کمد خود را تمیز کنید – دوست دختر سبک

کمد خود را تمیز کنید، کمد خود را تمیز کنید، تمیز کردن بهار، دوست دختر سبک، مگان کالینز

گفته می شود که فضای سازمان یافته، بیان بیرونی یک ذهن سازمان یافته است. من موافقم، و معتقدم که استاندارد به کمدهای ما نیز تسری پیدا می کند. به همین دلیل است که امروز در مورد اهمیت پاکسازی کمد لباس قدیمی صحبت می کنم.

همانطور که No Jeans ژانویه را به پایان می رسانیم، این زمان عالی برای ارزیابی مجدد تمام لباس های “آماده به کار” است که ممکن است اکنون متوجه شوید که از پوشیدن آنها عقب افتاده اید، اما در نهایت شما را از اوج استایل شخصی خود در سال 2018 باز می دارند. البته، هنگامی که کمی در کمد لباس خود جا باز کردید، برای (چند) قطعه جدید که ظاهر و احساسی شبیه به یک میلیون دلار در شما ایجاد می کند، جا باز می کنید.

در زیر، چگونه کمد خود را واقعاً برای سال 2018 تمیز کنید

چه زمانی آن را انجام دهید

بهتر است کمد خود را دو بار در سال تمیز کنید. برای آن دسته از ما که در مناطقی با فصول واقعی زندگی می کنیم، این کار آسان است – فقط هر بار که هوا گرم می شود و هر بار که هوا سرد می شود این کار را انجام دهید. همانطور که به سمت بهار می رویم، آخر هفته ای را تعیین کنید که برای کمی پاکسازی آماده باشید.

چگونه انجامش بدهیم

من به این ایده اعتقاد زیادی دارم که وقتی نوبت به تمیز کردن کمد لباس می‌رسد، باید ببینید با چه چیزی کار می‌کنید. این بدان معناست که همه چیز را از کمد و از کشوهای خود بیرون بکشید. روی تخت خود، چهار شمع درست کنید – «خیاط»، «ببخشید»، «نمی‌توانید مرا بسازید» و «نگه دارید». در زیر، تجزیه در هر شمع:

خیاط

کمد شما به احتمال زیاد با حداقل یک مورد نامناسب گرفتار شده است. احتمالا بیشتر. به همین دلیل است که مانند یک پیتزافروشی مورد علاقه یا مکانیک ماشین، هر مردی باید یک خیاط محلی در شماره گیری سریع داشته باشد.

آیا تا به حال لباسی را از قفسه ترخیصی خریداری کرده اید که فکر می کنید، “پس اگر کاملاً مناسب نباشد چه می شود – با این قیمت، دزدی است!” خوب، اگر هرگز آن را از کمدتان بیرون نیاورید، خیلی چیز خوبی نیست. همه ما لباس‌هایی داریم که به خود گفته‌ایم می‌پوشیم، اما هرگز نمی‌پوشیم، از کت و شلواری که کمی گشاد در شانه‌ها دارد تا ژاکت «کمی ناقص» با پارگی در آرنج.

شما نمی توانید خودتان را مجبور به خلاص شدن از شر وسایل توهین آمیز کنید، اما اکنون آنها نادیده گرفته شده در پشت کمد شما نشسته اند. آن لباس ها را در شمع «خیاط» بیندازید. وقتی در نهایت ماشه را فشار دهید و برای تبدیل آن قطعات از نامناسب به فوق العاده هزینه کنید، خواهید دید که سایش ده برابر افزایش می یابد.

بده

ممکن است در این مورد نیاز به کمک داشته باشید. شمع “بخشش” سخت ترین است، اما قوی بمانید. برای من انجامش بده یا حتی بهتر از آن، این کار را برای تمام لباس‌های جدید که نیاز به خانه دارند، انجام دهید.

قانون سرانگشتی من با شمع “Give Away” ساده است – اگر یک سال است که آن را نپوشیده اید، زمان خداحافظی فرا رسیده است. و من درباره آخرین باری که به پوشیدن آن فکر کردید، یا آخرین باری که به یاد آوردید که آن را دارید – آخرین باری که واقعاً (الف) آن را پوشیدید، و (ب) از خانه بیرون رفتید، صحبت نمی کنم.

مطمئن نیستید اخیراً چه چیزی پوشیده اید؟ این نکته مفید را امتحان کنید. تمام لباس‌های کمد خود را به سمت عقب آویزان کنید (قلاب آویز رو به ناهنجاری با دهان باز به سمت شما). هر بار که کالایی را می پوشید، چوب لباسی را به سمت داخل بچرخانید. شما به سرعت متوجه خواهید شد که به طور منظم چه لباسی می پوشید و کدام لباس تنها کمد شما را همراهی می کند.

“تو نمیتونی منو مجبور کنی”

این انبوه همه چیز مربوط به اقلام با ارزش احساسی است که شما نمی توانید خودتان را از شر آنها خلاص کنید، حتی اگر دیگر آنها را نمی پوشید. همانطور که در “نه، تو نمیتونی منو بسازی این شنل سوپرمن را که از شش سالگی داشتم را به من بده.» از تی شرت DMB که در تمام دوران دبیرستان به تن داشتید تا لباس حماسی سوپر ماریو که سه سال پیش برای هالووین پوشیدید، می‌دانم لباس‌هایی هستند که نمی‌توانید از شر آنها خلاص شوید.

در حال حاضر، من کاملا بی عاطفه نیستم. من لباس های زیادی دارم که صرفا به دلایل احساسی نگه می دارم. فقط می توانید این موارد را ذخیره کنید (حداقل تعداد معقولی از آنها). آنها را از کمد خود بیرون بیاورید و آنها را در مکانی که به ندرت استفاده می شود قرار دهید. زیرزمین کار می کند. گاراژ هم همینطور

به این ترتیب، آنها هنوز در اطراف هستند، و کمد شما که قبلاً بیش از حد پر شده است، فضای تنفسی پیدا می کند. چه کسی می داند؟ ممکن است متوجه شوید که در پاکسازی بعدی خود چندان دلتنگ آنها نخواهید شد.

نگاه داشتن

ممکن است بپرسید، آیا واقعاً باید لباس هایی را که از قبل می دانم نگه می دارم بیرون بیاورم؟

بله

در مورد آنچه که چه زمانی به کمد تازه بکر شما باز می گردد، دقیق تر خواهید بود همه چيز بیرون می آید. همچنین، ممکن است متوجه شوید که یک مورد قبل از اینکه دوباره وارد کمد لباس شما شود باید خشک شود.

البته، در سلسله مراتب “مناطق خانه شما که خانم ها می خواهند شما را تمیز نگه دارید”، کمد شما بسیار پایین تر از لیست است. حمام؟ آره. آشپزخانه؟ لطفا. اما درست همانطور که یک یخچال بدون مواد غذایی چینی سه هفته ای به ما کمک می کند راحت تر نفس بکشیم، یک کمد تمیز هم همین کار را برای شما انجام می دهد. هر چند چند تا از آن تی شرت های قدیمی را نگه دارید. ما خانم ها به چیزی برای لباس خواب نیاز داریم.