ایده تاریخ: با هم به خرید لباس زیر بروید

در ادامه موضوع ما “تیم SG تاریخ عالی را با هم می کشد تا مجبور نباشید” (اینجا و اینجا را ببینید)، امروز به یک ایده تاریخ کمی پیچیده تر می پردازیم تا به نتیجه برسیم: را سکسی تاریخ.

به طور خاص: رفتن با هم برای خرید لباس زیر.

اول از همه، این تاریخ *نه* در اوایل بازی است.

شما انجام ندهید به یک مسابقه لولا پیشنهاد دهید که در ویکتوریا سکرت محلی خود با افراد ناگلیج ملاقات کرده و مرور کنید.

شما همچنین ویکتوریا سیکرت را پیشنهاد نمی کنید، اما بعداً به آن خواهیم پرداخت.

رفتن به خرید لباس زیر با هم یک فعالیت برای شما و زنی است که قبلاً با او صمیمیت جنسی ایجاد کرده اید.

شاید شما در مرحله ماه عسل یک رابطه کاملاً جدید هستید. یا شریک جنسی منظمی هستید که برای هر دو طرف کار می کند.

شاید شما سال ها با هم بودید و به دنبال انجام یک کار سرگرم کننده و جذاب و حتی کمی خطرناک با هم هستید تا به شما یادآوری کند که چرا در وهله اول اینقدر برای همدیگر داغ و اذیت شدید!

این tl;dr?

این تاریخ برای کسانی است که هر دو برهنه از حضور یکدیگر لذت برده اند و لباس پوشیده

آیا خرید لباس زیر یک ایده خوب برای قرار ملاقات است؟

پاسخ کوتاه؟ میتونه باشه!

احتمالا فکر می کنید اینطور است، درست است؟ کودک خود را با لباس زیر سکسی می بینید؟ 10/10.

پاسخ طولانی تر؟ خواه ناخواه او فکر می کند رفتن با هم برای خرید لباس زیر یک ایده خوب برای قرار ملاقات است که به قدرت ارتباط شما بستگی دارد.

اگر او ابراز نگرانی می‌کند که شما فقط می‌خواهید لباس زیرش را به خرید ببرید تا او را در لباس‌های بنددار و توری قرار دهید که به او احساس می‌کند به طرز ناباوری در حال بازی کردن با مدل کاتالوگ دوره فردریک از هالیوود دهه 1980 است، پس…نه.

معنی؟

احساس او وقتی شما این تاریخ را پیشنهاد می کنید احتمالاً آزمون تورنسل خوبی برای احساس راحتی او با آن است شما.

بنابراین، چگونه می توان او را با خرید لباس زیر همراه کرد؟

یکی، اگر واکنش اولیه‌اش منفی است، او را به خاطر «متکبر بودن» شرمنده نکنید.

در عوض، طرف او را بگیرید!

تصدیق کنید که ما در جامعه ای مردسالار زندگی می کنیم که در آن چیزی که برای زنان «سکسی» تلقی می شود، اغلب آن چیزی نیست که زنان واقعاً با پوشیدن آن احساس سکسی می کنند!

سپس، به او بگویید که می خواهید یاد بگیرید چه لباس زیری دارید او بهترین احساسش را دارد

زیرا، امیدوارم شما پسر خوبی باشید که واقعاً میکند می‌خواهم آن را بدانم، و نه یک فرد پیک‌آپ ناخالص که فقط سعی می‌کند از روی خیالات خودت خلاص شود.

به همسرتان بگویید که می خواهید او را به فروشگاه لباس زیر زنانه مورد علاقه اش ببرید (اگر او یکی دارد) تا بتوانید با هم خرید کنید، سپس چیزهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برای یک نمایش مد تند به خانه بیاورید.

اگر او علاقه مند است، اما نیاز به قانع کردن بیشتری دارد، با زبان عشق او صحبت کنید: خواه این زمان با کیفیت باشد، کلمات تأیید کننده یا هدیه دادن.

چرا خرید لباس زیر با هم ایده خوبی است

انتظار اینکه بتوانید با شریک زندگی خود در ملاء عام از لباس های زیر زنانه استفاده کنید بسیار داغ است.

صبر برای دیدن او در خانه در هر کاری که انتخاب کرده اید به صبر نیاز دارد؟ همچنین گرم.

و مطمئناً، قبلاً با هم خرید کرده اید، اما احتمالاً برای دستمال کاغذی یا نمونه های رنگ، نه شورت، درست می گویم؟

قرار دادن یک سفر خرید لباس زیر در تقویم به عنوان یک موقعیت خاص به شما این فرصت را می دهد که آماده شوید و آن را بسیار خاص کنید. شاید عطر مورد علاقه اش را بزند. شاید به کماندو بروید تا با او خرید کنید.

