کیف بهترین اسپیکر بلوتوث ضدآب – Style Girlfriend

12 روز SG faves، هدیه، ursa major، بهترین کیت اصلاح برای مردان

یک روز از خود پرسیدیم: «آیا جالب نیست، اگر امسال یکسری چیزهایی را که دوست داشتیم تقدیم کنیم؟» بله تصمیم گرفتیم آی تی خواهد شد آرام باش. پس ما اینجا هستیم! سیشمارش پایین 12 روز SG Faves با هدایایی که سرتان را به پرواز در می آورد. فقط روش ما برای گفتن «تعطیلات مبارک» از تیم SG است.

آنچه شما برنده خواهید شد

بهترین اسپیکر بلوتوث ضد آب Bose

موسیقی مهم است. پادکست ها مهم هستند. و در حالی که بیشتر اوقات می توانید از این لذت های کوچک زندگی از راحتی خانه یا هدفون خود لذت ببرید، گاهی اوقات به چیزی … در وسط نیاز دارید. به همین دلیل است که ما به یک دنبال کننده خوش شانس *دو* بلندگوی SoundLink میکرو بلوتوث می دهیم. یکی برای تو، یکی برای تقدیم به کسی که دوستش داری. یا لایک. در کمترین پسندیدن. این روز آخر است، بنابراین می دانید که ما باید چیز خاصی را برای شما تهیه کنیم!

اگرچه ممکن است اسپیکر SoundLink Micro کوچک باشد، اما قدرتمند است. تمام جزئیات این پسر بد (کوچک) – از مبدل طراحی شده سفارشی گرفته تا رادیاتورهای غیرفعال سیلیکونی – برای بازتولید صدایی بهتر از هر بلندگوی در اندازه خود ساخته شده است. مقاوم و ضد آب، دارای یک بند سیلیکونی مقاوم در برابر پارگی است—بنابراین می‌توانید هر جا که می‌روید آن را همراه خود ببرید. و با نمای بیرونی ساخته شده از لاستیک سیلیکونی، در برابر فرورفتگی، خراش و ترک مقاوم است. نمی‌گوییم باید آن را رها کنی، اما اگر این کار را کنی، زنده می‌ماند، حتی اگر آن را در استخر بیندازی. یا اقیانوس! نیازی به وحشت نیست. فقط آن را بیرون بکشید و بازی را بزنید.

اوه، و اگر Micro دوم را به یکی از عزیزانتان هدیه می‌دهید، می‌توانید از برنامه Bose Connect برای اتصال دو بلندگو در حالت مهمانی استفاده کنید، یا به حالت استریو بروید، سازها و آوازها را از هم جدا می‌کند و باعث می‌شود موسیقی شما زنده شود.

چرا ما BOSE را دوست داریم

بهترین اسپیکر بلوتوث ضد آب Bose

من از زمانی که یکی از بلندگوهای بی سیم آنها را در آپارتمانم نصب کردم، با Bose وسواس زیادی داشتم. بسیار خوب، “نصب” ممکن است یک اصطلاح بسیار قوی باشد، زیرا تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که آن را به دیوار وصل کنم و بفهمم چگونه آن را به وای فای وصل کنم، اما به نظر کار بزرگتری است زیرا خروجی بسیار عالی بود. ! درست است، من در یک آپارتمان کوچک در نیویورک زندگی می کنم، بنابراین فقط یک بلندگو تمام خانه من را پر می کند، اما واقعاً من را شگفت زده کرد که چه تفاوتی در کیفیت صدا ایجاد کرد، از بلندگوهای کوچک لپ تاپ من.

اکنون با SoundLink Micro، آنها تجربه صدای Bose را از خانه شما جدا می کنند. آن را با خود در کمپینگ، یا به ساحل بیاورید (ضد آب است، یادتان هست؟!)، یا … نمی دانم، به حوض والدن شخصی خود، جایی که واقعاً می خواهید از دنیا دور شوید، اما واقعاً می خواهید دست انداز ریحانا من آن را دریافت می کنم.

نحوه ورود

Style Girlfriend and Bose (@bose) را در اینستاگرام دنبال کنید و آخرین پست ما را لایک کنید. خودشه!

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!