یکی از عطرهای مورد علاقه ما برای مردان – دوست دختر سبک

12 روز SG Faves، هدایا، عقیده

یک روز از خود پرسیدیم: «آیا جالب نیست، اگر امسال یکسری چیزهایی را که دوست داشتیم تقدیم کنیم؟» بله تصمیم گرفتیم آی تی خواهد شد آرام باش. پس ما اینجا هستیم! سیشمارش پایین 12 روز SG Faves با هدایایی که سرتان را به پرواز در می آورد. فقط روش ما برای گفتن «تعطیلات مبارک» از تیم SG است.

آنچه شما برنده خواهید شد

آب سلطنتی اعتقادی

من خیلی هیجان زده هستم که دو بطری از آن را هدیه می دهم عطر کریدز رویال واتر (هر کدام 75 میلی لیتر، به قیمت 350 دلار به فروش می رسد). نه فقط به این دلیل که رایحه شگفت انگیزی است (که هست)، بلکه به دلیل پس زمینه آن. این کلاسیک پر جنب و جوش، تمیز و کم اهمیت به عنوان ادای احترام به خانواده سلطنتی جوان بریتانیا، نسل بعدی وارثان خانه ویندزور ساخته شده است. به عنوان کسی که بی شرمانه، تقریباً حرفه ای، گیج شده است مگان مارکل، من خیلی خیلی به این موضوع علاقه دارم.

مرکبات جوشان و خنکی تند رایحه ای نشاط آور را با هم ترکیب می کنند که به هر فرد عادی احساس یک شاهزاده یا شاهزاده خانم می دهد. به گفته سازندگان آن، بطری شیشه ای شفاف معاصر برای انتقال “انرژی، قدرت، و زرق و برق فردای سلطنتی و خبرسازان بین المللی” در نظر گرفته شده است.

نمیتونستی بمیری؟؟ میدونم منم همینطور

با رایحه اولیه ترنج، لیمو، ماندارین، وربینا، کلمانتین، نعناع فلفلی و رایحه ای از مشک، قوی است، اما بی نظیر نیست. ایده آل برای هر سلطنتی در انتظار.

آن را با سلامتی بپوشید…و برای تماشای عروسی سلطنتی هری و مگان در بهار آینده. (فکر میکنی چی بپوشه؟!؟!)

چرا ما اعتقادات را دوست داریم

نسل ششم استاد عطرساز اولیویه کرید

میراث وجود دارد، و پس از آن در مورد تولیدکنندگان عطر، میراث وجود دارد.

کرید از سال 1760، زمانی که پادشاه جورج سوم یک بطری را سفارش داد، وجود داشته است. از آن زمان، House of Creed بیش از 250 سال است که عطرهای غیر معمول را برای خانه های سلطنتی و مشتریان فهیم تولید می کند.

Creed به عنوان تنها خانه عطری که بر تکنیک تزریق باستانی برای جذب مواد خام و کمیاب هر عطر تکیه دارد، میراثی از رایحه‌های بی‌نظیر خلق کرده است، هم سفارش شده و هم توسط بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ.

مثل کی؟ خوشحالم که پرسیدی! ملکه ویکتوریا Fleurs de Bulgarie می پوشید. ملکه اوژنی فرانسه، یاسمین امپراتوری اوژنی. ملکه اسپانیا ماریا کریستینا لباس Vanisia می پوشید. و البته سیاستمدارانی از جمله سر وینستون چرچیل (Tabarome Millsime) و رئیس جمهور جان اف کندی (Vetiver).

و تلاشی که برای هر بطری انجام می شود؟ باور نکردنی هر عطر با دست وزن می شود، مخلوط می شود، خیس می شود و فیلتر می شود. امروز، نسل ششم و استاد عطرساز اولیویه کرید و پسرش، اروین کرید، این هنر را از آزمایشگاه پاریسی خود ادامه می دهند. پدر و پسر هر کدام شخصاً به دنبال خالص ترین عناصر از سراسر جهان هستند تا هنر عطرسازی کرید را ادامه دهند – برداشتی جاودانه و در عین حال مدرن از تاریخ، در بطری.

نحوه ورود

Style Girlfriend and Creed (creedfragrances@) را در اینستاگرام دنبال کنید و آخرین پست ما را لایک کنید. خودشه!

رقابت تنگاتنگ است، هر چند! فقط دو برنده امروز!

خوشبختانه، شما همیشه می توانید دوستان خود را برای شانس بیشتر برای برنده شدن تگ کنید.

اما شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا وارد شوید، پس به آن برسید! پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!