

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند