عطرهای کالا – دوست دختر سبک

12 روز sg faves

اینجا در SG HQ، ما دائماً در حال کشف چیزهای جدید و عالی هستیم که می دانیم شما دوست خواهید داشت. به همین دلیل است که دسامبر امسال، ما در حال شمارش معکوس هستیم 12 روز SG Faves، بخشی از آن چیزهای فوق العاده فوق العاده را ارائه می دهد. فقط روش ما برای گفتن “تعطیلات مبارک” از تیم SG به شما و شماست.

بعدی؟ یازده مجموعه عطری شگفت انگیز از شرکت سبک زندگی Commodity مستقر در لندن!

چرا ما کالا را دوست داریم

کالا انگلستان

هر بار که عطری از Commodity می زنم یا یکی از شمع های آنها را روشن می کنم، احساس می کنم درگیر راز خاصی هستم. مجموعه‌های عطر، بدن و خانه بدون جنس و بی‌رحمی این برند در بیش از 30 کشور در دسترس هستند، اما هنوز هم مانند یک یافته نادر به نظر می‌رسند، کشفی که خوش شانس هستید.

علاوه بر این، من عاشق این هستم که چگونه اسامی عطری مانند کتاب، خزه، پشم، و باران واقعاً شما را اول صبح به فکر فرو می‌برند (آیا تا به حال فکر نکرده‌اید، طلا چه بویی خواهد داشت؟ عطرسازان مشهور بین المللی آنها دارند).

آنچه شما می توانید برنده شوید

کالا، عطر، ادکلن مورد علاقه مردانه

“راهنمای سبک” آنها (نام خوب!) مجموعه ای از عطرهای تک جنسیتی است که به شما امکان می دهد 9 رایحه مختلف را کشف کنید، از ترنج گرفته تا وتیور تا مورد علاقه من – پشم. قول می‌دهم از آن چیزی که به نظر می‌رسد جذاب‌تر است.

هر یک از 2 میلی لیتر را امتحان کنید آب عطر اسپری ها برای کشف موارد مورد علاقه جدید یا موارد دلخواه خود. حتی می توانید رایحه ای منحصر به فرد را با هم ترکیب کنید.

نحوه ورود

به اینستاگرام سر بزنید و Style Girlfriend and Commodity (@commodityfragrances) را در اینستاگرام دنبال کنید و آخرین پست ما را لایک کنید.

آسان است، درست است؟ حتی می‌توانید دوستان خود را برای شانس بیشتری برای برنده شدن تگ کنید—هر دوستی که تگ شده است ورودی دیگری را به شما می‌گیرد!

شما 24 ساعت فرصت دارید تا وارد شوید، پس به آن برسید! پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

خبر خوب این است که یک هدایای کاملاً جدید فردا…و چهارشنبه..و پنج شنبه…تا آخر راه خواهد رفت وحشتناک 20 دسامبر، بنابراین شما شانس زیادی برای برنده شدن دارید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!