و در حالی که من از نظر قانونی نمی‌توانم از هر نوع احمق کردن در انظار عمومی حمایت کنم، البته بسته به چیدمان فروشگاه و پویایی تیم فروش، امکان نگاه کردن مخفیانه به اتاق رختکن در حین امتحان کردن چیزها وجود دارد.

بدیهی است که نمی‌خواهید یک کارگر خرده‌فروشی را در گوشه گوشتان عجیب غریب کنید، اما اگر بتوانید حتی برای یک دقیقه با احتیاط به او در اتاق رختکن بپیوندید؟ خوب، این تجربه را به یاد ماندنی تر می کند.

در نهایت، این یکی از آن تاریخ هایی است که همچنان ادامه دارد.

او یک سوغاتی کوچک سکسی خواهد داشت که می تواند بارها و بارها بپوشد و هر بار او را به یاد این گردش خاص می اندازد.

بیایید در مورد تدارکات سکسی صحبت کنیم

1. هنگام درخواست از او صحنه را تنظیم کنید

فقط به این دلیل که این ایده سکسی و ساده است فکر نکنید که نیازی به برنامه ریزی از طرف شما ندارد.

وقتی از او می‌پرسید تندی را شروع کنید – فروشگاه لباس زیر زنانه‌ای را که می‌خواهید با هم بازدید کنید انتخاب کنید و از آن فروشگاه چیزی ارزان بخرید. شاید برای کشوی لباس زیر او عطر یا کیسه های اسطوخودوس بفروشند.

آن را بسته بندی کنید و کارتی با تاریخ و ساعتی که می‌خواهید با هم بروید همراه داشته باشید، و از او بپرسید که آیا او می‌خواهد بیشتر از آنجا خرید کند.

زمانی را در اواسط بعدازظهر انتخاب کنید – به اندازه کافی اوایل، تا زمانی برای خرید داشته باشید و واقعاً وقت خود را صرف کنید، در حالی که هنوز آنقدر زود به خانه می‌روید که اجازه دهید عصر مسیر خود را طی کند.

بدیهی است – و من نمی توانم باور کنم که حتی مجبور به تاکید بر این موضوع باشم، اما با توجه به اینکه با سهم من از مردان آشنا شدم، می دانم که هیچ چیز در واقع واضح نیست: صورت حساب را بردارید!

اگر بودجه دارید، شرم آور نیست که از قبل در مورد آن صحبت کنید – فقط این کار را به صورت دیپلماتیک انجام دهید.

به جای گفتن «هی عزیزم، بیا زیر 200 دلار نگهش داریم»، سعی کنید بگویید «دوست دارم از تو یک روپوش و روپوش پذیرایی کنم» یا «دوست دارم ست مورد علاقه ات را در فروشگاه بخرم».

و اگر بودجه مسئله ای نیست؟ همیشه می‌توانید از قبل تماس بگیرید و ببینید چه چیزی در تعطیلی یک ساعت فروشگاه برای یک تجربه خرید خصوصی وجود دارد.

2. چگونه یک فروشگاه لباس زیر زنانه را برای خرید با هم انتخاب کنیم

در این یادداشت، بیایید درباره مکان صحبت کنیم.

دو نکته کلیدی که هنگام انتخاب باید در نظر داشت: او ترجیحات و شما بودجه.

شاید قبلاً بدانید که او چه نوع لباس زیری را دوست دارد. شاید او به یک فروشگاه مورد علاقه در شهر، یا وب سایتی که دوست دارد اشاره کرده باشد، یا متوجه شده اید که او اغلب همان مارک را می پوشد.

شما همچنین می توانید بدون صرف نظر کردن از طرح خود، به سادگی از او بپرسید که آیا مارک لباس زیر زنانه ای دارد که دوست دارد… بدون هیچ دلیل خاصی.

به احتمال زیاد او فقط فکر می کند که شما قصد دارید برای او چیزی بخرید.

اگر در یک شهر بزرگتر (یا حتی شهری کوچکتر با مرکز شهر پر رونق!) زندگی می کنید، پس گزینه هایی برای فروشگاه های لباس زیر دارید.

در حالت ایده‌آل، شما به مرکز خرید یا فروشگاه بزرگ محلی نمی‌روید، زیرا آن چراغ‌های فلورسنت بالای سر واقعاً حال و هوا را از بین می‌برند.

