تحلیلگر کسب و کار (و وبلاگ نویس لباس مردانه) ادوین زی – دوست دختر سبک

کنت کول، عطر کنت کول، دوست دختر به سبک کنت کولارائه شده توسط عطر جسورانه کنت کول برای مرد مدرن: MANKIND. برای حمایت از مارک های بزرگی که Style Girlfriend را ممکن می کنند، سپاسگزاریم!

ادوین زی، لباس مردانه، نینتندو، کنت کول، کنت کول انسانیت

هنگامی که ادوین زی رویکرد خود را به سبک توصیف می کند، همه چیز را با یک ضرب المثل خلاصه می کند: “تو این کار را می کنی”.

اما سبک زی چیزی جز رایج است.

این تحلیلگر مستقر در سانفرانسیسکو خود را با یک اعتماد به نفس متفکرانه و در عین حال بی ادعا همراه می کند – اعتماد به نفسی که او را تقریباً فوراً دوست داشتنی می کند و شناختن او را آسان می کند. زی در یکی از موفق‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی جهان، داده‌ها را روی میز کارش جمع‌آوری می‌کند. (نینتندو … شاید شما در مورد آن شنیده اید؟)، اجرا بر روی مراحل بهبود سانفرانسیسکو، و اتخاذ الف موضع مثبت سبک در دریایی از استارت آپ «مه»

به جای یک هودی شلوغ و کفش‌های کتانی خراشیده – یونیفرم غیر رسمی فرهنگ استارت‌آپ منطقه خلیج – وبلاگ نویس گاهی اوقات لباس مردانه را در یک صبح بارانی می‌بینم که یک بطری آبی آمریکایی می‌نوشد و یک کت پشمی تیز، ژاکت بافتنی و یک بروکز برادرز آکسفورد خوش پوش. یک ژاکت باربور لحافی روی بازویش تا شده است.

من فوراً به چتری که در دست دارد حسادت می‌کنم، یک شماره چوبی و مشکی ساده که شبیه چیزی است که دوست داشتید پدربزرگتان به شما منتقل می‌کرد – و احتمالاً خودش ساخته بود. این نوعی صبح سرد و مرطوب است که شال و کلاه معنا پیدا می کند و ادوین بدون هیچ زحمتی دست از سرش برمی دارد._MG_9067

برای زی، سبک عبارت است از «پیدا کردن لباس‌هایی که هر دو در آن احساس راحتی کنید و شخصیت خود را بیان کنید». به خاطر همین نگرش است که حال و هوای آراسته‌تر او حتی در میان توده‌های معمولی شمال کالیفرنیا نیز معتبر است.

وقتی از او پرسیده شد که آیا او خود را “مرد مدرن” می داند که کنت کول MANKIND برای آن خلق شده است، او موافق است و تعریف خودش را به اشتراک می گذارد. با مردم با احترام و شفقت رفتار کنید، مسئولیت اعمال خود را (چه خوب و چه بد) بپذیرید و خودتان را خیلی جدی نگیرید. اما در واقع، فقط دلسرد نباشید.» کلماتی برای زندگی کردن، اگر تا به حال وجود داشته باشد.

او به تازگی از محله تندرلوین شهر در آن سوی خلیج به برکلی نقل مکان کرده است، و او و همسرش هنوز در حال باز کردن چمدان هستند. او بسیاری از چیزهایی را که داشت، از جمله بسیاری از لباس‌هایی که در دست داشت و دیگر با سبک زندگی یا زیبایی‌شناسی او سازگاری نداشت، اهدا کرد. با نگاهی به گذشته، او پاکسازی را به عنوان یک تمرین ارزشمند به حساب می آورد و او را وادار می کند تا آنچه را که واقعاً در زندگی خود به آن نیاز داشت، در نظر بگیرد.

این ذات گرایی در رویکرد او به سبک و خرید نفوذ کرده است.

اکنون، سعی می کنم آگاهانه تلاش کنم تا از خودم بپرسم، آیا این برای من مناسب است؟ آیا این چیزی است که من پنج سال دیگر می پوشم؟ و حتی، “آیا این چیزی است که به مدت پنج سال ادامه خواهد داشت؟”

او اعتراف می کند که اکنون ممکن است کمی پول بیشتری برای لباس خرج کند، اما اگر بداند که آن لباس واقعاً در کمد لباس او فاصله زیادی خواهد داشت، توجیه قیمت آن آسان تر است. او یک تحلیلگر تجاری است، پس من به منطق او اعتماد دارم._MG_8958

عطر کنت کول، دوست دختر به سبک کنت کول، سبک دوست دختر در زندگی واقعی، عطر کنت کول، ادکلن کنت کول

نمایه سبک ادوین

سبک من در سه کلمه (یا کمتر!)

شلوار را فراموش نکنید.

اولین خاطره “مد” من

وقتی از دبیرستان فارغ التحصیل شدم، پدرم کت شام سفیدی را که با آن ازدواج کرده بود به من داد. در آن سن، من نسبت به لباس هایم بی توجه بودم، اما این چیزی بود که احساس می کردم باید با احترام بیشتری با آن رفتار کنم. دو ماه پیش در عروسی خودم آن را پوشیدم.

ادوین زی، لباس مردانه، نینتندو، کنت کول، کنت کول انسانیتمهمانی های ژاکت زشت: کت و شلوار بپوشید یا از آنها صرفنظر کنید؟

اگر یک مهمانی سرگرم کننده به نظر می رسد و می خواهید بروید، فقط بروید. اما فقط آن مردی نباشید که سوار بر اسبش است که با کت و شلوار یا چیز رسمی دیگر ظاهر می شود زیرا او از پوشیدن ژاکت زشت بر اساس چیزی که در آن خوانده امتناع می کند. GQ. هیچ کس آن پسر را دوست ندارد.

لباس مهمانی تعطیلات:

مانتو اسپرت قرمز قرمز، شلوار فلانل خاکستری، OCBD سفید و کراوات بافتنی مشکی.

برند مورد علاقه پوشاک “Splurge”.

من دوست دارم بیشتر برای کفش‌هایم خرج کنم، مانند Carmina و Crockett & Jones.

برند لباس مورد علاقه “دزدیدن”.

Uniqlo.

سبک شخصی یک مرد مهم است زیرا…

مگر اینکه در یک استراحتگاه برهنه باشید، لباس معمولاً اجباری است، بنابراین ممکن است بهترین ظاهر خود را نیز داشته باشید.

خرید پست:
[show_shopthepost_widget id=”1277852″]

به من بگو:

چه قطعاتی را برای طولانی ترین مدت نگه داشته اید، و چه زمانی قطعات کلاسیک را با سبک های مد روز خریداری می کنید؟

سبک بیشتری در زندگی واقعی می خواهید؟ ببینید که چگونه یک تقطیرکننده، تهیه کننده فیلم و پدر جدید ایندیانا، کارگردان هنری نیویورک، و طراح لباس مردانه اهل غرب میانه با سبک زندگی می کنند.