در مورد اهمیت اولین تاثیر – دوست دختر سبک

مارتین لوتر کینگ، روز mlk، جنبش حقوق مدنی، حقوق مدنی، اهمیت اولین برداشت

یک خاطره کاملاً متمایز از یک درس در مورد جنبش حقوق مدنی در دبیرستان، قدرت ظاهر شخصی را مجدداً تأیید می کند.

در مدرسه ابتدایی، در طول یک واحد در مورد جنبش حقوق مدنی، معلم من از کلاس پرسید که رهبران تصمیم گرفتند در چه نوع دانش‌آموزی در زمانی که مدارس برای اولین بار ادغام می‌شدند، سوار شوند.

او پرسید: «فکر می‌کنید دانش‌آموزان خوش‌پوش و خوش‌رفتار را به این مدارس فرستادند؟» یا دانش‌آموزان شلخته که بدرفتاری کردند؟

از قبل از اینکه به عنوان یک دانشمند شهرت داشته باشم، فوراً دستم را بلند نکردم تا جوابی را بدهم، که برایم واضح بود.

معلوم شد، کلاس پر شده بود از دماغ های قهوه ای دیگر. یا آدمک ها چون یک اتاق مملو از دانش‌آموزان کلاس سوم (یا کلاس چهارم بودند؟ فراموش کردم) در سکوت به معلم خیره شده بودند، دست‌هایی که زیر میزشان بسته شده بود.

هیچکس؟ فکر کردم واقعا؟

در نهایت، او با دانش آموزی به نام جرارد تماس گرفت، پسری بامزه با چشمان آبی که بیشتر به خاطر مهارتش در کیکبال استراحت می‌دانست تا توانایی‌های تحصیلی‌اش.

“اوه، دانش آموزان شلخته؟”

آه جرارد

در روز MLK، ارزش این را دارد که لحظاتی را اینجا در Style Girlfriend صرف کنید تا نقشی را که ظاهر در دستیابی به برنامه شما ایفا می کند، درک کنید. آن دستور کار هر چه باشد. به دست آوردن آنچه می خواهید با اولین تأثیری که بر مهمانی که می خواهید از آن می گذارید شروع می شود. سطحی نیست و بیهوده نیست. این واقعیت است.

ظاهر شما اولین برداشتی است که دیگران از شما دارند. فرقی نمی‌کند که آن شخص به “مد” اهمیت می‌دهد (یا شما به هر یک از این موارد اهمیت می‌دهید). با هر پیراهن گشاد یا هر بند کفش باز شده پیامی را تلگراف می‌دهی. برعکس، لباس‌هایی که مناسب هستند، کفش‌هایی که جلا داده شده‌اند، موهایی که تحت کنترل هستند (حتی اگر بلند باشند) این پیام را منتقل می‌کنند که من به خودم – و شما – به اندازه کافی احترام می گذارم که سعی کنم لباس مناسبی برای آن مناسبت بپوشم. لطفا مرا جدی بگیرید.

همه از فارغ التحصیلان دانشگاهی که برای اولین شغل خود مصاحبه می کنند، پسری که برای اولین بار با والدین دوست دخترش ملاقات می کند، تا نامزد شورای شهر که قرار است برای مناظره روی صحنه برود، می دانند که این درست است. و اگر این کار را نکردند، باید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این ارتباط بین ظاهر و پذیرش، این قطعه چند سال پیش را بخوانید.

(تصویر)

به من بگو:

نقش ظاهری را در دستیابی به اهدافتان چگونه می بینید؟