شمع جدید مورد علاقه ما – دوست دختر سبک

12 روز sg faves، هدیه

یک روز از خود پرسیدیم: «آیا جالب نیست، فقط یک سری چیزهایی را که امسال دوست داشتیم، مانند عطرهای شمع مورد علاقه مان برای مردان تقدیم کنیم؟» بله تصمیم گرفتیم آی تی خواهد شد آرام باش. پس ما اینجا هستیم! سیشمارش پایین 12 روز SG Faves با هدایایی که سرتان را به پرواز در می آورد. فقط روش ما برای گفتن «تعطیلات مبارک» از تیم SG است.

آنچه شما برنده خواهید شد

رایحه های مورد علاقه شمع برای آقایان، 12 روز sg faves، هدیه

شمع Snowe’s Tastemaker، برای سوزاندن در آشپزخانه. لیمو مایر با برگ شیسو با طراوت و نعناع وحشی مخلوط می شود تا بوی تازه و تمیزی داشته باشد (مهم نیست چه چیزی پخته اید). اسنو برای کامل کردن این و همه رایحه‌های ترکیبی سفارشی‌شان، تنها شریک صنعتگری را که شمع‌های خود را کاملاً در شهر نیویورک می‌سازد، ردیابی کرد.

هر شمع ریخته شده با دست کاملاً از مواد طبیعی برای سوختگی تمیزتر و طولانی تر ساخته شده است. چه مدت؟ 75 ساعت عظیم، به این معنی که شما زمان زیادی دارید تا دستور پخت بوقلمون اسپاچکاکی را که روی آن کار می‌کردید کامل کنید.

چرا ما برف را دوست داریم

من یک بزرگسال تمام عیار هستم و من هنوز – تا امروز – وقتی به خانه کسی می روم و او شمع روشن می کند بسیار تحت تأثیر قرار می گیرم.

در حمام، روی میز قهوه، مهم نیست. و این برای یک پسر دو برابر می شود. پسری که فکر می کند قبل از آمدن یک دختر شمع روشن کند؟ هو پسر. من برای شما قسم می خورم که آنها شاهزاده ای هستند که در یک فیلم تلویزیونی هالمارک به مردم نمی گوید او یک شاهزاده است. مثلاً او با درجه C بزرگ شده است. او احتمالاً می تواند تمام پایتخت های جهان را نام برد. و وقتی به The National گوش می دهد از گریه کردن نمی ترسد. شاید او دوست دارد همیشه یک شمع روشن داشته باشد و من به سادگی از #سبک_زندگی او پیش نویس می کنم.

با این حال، موضوع این است. برخی از برندهای شمع وجود دارند که ما باید… تا زمانی که به بزرگسالی می رسیم از آنها رشد کنیم. شما آنهایی را می شناسید. آنها بوی رول دارچین یا شیرینی زنجبیلی یا پای سیب دارند. اقلامی که قرار است بپزید – نسوزند.

به همین دلیل است که من به Snowe، یک شرکت خانه و سبک زندگی جدید علاقه دارم. آنها چیزهای سرگرم کننده و جالب زیادی مانند حوله حمام و ظروف آشپزخانه دارند، اما من بیشتر از شمع های آنها شگفت زده هستم. در رایحه‌هایی مانند Staycation، Pillow Talk و Speak Easy، می‌توانید آن‌ها را در تمام طول سال بسوزانید. نکته ساده Pinterest-y: هنگامی که موم شما تمام شد، ظروف را در ماشین ظرفشویی بیندازید و از آنها برای نگهداری چیزهای کوچک در حمام خود استفاده کنید.

نحوه ورود

Style Girlfriend و SNOWE (@snowehome) را در اینستاگرام دنبال کنید و آخرین پست ما را لایک کنید. خودشه!

رقابت تنگاتنگ است، هر چند! فقط شش برنده امروز!

با این حال همه چیز خوب است. برای شانس بیشتر می توانید دوستان خود را تگ کنید.

اما شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا وارد شوید، پس به آن برسید! پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!