امتیاز یک تسلی دهنده جایگزین جدید کرکی – دوست دختر سبک

12 روز SG Faves، هدایا، بافی

یک روز از خود پرسیدیم: «آیا جالب نیست، اگر امسال یکسری چیزهایی را که دوست داشتیم تقدیم کنیم؟» بله تصمیم گرفتیم آی تی خواهد شد آرام باش. پس ما اینجا هستیم! سیشمارش پایین 12 روز SG Faves با هدایایی که سرتان را به پرواز در می آورد. فقط روش ما برای گفتن «تعطیلات مبارک» از تیم SG است.

آنچه شما برنده خواهید شد

پایین راحتی جایگزین

چهار برنده خوش‌شانس، اولین تسلی‌دهنده جایگزین از بافی در نوع خود برنده خواهند شد. این شرکت جدید با استفاده از مواد طبیعی و فناوری پارچه (مانند هفته گذشته راه اندازی شد جدید) یک تخت از سبک ترین میکروفیبر روی زمین و ترکیب آن با رشته های نرم ابریشمی از فیبر طبیعی اکالیپتوس.

نتیجه؟

آ تجربه خواب مجلل کرکی، شگفت آور بی وزن و احمقانه نرم.

چرا ما بافی را دوست داریم

پایین راحتی جایگزین

فناوری مواد Buffy در روکش سنتی بهبود می‌یابد، زیرا به طور طبیعی ضد حساسیت است، قابل شستشو با ماشین است، هرگز مایت‌های گرد و غبار یا کپک ایجاد نمی‌کند و بیش از 800 گالن آب در تولید صرفه‌جویی می‌کند زیرا الیاف اکالیپتوس 10 تا 20 برابر کمتر از پنبه برای رشد آب مصرف می‌کنند. همچنین عاری از ظلم است (معمولاً از حداقل ده غاز در ساخت یک تکه استفاده می شود) که دانستن آن نیز خوب است.

نحوه ورود

Style Girlfriend and Buffy (@meetbuffy) را در اینستاگرام دنبال کنید و آخرین پست ما را لایک کنید. خودشه!

ما فردا سه برنده را انتخاب می کنیم. و حتی به شما اجازه می دهد دوستان را برای ورودی های اضافی تگ کنید.

اما شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا وارد شوید، پس به آن برسید! پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!

12 روز sg faves، بافی، بهترین تهویه، هدیه