چگونه در eBay مانند یک حرفه ای جستجو کنیم – دوست دختر سبک

در حال حاضر، فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم که eBay می‌تواند مکانی عالی برای خرید لباس‌های باکیفیت و ارزان باشد. اما همیشه آسان نیست.

دوست دختر-به-سبک-بیشتر-دوستت دارم

می‌توانید برای یافته‌های جالب SG را دنبال کنید، اما هی، من اندازه‌گیری‌های شما را نمی‌دانم، یا به دنبال چه چیزی می‌گردید. و حتی اگر ستاره ها در یک راستا قرار گیرند، و من بهترین شما را پیدا کنم [jacket, pants, blazer, etc] خیلی بدترین حالت وقتی است که می‌گویی، “اوه مرد، این همان چیزی است که من به دنبالش بودم!” … سپس جزئیات را بررسی کنید و متوجه شوید که دو سایز خیلی بزرگ است (یا بدتر، حدس می‌زنم..هم کم اهمیت).

به همین دلیل است که من با برایان پاتر، مدیر Haberdashboard، یک سایت طرفدار پوشاک مردانه در eBay تماس گرفتم. او به من داد – و با تمدید، شما! ما! – اطلاعات داخلی در مورد چگونگی ردیابی یافته های عالی بعدی خود در eBay:

از اپراتورهای جستجو استفاده کنید!

عملکرد جستجوی eBay مانند موتورهای جستجویی که قبلاً می‌شناسید و دوست دارید کار می‌کند، بنابراین با آن رفتار کنید. برای عبارت دقیق، از نقل قول استفاده کنید:“میراث بال سرخ”. برای حذف یک عبارت، از منهای استفاده کنید: -لوفرز. برای استفاده یا، از پرانتز استفاده کنید، به عنوان مثال: (پایین زمین، j crew)هر چیزی را با پایان زمین یا j خدمه در عنوان پیدا خواهید کرد.

متأسفانه اجرای جستجوی فقط با استثناء غیرممکن است، شما باید حداقل یک عبارت جستجوی واقعی را اجرا کنید. اگر می‌خواهید چند عبارت را حذف کنید، منهای و پرانتز را ترکیب کنید. -(h&m، abercrombie) هر چیزی که h&m یا abercrombie را در عنوان داشته باشد حذف می کند.

اگر می‌خواهید یک عبارت چند کلمه‌ای را حذف کنید، در مقابل تمایل به استفاده از نقل قول مقاومت کنید. در عوض از پرانتز استفاده کنید: -(آلن ادموندز). این همچنین تمام پوشش های مشابه را حذف می کند.

شما می توانید این موارد را به روش های نسبتاً پیچیده ای ترکیب کنید تا واقعاً نتایج خود را محدود کنید، به عنوان مثال: Horhide “Double Rider” (شات، ونسون، لوویس) – (وینتیج، vtg).

علاوه بر فیلترهای اندازه، از کلمات کلیدی اندازه استفاده کنید

در برابر این اصرار مقاومت کنید روی فیلتر اندازه در سمت چپ کلیک کنید تا نتایج خود را بر اساس اندازه کوچک کنید. در عوض، با اضافه کردن اندازه های خود به کلمات کلیدی جستجوی خود شروع کنید. برای مثال اگر به دنبال یک ژاکت کوچک J.Crew هستید، به سادگی جستجو کنید j خدمه کوچک. یا اگر به دنبال سایز 40 یا 42 باربور هستید سرچ کنید باربور (40،42).

دلیل این امر دو مورد است. اولین مورد این است که فروشندگان اغلب هنگام ایجاد فهرست خود اندازه را به اشتباه تعیین می کنند. دوم این است که eBay بسته به کشوری که فروشنده در آن است، اندازه‌های متفاوتی را می‌خواند. برای مثال، آنچه در ایالات متحده “اندازه” نامیده می‌شود، در بریتانیا “اندازه سینه” نامیده می‌شود. نتیجه این است که وقتی بر اساس اندازه فیلتر می‌کنید، هر چیزی را که فهرست «اندازه قفسه سینه» دارد را حذف می‌کنید – حتی اگر کادر «مشخص نشده» را علامت بزنید.

استفاده از کلمات کلیدی اندازه تقریباً همیشه نتایج بیشتری نسبت به استفاده از فیلتر اندازه دارد. البته هر فروشنده ای سایز را در توضیحات خود قید نمی کند. برای کامل بودن، باید دو جستجو را انجام دهید – یکی با کلمات کلیدی اندازه و دیگری با استفاده از فیلترهای اندازه. آزاردهنده، مطمئنا، اما کامل؟ قطعا.

تا حد امکان از فیلترهای کمتری استفاده کنید

فیلترهای eBay مانند “رنگ”، “مواد”، “عرض کفش”، و غیره اغلب بیشتر ضرر می کنند تا مفید. یکی از دلایل این است که، مانند اندازه، فروشندگان اغلب به سادگی آن اطلاعات را درج نمی کنند، یا آن را به گونه ای درج می کنند که eBay نمی بیند – به عنوان مثال: قرار دادن “نصف پشم نصف پنبه” به عنوان ماده. برای دیگری، محلی سازی eBay در اینجا نیز سر زشت خود را نشان می دهد. “رنگ” در بریتانیا “رنگ” است، بنابراین فیلتر کردن بر اساس رنگ بیشتر نتایج بریتانیا را از جستجوی شما حذف می کند. به طور کلی، بهتر است تا حد امکان از فیلترهای کمتری استفاده کنید تا تعداد معقولی نتایج حاصل شود.

