یک تی شرت قدیمی جعلی – دوست دختر سبک

چگونه یک تی شرت قدیمی جعل کنیم

اخیراً یکی از خوانندگان پرسیده است که با مجموعه رو به رشدش از تی‌های کنسرت فوق‌العاده، اما غیرقابل پوشیدن چه باید کرد:

من عاشق جمع‌آوری تی‌شرت‌های قدیمی تور کنسرت از eBay هستم و میلیون‌ها تی‌شرت عالی دارم، اما همه آنها واقعا سفت هستند. آیا کاری وجود دارد که بتوانم آنها را در وان حمام، یا یک سطل یا چیزهای دیگر خنک‌تر و قدیمی‌تر نشان دهم؟ استفاده از لوازم نسبتا ارزان برای انجام آن؟ با تشکر!”

اول از همه، چه وسواس بزرگی داشتن! منظورم این است که اگر می‌خواهید چیزی را هول دهید، ممکن است تی‌های وینتیج شیرینی باشد. خیلی بهتر از آن عروسک های ترسناکی که شبیه جکی او یا پرنسس دی مانند همسایه قدیمی من در خانه اش بود. یا، مثلاً، تمام تکه های ناخن خود را در شیشه های زیرزمین خود نگه دارید.

در واقع یک تکنیک بسیار ساده برای سرعت بخشیدن به روند پیری روی تی شرت های شما وجود دارد که شامل وان یا سطل شما نمی شود. و من به هیچ وجه یک فرد “حیله گر” نیستم، بنابراین قول می دهم که آسان است.

در اینجا نحوه جعل کردن یک تی شرت قدیمی آورده شده است

3 میلیون، 8 دلار

یک کلمه: سمباده!

می توانید بدون تلاش زیاد، چند دهه روی تیشرت های خود سنباده بزنید. در فروشگاه سخت افزار، به دنبال کاغذ با برچسب “100 grit” یا سنگین تر باشید. شن فقط به اندازه ذرات جاسازی شده در کاغذ سنباده اشاره دارد، اما چقدر بد به نظر می رسد؟ “ببخشید قربان، من نیاز به سنگدلی بیشتری دارم.” اه، من آن را دوست دارم. به هر حال…

برای شروع، تی شرت را از داخل بچرخانید و با کاغذ سنباده به خوبی به آن بمالید (ممکن است ابتدا چند شمع روشن کنید؟ کمی موزیک خلق کنید؟). کاغذ سنباده الیاف را می‌شکند و باعث می‌شود پیراهن نرم‌تر و فرسوده‌تر شود، بدون اینکه بر روی گرافیک چاپ شده در جلو تاثیر بگذارد. پس نگران نباشید، لوگوی شیرین Van Halen ایمن است.

اگر هدف شما صرفاً نازک‌تر کردن پیراهن است، باید این کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید قسمت جلویی به نظر برسد که عملکرد مناسبی دارد، آن را به سمت راست بچرخانید و این روند را تکرار کنید.

آن را بالا ببر

اگر در خانه یک سنباده برقی دارید (و واقعاً، چه کسی ندارد؟)، می‌توانید از آن برای انجام سریع‌تر فرآیند استفاده کنید. فقط مراقب باشید که از یک لمس سبک استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است درست از سه راهی خود عبور کنید.

پیشنهاد افراطی‌تری که شنیده‌ام، اما هرگز امتحان نکردم – برای برخی، تی شرت را در حیاط (یا در گلدان) برای چند روز یا چند هفته دفن کنید، اوه، ارگانیک. آلی ناراحت کننده؟ اما پس از آن قطعاً باید آن را بشویید. متاسفم نه متاسفم

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

به دنبال کمک بیشتری در مورد سبک خود هستید؟

اگر آماده هستید کمد لباس خود را ارتقا دهید اما از فکر خرید لباس های جدید می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما آشکارا مغرضانه هستیم، اما مشتریان به ما می گویند که لیست های خرید آنلاینی که فقط برای آنها شخصی سازی می کنیم، کلیت بازی را تغییر می دهند.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

> برای دریافت بهترین نکات و ترفندهای ما، Style Girlfriend را در Pinterest دنبال کنید!