پورتلند، اورگان – دوست دختر سبک

دیوار عجیب پورتلند را نگه دارید
درست به نظر می رسد (از طریق YouTube)

من می خواهم فکر کنم که من یک فرد مسافرتی هستم. بی ادبانه به خود میبالم که پدر و مادرم ما بچه ها را به همراه داشتند آموزشی تعطیلات در حال بزرگ شدن من از هر بنای تاریخی و موزه ای در واشنگتن دی سی بازدید کرده ام، خانه لینکلن را در اسپرینگفیلد، ایلینویز دیده ام و بازسازی های تاریخی در ویلیامزبورگ مستعمره را تماشا کرده ام. من خوش شانس هستم که چیزهای زیادی را دیدم که کشور ما را کشور ما می کند.

به همین دلیل است که من اخیراً متوجه شدم که در سفرهایم (قاره آمریکا) یک نقطه کور چشمگیر وجود دارد و آن شمال غربی اقیانوس آرام است. ما یک خانواده خیلی «خارجی» نیستیم – که می‌توانید با قرار دادن این کلمه در نقل قول‌هایی متوجه شوید که این یک چیز واقعی نیست، بنابراین پیاده‌روی در کوه رینیر یا کاوش در دریاچه کراتر احتمالاً در موفقیت پدر و مادرم زیاد ثبت نشده است. فهرست

بنابراین با هیجان بود که درست قبل از تعطیلات در اولین مسافت پیموده شده خود به پورتلند، اورگان زیارت کردم (بله، من یکی از آن ها مردم در حال حاضر).

چیزی که من پیدا کردم شهری بود که به بهترین شکل ممکن به نام عجیب و غریب خود عمل می کند.

در زیر، راهنمای سفر #SGapproved پورتلند، اورگان:

به شهر بزن

راهنمای سفر پورتلند اورگان

همانطور که محلی ها ادعا می کنند که این کار را نمی کنند، خرید کنید

در پورتلند، خریدهای زیادی وجود دارد، و همچنین توجه زیادی در مورد مکان خرید وجود دارد. برای من، همه چیز کمی شبیه این بود که یک گروه در حالی که آهنگ خود را در رادیو زمزمه می کند، «فروخته شده است». بنابراین در اینجا مکان هایی هستند که من نباید به شما توصیه کنم اما به هر حال می روم زیرا آنها را دوست داشتم.

پورتلندی ها این محله را مسخره می کنند و آن را صدا می زنند “مد روز سوم،” اما NW 23rd Street دارای تعداد زیادی خرید عالی (و همچنین برخی از رستوران های خوب) است. قطعاً این صحنه کلاسیک هیپستر پورتلند نیست، که بیشتر در شمال شرقی و جنوب شرقی پورتلند خواهید دید.

منطقه دیگری که برای من بسیار شلوغ به نظر می رسید، اما شلوغی زیادی دارد، این است منطقه مروارید، خانه‌ای که کارخانه‌های سابق آپارتمان‌های زیادی را در خود جای داده است، و اکنون دارای آبجوسازی‌های بی‌پایان، ول فودز (البته) و گالری‌ها و فروشگاه‌های جذاب‌تر است. بله، کمی خوش طعم است، اما برای یک بعد از ظهر قدم زدن، خرید و نمونه‌برداری آبجو نیز دوست‌داشتنی و عالی است. بنابراین.

مانند مردم محلی خرید کنید

البته، وقتی در پورتلند هستید، می توانید در خرید قانونی ماری جوانا تفریحی شرکت کنید، و اگر این مورد شماست، گزینه های زیادی دارید. در اینجا فقط چند مغازه با کارکنان مهربان و آگاه وجود دارد:

مزرعه پورتلند
فارما

> The Green Remedy، 12507 SE Powell Blvd

> Oregon’s Finest، 1327 NW Kearney St

> Farma، 916 SE Hawthorne Blvd

کجا بماند
راهنمای سفر پورتلند اورگان
هتل Hi-Lo

را هتل سلام لو بخشی از مجموعه خودکار ماریوت است و برای مسافران باهوشی که می‌خواهند جایی با احساس محلی بمانند، اما از امتیازهای جایزه نیز استفاده کنند، عالی است. از امکاناتی که با همکاری کسب‌وکارهای محلی از جمله شکلات، قهوه، و حتی یک شراب خاص ایجاد شده‌اند، تا اتاق‌های شیک و مجهز، تا مکزیکی مدرن در Alto Bajo (به اسپانیایی به معنای «زیاد کم»). نکته داغ: روی خال استیک آویز رستوران نخوابید.

هتل کیمپتون پرتلند قدیمی
هتل کیمپتون وینتیج پورتلند

هتل‌های کیمپتون بوتیک‌های بیشتری هستند که دو تا در مرکز شهر و یکی در ساحل پورتلند وجود دارد. من دوست دارم قدیمی در جنوب غربی برادوی لابی آراسته شده با هنر آن باریک اما گسترده است، در حالی که اتاق ها دارای یک “مسیر اورگان» در قرن بیست و یکم پیوند زده شد حال و هوای ناهموار و در عین حال مدرنی که در شهر عجیب و غریب احساس راحتی می‌کند.

