بهترین شلوار مردانه و شلوار پشمی – مدل دوست دختر

تا زمانی که کل کت و شلوار در اینجا در آمریکا آغاز شود، مردان همچنان خواهند بود به اجبار جامعه برای پوشیدن شلوارهای لباس در اکثر کارکردهایی که تحت پوشش دوست دختر شما قرار می گیرد خوب” دستور لباس پوشیدن. بگو، اجرای ماتینی از همیلتون با والدینش، یا آن سمینار آزار جنسی که مطمئن هستید همه افراد در دفتر شما باید در آن شرکت کنند، اما آنقدر عصبی هستند که نمی‌توانند با HR تأیید کنند.

به این معنی که شما به اندازه کافی نگران هستید. بنابراین ما تعدادی از بهترین شلوارهای مردانه را برای شما گردآوری کرده‌ایم. خرید خوبی داشته باشید!

12 تا از بهترین شلوارهای مردانه را برای پوشیدن امسال بخرید:

ردیف بالا، وسط – باشگاه موناکو، 170 دلار – شلوار لباس، به روز شده است. ما عاشق پارچه نخی باریک و خنک با مقدار کشش راحت هستیم. این شلوار مانند چینو احساس و تناسب دارد و ظاهری شیک تر و مجلل دارد.

ردیف دوم، سمت چپ – جمهوری موز، 90 دلار – جمهوری موز مقداری ch-ch-ch- را طی کرده است.تغییر می کند، و ما برای دگردیسی هیجان زده ایم. شلوار کششی پشمی عملکرد باریک آن‌ها زیر کمر قرار می‌گیرد، در ران باریک‌تر است و در دهانه ساق پا باریک‌تر است تا ظاهری مدرن و تازه داشته باشد.

ردیف دوم، وسط – H&M، 30 دلار – زیرا شلوارهای لباس نیازی به شکستن بانک ندارند. هر زمان که مردی بودجه کمی دارد، اما هنوز نیاز دارد لباس بپوشد، من همیشه او را به H&M هدایت می کنم. برادرم کت و شلواری از خرده‌فروشی سوئدی دارد که شاید صد دلار برای آن پرداخته است، پنجاه دلار دیگر برای خیاطی کردنش، و دست به دست خدا می‌توانست آن را در روز عروسی‌اش بپوشد. آنقدر تیز به نظر می رسد بهت میگم روی لباس کارشون نخواب.

بهترین لباس های چینی برای مردان را بخرید

به من بگو:

شلوار لباس چه نقشی در چرخش کمد لباس *شما* دارد؟

>> تمام الهام‌بخش لباس‌های جین بدون جین ما در ژانویه بدون جین را بررسی کنید