بهترین شینیون برای پسران – دوست دختر سبک

چالش «بدون جین ژانویه» Style Girlfriend را انتخاب کنید! در تمام طول ماه بدون لباس جین بروید تا راه‌های جدیدی برای پوشیدن لباس‌هایی که قبلاً دارید (مانند نحوه پوشیدن لباس‌های چینی بالا و پایین) بیابید و یاد بگیرید که کمد لباس شما چه چیزهایی را از دست داده است…

کمد لباس مردانه چینی ضروری

بهترین لباس های چینی برای پسران آنهایی هستند که به شما احساس اعتماد به نفس، خوش تیپ ترین، با خود بد خود ادامه دهید، وقتی در جفت آینه نگاه می کنید شبیه یک میلیون دلار به نظر می رسید. متأسفانه (یا خوشبختانه، اگر فقط می خواهید خرید کنید؟)، این بدان معناست که قبل از پیدا کردن سبک و رنگی که به نظر شما بهترین است، باید چند جفت را امتحان کنید.

ما با اشتراک‌گذاری جفت‌های مورد علاقه Team SG، با چند قیمت متفاوت، به روند خرید کمک کرده‌ایم.

در زیر، بهترین چینی ها برای پسران در هر بودجه:

ردیف بالا، سمت راست – Bonobos، 98 دلار – Bonobos “Wekday Warrior” جزء اصلی کمد لباس هر پسری است. این جفت با قیمتی کمتر از 100 دلار، برای هر مردی است که می‌خواهد شلوارش کمی بیشتر دوام بیاورد و شاید برای کار کمی شیک‌تر به نظر برسد. به علاوه، آنها در حدود یک ژیلیون رنگ هستند، بنابراین هنگامی که مناسب خود را پیدا کردید، دنیا صدف جلوی صاف و قابل شستشو در ماشین شما خواهد بود.

ردیف دوم، سمت چپ – تاد اسنایدر، 150 دلار – ببینید، آیا یک چینوی جیبی باری برای کمد لباس شما ضروری است؟ البته که نه. اما اگر همه چیزهای خنثی را پوشانده‌اید و می‌خواهید بدون اینکه به سبک دویدن بروید، کار کمی جالب‌تر انجام دهید، این یک گام میانی خوب برای خارج شدن از منطقه راحتی چینی است. جیب های روی این ها حجیم نیستند، بنابراین بیشتر یک ویژگی هستند تا نقطه کانونی.

>> کشف کنید که چرا چینوها یک کمد لباس مردانه ضروری هستند

ردیف سوم، وسط – ریس، 210 دلار – جلوی زبانه این جفت ریس باعث می‌شود هر چیزی که می‌پوشید در مجموع رسمی‌تر به نظر برسد.

ردیف پایین، سمت چپ – Unis، 119 دلار – من از بازی با علاقه‌مندی‌ها نمی‌ترسم، به همین دلیل نمی‌ترسم به شما بگویم که Unis چینی‌های مورد علاقه من را برای پسرها – Gio Skinny – می‌سازد. و من تنها نیستم. GQ آنها را دوست دارد، بیش از حد!

اگر تا به حال خود را در نیویورک پیدا کردید، برای خدمات عالی از کارکنان دوستانه (اگر به طرز وحشتناکی باحال) به فروشگاه آنها در خیابان الیزابت بروید. آنها همچنین به تغییرات در محل کمک خواهند کرد، بنابراین مطمئن هستید که حتی قبل از اینکه از فروشگاه خارج شوید، تناسب را به خوبی انجام دهید.

ردیف پایین، سمت راست – فروخته شد! (مشابه: پیج، 132 دلار) – در حالی که من موافقم که دویدن برای هر مردی مناسب نیست، من معتقدم که هر مردی باید به آنها ضربه بزند. به خصوص اگر مچ پاهای لاغری داشته باشد. به خصوص اگر دوست دارد کفش های کتانی خنک بپوشد. تا زمانی که آن را امتحان نکرده‌اید، آن را نکوبید… و اجازه دهید یک زن که با شما خرید می‌کند وزنش را بکند.

به من بگو:

بعداً چه chinos را به کمد لباس خود اضافه خواهید کرد؟

>> همه الهام بخش کمد لباس ژانویه No Jeans ما را اینجا ببینید