کارکنان نیز بسیار دوستانه هستند و وقتی با آن پایین آمدم به من در جهت درست اشاره کردند بدترین سرما و پرسید که کجا می توانم مقداری pho در این نزدیکی پیدا کنم (البته، الان یادم نمی آید.. اما اگر کسی بخواهد بداند مطمئن هستم که می توانم دوباره پیدا کنم!).

Airbnb اگر به دنبال چیزی کمی دنج تر هستید، گزینه عالی دیگری است. Marine Layer مستقر در SF قبلاً یک فضای زیر شیروانی را در بالای فروشگاه خود در خیابان 23 NW (آن خانه درهم و برهم بالا) اجاره می کرد، اما دیگر آنجا نیست. با این حال، آنها هنوز هم یکی را بالای فروشگاه شیکاگو خود دارند!

کجا غذا بخوریم

در Tasty n Alder صبحانه و ناهار (به یکباره) بخورید.

مرغ سوخاری کره ای توسکا خوشمزه

دوست من، کمدین مکس سیلوستری، درست بعد از رفتن من در پورتلند اجرا کرد و در اینستاگرام دیدم که او در خوشمزه n توسکا در حالی که او آنجا بود. دو برابر. به دلیل سرماخوردگی که گرفتم، زودتر به نیویورک برگشتم و این مکان را از دست دادم، حتی اگر در لیست من بود. او یک غذاخوری بزرگ است (آیا مردم هنوز هم می گویند غذاخور است؟)، بنابراین به او ایمیل زدم تا عکس هایش را دریافت کنم:

«جو مانده مثل این بود که باید برگردی و ساندویچ ماهی تابه سرخ شده را سفارش بدهی. که معمولاً حرکت صبحانه من نیست. اما این بهترین چیزی بود که آنجا خوردم.

پنکیک ریکوتا لیمویی فوق العاده سبک است. در طرف دیگر طیف، کاسه مرغ سرخ شده کره ای با تخم مرغ و کیمچی و برنج [above] یک درمان واقعی خماری برای از بین بردن روده است.»

بنابراین بله، به نظر می رسد که گزینه های کافی برای حداقل دو وعده غذایی شاید بیشتر.

تجربه Pok Pok خود را میانبر کنید.

نمی خواهم لاف بزنم، اما دختری که با او به دبیرستان رفتم، دوست پسرش پوک پوک را شروع کرد و من یک بار در خیابانی در نیویورک با او برخورد کردم (جایی که از آن زمان به آنجا نقل مکان کرده اند و او یک رستوران همراه در ساحل شرقی باز کرده است. ) و او گفت من باید کاملاً بروم و می خواهم اما هنوز نرفتم زیرا من بدترین هستم. میدانم.

با این حال! اکنون می‌توانم نسخه اصلی را در شهری که حتی در آن زندگی نمی‌کنم، که در سراسر کشور از من است، به شدت توصیه می‌کنم. به مکان کوچکتر بروید، پوک پوک نوی در شمال شرقی پورتلند، برای یک انتظار کوتاه تر. و بال های سس ماهی را امتحان کنید.

صبحانه را در Blue Star میل کنید.

دونات ستاره آبی
هفته نامه لس آنجلس

بیا سر من وودو! (من فقط این نام مستعار را ساختم، فکر نمی کنم کسی خودش را اینطور صدا کند).

دونات ها در ستاره آبی ممکن است کمتر از همتایان مشهور پورتلند خود مورد احترام باشند، اما آنها مرا یاد دونات های مورد علاقه من در نیویورک انداختند. خمیر – یک پیشنهاد سبک تر و سبک تر که شما را چندان سنگین نمی کند. که، مطمئنا، آنها هنوز هم دونات هستند، اما شما باید برای تمام آبجوی که بعدا می نوشید، کمی فضای ذخیره کنید!

در Paymaster Lounge یک نوشیدنی بنوشید (و حیوان روحی خود را کشف کنید!).

حیوان روح paymaster lounge

این نوار غواصی NW دارای یک دیوار آماده اینستاگرام در بیرون است و “حیوانات روحی” اسرارآمیز را در یک کیسه کاغذی می فروشد. به معنای واقعی کلمه چه چیزی را دوست ندارید؟ اوه، و ناچوها بمب هستند.

کجا باید فرهنگ سازی کرد
  • برو ببین همیلتون! در ماه مارس، موزیکال برنده هر جایزه برای یک دوره دو ماهه در سالن کلر شهر به پورتلند می رود. اگر می‌روید و می‌توانید در حین حضور در آنجا بلیط بگیرید، احتمالاً از من پولدارتر هستید. ارزشش را دارد
  • از مدرسه مک منامین کندی دیدن کنید، یک مدرسه ابتدایی سابق که از آن زمان به یک فضای هتل-اسلش-بار-اسلش-فیلم تئاتر-اسلش-برو تبدیل شده است.
  • اگر یک اتصال دارید.. یا حتی یک اتصال به اتصال یک اتصال دارید، سعی کنید فرصتی برای گشت و گذار در آن ایجاد کنید. پردیس نایک. فضای گسترده برای سر کفش های کتانی و علاقه مندان به ورزش به طور یکسان زمین صفر است. با ساختمان هایی به نام

البته، در پورتلند کارهای «خارجی» بسیار بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، و اگر کسی هستید که کفش‌های پیاده‌روی و/یا نوعی بادگیر تاکتیکی دارید، پیشنهاد می‌کنم آن‌ها را انجام دهید!

به من بگو:

“نقطه کور تعطیلات” شما چیست؟