نحوه پوشیدن شلوار کوتاه – دوست دختر

نوشته گابی مایرز | آخرین به روز رسانی: 23 ژوئن 2022 | 3 دقیقه خواندن

اینجا در SG HQ، ما از شما می‌خواهیم که ریسک کنید…در حد منطق. ما شلوار دویدن را به شما فشار ندادیم تا زمانی که مطمئن نشدیم که قرار است مدتی به اطراف بچسبند. در مورد یقه‌های یقه‌ای و رنگ اسطوخودوس هم همینطور. به همین دلیل است که امروز به شما نشان می‌دهیم که چگونه شلوار کوتاه (یا شلوار) بپوشید، احساس اطمینان می‌کنیم.

مدتی است که ما چیزی جز عشق به این شلوار عمدا کوتاهتر نداریم و بالاخره احساس می کنیم وقت آن رسیده که آن را به شما منتقل کنیم. البته، ما می‌توانیم ببینیم که چگونه می‌خواهید از ظاهری که به طور خطرناکی شبیه به شلوارهای پرآب تصادفی گذشته است اجتناب کنید، بنابراین ما چند نکته داریم.

وبلاگ نویس سبک مردانه آنتونی اوربانو نشان می دهد که چگونه این کار انجام شده است

نحوه پوشیدن شلوار کوتاه

اول؟ یک تناسب هدفمند. و از آن، منظور ما یک شلوار یا شلوار کوتاه با ساق کمی مخروطی و یک سجاف بالارونده بین یک تا سه اینچ است. ست کردن این سبک از شلوارها با یک لباس غیر رسمی، برخی از موارد “آیا این دفتر مناسب است؟” فشار را خاموش کنید در حالی که فضایی برای انشعاب به فضایی مد روز و با کلاسیک باقی می ماند.

با شلوار کوتاه چه چیزی بپوشیم

می دانید چگونه به شما بچه ها می گویم که هر هفته شلوار خود را حداقل با یک لباس بالا بزنید؟ اگر به شما بگویم شلواری پیدا کردم که نیازی به بند نداشت، شلواری که قبلاً از دسته پارچه‌های غیرضروری خلاص شده بود، شلواری که به آرامی به قوزک پاهایتان اجازه تنفس می‌داد، چه؟ خوب، من این کار را کردم، و آن شلوار کوتاه است. به همین دلیل است که به راحتی می توان آن را با محتویات موجود در کمد گنجاند. شما می توانید آن را مانند هر شلوار دیگری بپوشید، واقعاً!

در حالی که دیدن یک شلوار کوتاه و فکر کردن، “هی، به نظر می رسد زمانی که من در کلاس هفتم جهش رشد عجیبی داشتم” آسان است، اگر آن را درست بپوشید اینطور به نظر نمی رسد – تناسب اندکی باریک باعث می شود نگاه برش عمدی یک شلوار کوتاه نه تنها پاهای شما را بلندتر می کند، بلکه شما را در قبال #جوراب بازی خود نیز مسئول نگه می دارد.

شلوار جوگر با ژاکت صورتی

ایده های لباس برای نحوه پوشیدن شلوار کوتاه:

به دنبال الهام گرفتن از لباس برای نحوه پوشیدن شلوارهای کوتاه هستید؟ ما یک جفت شلوار کوتاه از تاپمن کشیدیم تا پنج راه برای پوشیدن این ترند را به شما نشان دهیم:

یقه بند، ژاکت، ژاکت کش باف پشمی، جک بیل، ریس، شلوار کوتاه، کومونو

SG می گوید: شلوارهای کوتاه خود را در محل کار با ترکیب آن با یقه بند و چکمه های توری مدرن که مرز بین زمخت و پیچیده است، تکان دهید. ما یک ژاکت کش باف پشمی سنگین را به عنوان تعویض کت اسپرت دوست داریم.

سبک کار، سبک اداری، جوراب های سرگرم کننده، شیک گیک

SG می گوید: با قرار دادن یک پلیور رنگی روی یک پیراهن چهارخانه و اضافه کردن جوراب‌های با طرح، ترکیب الگو را آزمایش کنید.

ترندهای پاییز، گوچی، ژاکت سوغاتی، تئوری، یونیکلو، کام د گارکن

SG می گوید: اصول نه چندان اساسی در رنگ مشکی به برجسته کردن لوازم جانبی روشن کمک می کند، بدون اینکه به خودی خود خسته کننده باشد. اوه، و آن ژاکت سوغاتی؟ کل بیانیه ساز.

جلیقه پف دار، هنلی، پاییز، گاه به گاه، چیدن سیب، کدو تنبل، شرابی، جوراب شاد

SG می گوید: آنها را با موارد دلخواه هوای خنک و جوراب های سرگرم کننده بپوشانید.

شاکت، گرایش نظامی، سه راهی گرافیکی، ون، پولر، پروژه های نورس، فصل بابی

***

برای ارتقای روندهای کمد خود آماده اید؟

اگر آماده پذیرش بزرگسالی هستید، اما از فکر خرید برای آن می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم.

آیکون های چت

با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد! ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

***