حواستان به اندازه های اروپایی باشد

لباس‌های آمریکایی و اروپایی اندازه‌های متفاوتی دارند، و می‌توانید از آن برای یافتن حراج‌هایی که کمتر بازدید شده‌اند، سرمایه‌گذاری کنید. مهمترین مواردی که باید بدانید سایز ژاکت اروپایی است که 10 اندازه بزرگتر از سایز ایالات متحده است (یعنی: 38 ایالات متحده یک 48 EU است) و سایز کفش انگلستان که 1 سایز کوچکتر از سایز ایالات متحده است (یعنی: 9.5 ایالات متحده است. حدود 8.5 انگلستان). سایزهای اروپایی برای شلوار و پیراهن نیز وجود دارد.

برای گنجاندن این موارد، به سادگی حروف اول EU یا UK را در عبارات جستجوی خود وارد کنید (اگرچه گاهی اوقات به جای EU از IT، EUR یا EURO استفاده می شود). بنابراین اگر به دنبال یک ژاکت عالی Boglioli در سایز 36 هستید، ممکن است جستجو کنید جوش (36، 46 اتحادیه اروپا، 46 IT).

از دسته بندی های مربوطه آگاه باشید

اغلب بیش از یک دسته بندی مناسب برای یک آیتم وجود دارد که بررسی همه مواردی که می تواند کارساز باشد، ارزشمند است. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک کت چرمی هستید، باید پوشاک مردانه > کت و ژاکت را بررسی کنید، اما همچنین باید پوشاک، کفش و لوازم جانبی > وینتاژ > لباس های قدیمی مردانه، و همچنین کلکسیون ها > Militaria، و eBay Motors را بررسی کنید. > قطعات و لوازم جانبی > پوشاک و کالا. اگر مطمئن نیستید که کجا باید به دنبال آن بگردید، یک عبارت جستجوی خاص را از جستجوی سطح بالا اجرا کنید (به عنوان مثال، “Horsehide” تقریباً به طور انحصاری ژاکت های چرمی زیبا را برمی گرداند) و ببینید کدام دسته بندی می شود.

به دنبال لیست های اشتباه تایپ شده باشید

یکی از راه‌های عالی برای یافتن اطلاعات عالی در مورد چیزی، یافتن چیزهایی با اشتباه تایپی مهم در عنوان است که جستجوگران دیگر از دست خواهند داد. بهترین و ساده ترین راه برای انجام این کار با FatFingers.com است. عبارات جستجوی خود را تایپ کنید و FatFingers با استفاده از تمام تغییرات املایی ممکن جستجو را انجام خواهد داد.

در مورد حمل و نقل از فروشنده سوال کنید

اغلب، فروشنده نشان می دهد که به کشور خاص شما ارسال نمی کند. به طور کلی، این به این دلیل است که حمل و نقل بین المللی دردسرساز است و فروشندگان (مخصوصاً فروشندگان معمولی) نمی خواهند با آن زحمت بکشند. با این حال، متوجه شده ام که یک پیام خوب ارسال شده تقریباً همیشه منجر به موافقت فروشنده با ارسال آن به هر کجا که هستید می شود. بنابراین همیشه ارزش این را دارد که بپرسید (اگرچه اگر در کشوری معروف به کلاهبرداری زندگی می کنید ممکن است این مورد اعمال نشود). پاداش، احتمالاً حراج ارزان‌تر خواهد بود، زیرا اکثر مردم وقتی متوجه الزامات حمل و نقل شوند به سادگی تسلیم می‌شوند!

جستجوهای خود را ذخیره کنید

جستجوهای مکرر را می توان با کلیک کردن روی “دنبال کردن این جستجو” در بالای نتایج ذخیره کرد. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به تایپ کردن هر بار آن را دوباره اجرا کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که اعلان‌های ایمیل خودکار برای هر مورد فهرست‌شده جدید در جستجوی ذخیره‌شده دریافت کنید.

همچنین می‌توانید از هر جستجویی که انجام می‌دهید، یک فید RSS دریافت کنید – به سادگی “&rss=1” را به انتهای URL جستجو اضافه کنید و سپس آن را به RSS خوان خود اضافه کنید.

از جستجوهای ذخیره شده دیگران استفاده کنید

مردم در سراسر وبلاگستان قبلاً کار سختی را برای جمع آوری جستجوهای سفارشی برای مارک های با کیفیت بالا انجام داده اند. اگر به دنبال چیزی با برند خاصی نیستید، بلکه فقط به دنبال یک کت یا کراوات با کیفیت هستید، این یک راه عالی برای جستجو است. برای نمونه های خوب از جستجوهای از پیش مونتاژ شده، ThisFits، PutThisOn، و سایت Haberdashboard برایان را بررسی کنید.

فروشندگان را دنبال کنید

اگر چیز بزرگی در اندازه خود پیدا کردید، می‌توانید روی «دنبال این فروشنده» کلیک کنید تا به‌روزرسانی‌های موارد جدیدی را که در دسترس دارند، مانند جستجوی ذخیره شده، دریافت کنید. این یک راه عالی برای نگه داشتن زبانه ها از افرادی در اندازه شما است که با فهرست کردن موارد آنها در eBay پاکسازی کمد انجام می دهند.

….و بس! آسان است، درست است؟ فقط 10000 قدم ساده شوخی، شوخی، اما واضح است که شما انجام دادن باید مایل به انجام برخی کارها باشید تا واقعاً بیشترین بهره را از سایت حراج ببرید. در حالی که بازده می تواند شگفت انگیز باشد (یک ژاکت باربور زیر صد دلار!؟ نمره!)، برخی از بچه ها ممکن است حوصله لذت بردن از شکار را نداشته باشند.

(تصویر)

این پست را دوست دارید؟ یکی دیگر را از دست ندهید! اشتراک در از طریق فید RSS من.