برنده یک پتوی دنج برای زمستان – دوست دختر سبک

12 روز از SG Faves، هدایا، بافندگی

یک روز از خود پرسیدیم: «آیا جالب نیست، اگر امسال یکسری چیزهایی را که دوست داشتیم تقدیم کنیم؟» بله تصمیم گرفتیم آی تی خواهد شد آرام باش. پس ما اینجا هستیم! سیشمارش پایین 12 روز SG Faves با هدایایی که باعث می شود به آرامی اشک های شادی را در تخم مرغ خود بگریزید. فقط روش ما برای گفتن «تعطیلات مبارک» از تیم SG است.

چیزی که ما امروز تقدیم می کنیم

بافندگی، 12 روز sg faves، پتوی پرتابی دنج برای زمستان، هدیه

به عنوان بزرگسالان، اقلام خاصی در خانه وجود دارد که باید آنها را بازنشسته کنیم. روتختی دو نفره XL. شمع هایی که بوی نان دارچینی می دهند. پتوهای “تم”.

خودت میدونی که منظورم چیه یک حوله وحشتناک پیتزبورگ استیلرز کاملاً ساخته شده از پشم گوسفندی استاتیک القا کننده با هیچ چیز دیگری در خانه شما همراه است سیاه و زرد. یا شاید یک رندر در اندازه واقعی از طلسم آلما ماتر شما که به یک عرقچینی از کار افتاده است.

رفع دکور ساده؟ یک پرتاب – نگران نباشید، این فقط یک اصطلاح فانتزی برای پتو است – که بازی خانگی شما را به همان روشی که چاقوی سرآشپز Wüsthof فوراً مهارت های آشپزخانه شما را ارتقا می دهد.

خط پایین؟ یک پرتاب لوکس در یک خنثی زیبا تقریباً ده امتیاز به کارت امتیازی مرد بالغ شما می‌افزاید.

به همین دلیل است که ما مشتاقیم امروز این پرتاب لومستید فوق‌العاده شیک و دنج را به چهار برنده خوش‌شانس هدیه کنیم! بافتنی دستی، بزرگ (ما در مورد افراد 50 اینچ در 60 اینچ صحبت می کنیم!) پرتاب درشت بافت، گرما و سبکی را به هر اتاق خواب یا خانه ای اضافه می کند. تنها نقطه ضعف این است که ممکن است پس از دریافت آن نخواهید از خانه خارج شوید.

برنده ها گرافیت یا تاپ، هر دو با یک نوار نقره ای دریافت خواهند کرد.

چرا ما لومستید را دوست داریم

پتوهای پرتابی دنج برای زمستان، 12 روز sg faves

پارچه های واقعا باکیفیت، تکه های فوق العاده ساده، بدون زواید و قیمت های منصفانه. به طور خلاصه Loomstead است.

از آنجایی که شرکت از فروش اجناس خود در فروشگاه خودداری می‌کند، Loomstead می‌تواند ملافه و پارچه‌های گران‌قیمت را با هزینه‌ای بسیار کمتر ارائه دهد (به راحتی می‌توانید آن قسمت را برای خودتان نگه دارید، وقتی تعارف شروع شد). فقط فکر کنید: ملافه عالی با قیمت واقعا عالی.

سام لیاقت، بنیانگذار Loomstead، در کالیفرنیا در خانواده ای با ریشه در صنعت نساجی بزرگ شد. سام از سفرهای صبح یکشنبه به بازار دستفروشی رز بول برای شکار پارچه‌ها و مبلمان قدیمی، تا بازدید از کارخانه‌ها و نمایشگاه‌های تجاری با افزایش سن، همیشه بر روی دکوراسیون خانه متمرکز بود. بنابراین جای تعجب نیست که او تجارت نساجی DTC خود را در Loomstead راه اندازی کرد.

نحوه ورود

Style Girlfriend و Loomstead (@loomstead) را در اینستاگرام دنبال کنید و آخرین پست ما را لایک کنید. خودشه!

رقابت تنگاتنگ است، هر چند! فقط پنج برنده امروز!

با این حال همه چیز خوب است. برای شانس بیشتر می توانید دوستان خود را تگ کنید.

اما شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا وارد شوید، پس به آن برسید! پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!