همچنین در محیط فروشگاهی که به ارائه حس صمیمی‌تری اختصاص دارد، احساس کمتری شبیه به خرید لباس زیر زنانه با هم خواهید داشت.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

در زیر برخی از برندهای لباس زیر زنانه مورد تایید #SG آورده شده است:

مروارید

جام مقدس لباس زیر زنانه، La Perla یک برند ایتالیایی است که در نفیس ترین قطعات موجود تخصص دارد. انتظار داشته باشید حداقل 500 دلار در La Perla خرج کنید – سوتین ها تا 300 دلار و لباس زیر حداقل 150 دلار هستند.

لباس خواب ابریشمی از 300 دلار شروع می شود و به بیش از 1000 دلار می رسد. همچنین به خاطر داشته باشید که لباس‌های زیر زنانه La Perla – به ویژه سوتین‌ها – سایز بزرگی ندارند، بنابراین اگر طرف مقابل شما سینه بزرگ‌تری دارد، ممکن است بهترین انتخاب نباشد.

از طرف دیگر، اگر به دنبال چیزی مانند کتانی ابریشمی یا کتانی توری هستید، سایز آن ها کمی بیشتر خواهد بود.

گل شیطان

این برند جدیدتر لباس زیر زنانه‌ای زیبا و پر جنب و جوش می‌سازد، چه به دنبال کتانی ابریشمی یا یک ست کامل با کمربند بنددار هستید.

من FDM را دوست دارم زیرا آنها همچنین دارای اندازه وسیع تری از اندازه های فنجان هستند. قیمت آنها کمی کمتر از La Perla است و می توانید با یک هدیه عالی زیر 300 دلار از در خارج شوید.

کیکی دو مونپارناس

همتای شیطون Fleur de Mal، Kiki نه تنها طیف کاملی از لباس زیر زنانه دارد، بلکه انواع اسباب بازی های جنسی و سایر اقلام تفریحی را نیز می فروشد که اگر می خواهید کمی پیچیدگی به قرار خود اضافه کنید، عالی هستند.

قیمت آن مشابه FDM است – شما قطعاً می توانید با صورتحساب زیر 300 دلار آنجا را ترک کنید، اما اگر واقعاً می خواهید زیاده روی کنید، اقلام گران تر زیادی وجود دارد.

هانی بردت

هانی بردت که صحبت از گره خوردگی شد، برخی از جذاب ترین لباس های زیر زنانه موجود در بازار را دارد. حتی بهتر؟ محدوده سایز آن تا یک لیوان G می‌رسد که به این معنی است که برای تنه‌های بزرگ مناسب است، که در بازار لباس‌های زیر زنانه بسیار نادر است.

شما می‌توانید با کمتر از 300 دلار از در خارج شوید، اما گزینه‌های بسیار مناسبی نیز وجود دارد.

اروس بزرگ

این برند کوچک دارای قطعات ساده و زیبایی است که با عشق ساخته شده اند.

آنها دو بوتیک دارند، یکی در نیویورک و دیگری در میشیگان (NYC of Midwest!). همچنین مجموعه کاملی از جواهرات و سایر اقلام سبک زندگی را برای اضافه کردن به او پیدا خواهید کرد.

قیمت ها از 70 دلار تا چند صد دلار متغیر است.

خرید آنلاین لباس زیر با هم

اگر نمی خواهید شخصاً خرید کنید یا فروشگاه خوبی در نزدیکی شما وجود ندارد، خرید آنلاین را با هم در نظر بگیرید.

می‌توانید برای شریک زندگی‌تان یک کارت هدیه به یکی از بوتیک‌های آنلاین زیر (یا هر یک از موارد بالا) بخرید و بعداً منتظر امتحان جذاب جلسه خانه باشید.

در اینجا چند خرده فروش بزرگ وجود دارد:

در سفر خرید لباس زیر چه چیزی بپوشید

وقتی نوبت به خرید لباس زیر می‌رسد، می‌خواهید ساده، شیک و ساده به نظر برسید.

بعد از من تکرار کن: من یک مرد بالغ هستم که با شریکم کاری صمیمی و در عین حال مناسب انجام می دهم.

این به شما کمک می کند که بهترین لباس را بپوشید نه فقط به این دلیل که نمی خواهید شبیه یک مرد وحشتناک به نظر برسید، بلکه به این دلیل که یک قرار خاص است و می خواهید به همسر یا دوست دختر خود نشان دهید که این زمان را با هم افتخار می کنید.

چه چیزی یک مرد می تواند برای خرید لباس زیر با همسر یا دوست دخترش لباس زیر بپوشد

خرید لباس:

لباسی برای مرد برای خرید لباس زیر با همسر یا دوست دخترش

خرید لباس

***

به دنبال منابع بیشتر دوستیابی و روابط #SGapproved هستید؟

بررسی کنید که چگونه می‌توانید موارد منطبق بیشتری را در برنامه‌های دوستیابی دریافت کنید، و چگونه در یک قرار درباره خود صحبت کنید.