مراقبت از ترمه (در خانه) – دوست دختر سبک

ژاکت ترمه، نحوه نگهداری از ترمه، ترمه شستشوی دستی
از طریق Everlane

نرم، مجلل و آه خیلی گرم، چه چیزی بهتر از ترمه؟ ممکن است شنیده باشید که این کالای اصلی زمستانی دارای تعمیر و نگهداری بالا و فقط خشکشویی است، اما نترسید. چه برای ژاکت، چه برای جوراب و چه برای روسری، در اینجا ساده ترین راه برای مراقبت از ترمه برای حفظ لطافت آن وجود دارد.

زمان شستشوی ترمه

ممکن است فکر کنید که باید ترمه خود را به اندازه سایر لباس هایتان بشویید. با کمال تعجب، شما فقط باید هر 2 تا 5 بار آن را تماشا کنید تا زیبا بماند. این از موی بز ساخته شده است و در واقع با افزایش سن نرم‌تر می‌شود، بنابراین نگران عدم شستشوی مکرر آن نباشید.

چرا باید ترمه را با دست بشویید

اگرچه معمولاً برچسب ها به شما پیشنهاد می کنند که ترمه خود را خشک کنید، شستن دست ها تقریباً به همین راحتی است و از تماس با مواد شیمیایی خشن غیر ضروری جلوگیری می کند.

نحوه شستن ترمه

یک سینک تمیز یا یک کاسه بزرگ را با آب سرد و مواد شوینده ملایم پر کنید (ما Woolite یا Laundress را دوست داریم، اما می توانید از شامپو بچه هم استفاده کنید، زیرا ترمه فقط موی بز است). قبل از اینکه اجناس را بیاندازید، آب را کمی هم بزنید.

به آرامی آب صابون را از طریق ژاکت ماساژ دهید – به آن فکر کنید که انگار در حال ورز دادن نان هستید – بدون کشیدن، کشیدن یا فشار دادن، در غیر این صورت خطر تغییر شکل آن را دارید. اگر در حال شستن ژاکت هستید، هنگام خیس کردن آن، مراقب باشید که اجناس را به هم چسبیده نگه دارید، زیرا آب وزن می‌افزاید و می‌تواند آن را کشیده شود (اگر آن را از یک طرف نگه دارید). پس از ماساژ دادن تمام کثیف، آب صابون را با آب سرد تمیز جایگزین کرده و بشویید.

نحوه خشک کردن ترمه

آب دسترسی را فشار داده و مالش دهید. از نو، آب را به بیرون نپیچانید یا نپیچانید. فقط مطبوعات را فشار دهید، لکه بلات. همچنین می‌توانید کالای ترمه را صاف روی یک حوله بگذارید و سپس آن را بغلتانید و آب آن را فشار دهید. بعد از اینکه بیشتر چکه ها را بیرون کشیدید، آن را به شکلی که می خواهید در آن خشک شود، صاف قرار دهید. این به ویژه اگر ژاکت است مهم است زیرا اگر فوراً آن را صاف نکنید، چروک نشدن آن غیرممکن خواهد بود. مگر اینکه آن را دوباره پاک کنید بگذارید ترمه در هوا خشک شود و حتماً از بخاری دور نگه دارید زیرا گرما باعث جمع شدن آن می شود.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

ما ممکن است نتوانیم در مورد شستشوی لباس به شما کمک کنیم، اما می توانیم در خرید شما به شما کمک کنیم!

یک کمد لباس “بهترین لباس” به شما احساس یک میلیون دلار می دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگ. اما خرید برای آن همه لباس؟ این می تواند درد باشد.

اگر آماده سرمایه گذاری روی لباس های جدید هستید، فروشگاه Team SG را برای خود در نظر بگیرید! ما یک لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم می کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما SG را فریاد بزنید.

***