برنامه ریزی مهمانی لیسانس شیکاگو – دوست دختر سبک

جشن مجردی شیکاگو
چیه من دعوت نشدم؟؟

این را دعوتی به اسلحه برای همه برادران، بهترین دوستان، برادران قدیمی و دامادهای بسیار درگیر در نظر بگیرید: وقت آن است که جشن مجردی را پس بگیریم. برای هر سفر مهیج اما اساسی به وگاس، یک شهر خنک تر و جالب تر وجود دارد. میتوانست بازدید کنید

بنابراین هفته لیسانس بعدیو شما برنامه ریزی می کنید – خودتان یا یک دوست – شیکاگو را در نظر بگیرید. این مکان در مرکز قرار دارد، و مهم نیست که از کجا سفر می کنید (به هر حال در قاره آمریکا) برای سفر چندان دور نیست. این شهر همچنین یک شهر صادقانه به خوبی است (ببخشید، آیا من به نظر دفاعی می‌آیم؟ این همان شهری است که برای سفر به غرب میانه در من همیشه نادیده گرفته می‌شود)، با غذاهای شگفت‌انگیز، هتل‌های جالب، و تجربه‌های سرگرم‌کننده.

به نظر می رسد که رسانه های غیرغربی معمولی نیز به آن علاقه دارند. نوش جون حتی شیکاگو را به عنوان شهر رستوران سال 2017 انتخاب کرد.

در زیر، ببینید کجا بروید، چه بخورید، و چگونه شب‌های غیراستریپ باشگاه خود را در شیکاگو بگذرانید.

*من فرض می کنم شما می توانید آن ها را خودتان پیدا کنید

ببینید و انجام دهید

فروشگاه

مطمئناً، Magnificent Mile همه توجه را به خود جلب می کند، اما اگر می خواهید در شیکاگو به مرور محلی بپردازید، به سمت غرب بروید. اگر دوستانتان راضی هستند، به نوتر و بیلی رید در حلقه غربی بروید، یا حتی دورتر به غرب بروید و به شرکت Stock Mfg. برای لباس‌های مردانه طراحی و تولید شده در شیکاگو بروید. سال 2017 است. می توانید با دوستان پسرتان شلوار جین بخرید و آن را عجیب نکنید.

در Heritage پاتوق کنید

میراث شیکاگو، کافی شاپ های شیکاگو، فروشگاه های دوچرخه شیکاگو، مهمانی مجردی شیکاگو

آیا نیاز به انجام سریع کار دارید و بقیه هنوز شب قبل خواب هستند؟ برای قهوه، وای فای رایگان و یک نان دارچینی، به Heritage Bicycle (در شهر تعداد کمی وجود دارد) بروید. انجام ندهید. پرش کنید. نان دارچینی

تاب خوردن از طریق “میدان شهر” جدید رایگلی ویل

میدان ویگلیویل

اگر در طول فصل بیسبال آنجا هستید، مطمئناً به یک بازی بروید. اگر نه، به هر حال به Wrigleyville بروید تا در «پارک» قدم بزنید، یک فضای گردهمایی در تمام طول سال درست در خارج از استادیوم که فاز سوم بازسازی ۷۵۰ میلیون دلاری شامل بارها، رستوران‌ها و یک هتل بوتیک جدید به نام هتل را تشکیل می‌دهد. Zachary، قرار است در سال 2018 افتتاح شود.

فرهنگ سازی کنید

شیکاگو مانند پر از فرهنگ، بچه ها تورهای قایق معماری وجود دارد! و موزه ها! و همیلتون! خوب…شما نمی توانید برای خود و همه برادرانتان بلیط تهیه کنید همیلتون، پس با پیشنهاد نقاشی یک وارث در موسسه هنر یا به چالش کشیدن سمور دریایی در آکواریوم شید به دوئل خود را دلداری دهید.

بخور و بیاشام

ساحل چپ شیکاگو

صبح، ساحل چپ در نمای دریاچه را برای یک موقعیت سبک، «نان تست آووکادو و آبمیوه سبز» در نظر بگیرید. اگر بیشتر به دنبال یک مکان «بنشینید و غذای کامل را در شکم خود بگذارید»، می‌توانید بدتر از Mortar & Pestle انجام دهید، که تخم‌مرغ‌هایی با فوی‌گرا در منو دارد که شما را به این غذا برمی‌انگیزد. بلافاصله بعد از آن چرت بزنید و کاملاً ارزشش را دارد. و علاوه بر این، شما در تعطیلات هستید.

برای ناهار، Dryhop Brewers را با غذاهای کلاسیک آمریکایی امتحان کنید و از پرواز آبجو غافل نشوید. برای پیتزا، Pequods یا Chicago Pizza و Oven Grinder را امتحان کنید، هر دو در پارک لینکلن (این دومی، یکی از رستوران‌های متعددی است که من و خواهرم بیش از حد شراب خورده‌ایم و در بیابان گریه کرده‌ایم… این فهرست در حال رشد است).

در شب، برای صرف شام و دسترسی آسان به تفریحات شبانه خوب در فاصله چند قدمی، به West Loop بروید.

ال چه بار لیست های «باید بازدید» افراد زیادی را تهیه می کند و دلیل خوبی هم دارد. غذاهای خوشمزه آرژانتینی (این یک رستوران کامل است، اجازه ندهید پول نقد در فضایی کاملاً مدرن و کاملاً کلابی، و یک رم قدیمی – که به گفته سرآشپز جان مانیون در بوئنوس آیرس محبوب است – باعث می شود پس از پاک کردن بشقاب های شام بخوبی درنگ کنید.

در خطر به نظر رسیدن مشمئز کننده، اگر دوستانی دارید که اعضای سوهو هاوس شیکاگو در منطقه بازار فولتون هستند، ببینید آیا می توانند شما و دوستانتان را وارد کنند. پشت بام مکانی واقعاً سرگرم کننده برای گذراندن یک شب بیرون از خانه است، با تعداد زیادی طبقات دیگر برای استراحت در هنگام شروع هوای سرد.

این ممکن است نه اینجا و نه آنجا باشد، اما شاهزاده هری با مگان مارکل در پاسگاه لندن ملاقات کرد، بنابراین هرگز نمی دانید با چه کسی روبرو خواهید شد (نه اینکه اگر داماد هستید به دنبال ملاقات با جوجه ها هستید)، بلکه آنها unattached به ناچار با زیبایی های جالب شیکاگو ملاقات خواهد کرد.

کوکتل های صنایع دستی می خواهید؟ ساعت بنفش را در Wicker Park بزنید. اجرای زنده ی موسیقی؟ به شوباس بروید. آیا باید به دوستان خود در اینستاگرام به طور قطع ثابت کنید که در شیکاگو هستید؟ یک شب در Signature Lounge، بار و رستوران Hancock Tower در طبقه 96 با چشم‌اندازهای قاتل از شهر (به خصوص از اتاق خانم‌ها، اگر به هر دلیلی در آنجا قرار گرفتید) نوشیدنی بنوشید. منو ارزان نیست، اما لازم نیست برای ورود به آن پول بپردازید یا منتظر بمانید، به این معنی که تقریباً یکنواخت می شوید.

اقامت کردن

یک هتل آس جدید در شهر وجود دارد که بسیار بزرگ است، اما به نظر می رسد همیشه شلوغ باشد. قبل از بیرون رفتن، به Waydown، بار روی پشت بام Ace بروید و حتماً Fat Love را امتحان کنید که با مزکال، هل و تلخ درست شده است.

کجا ~دیگر~ برای ماندن

AirBnB: می توانید The Sono را در AirBnB پیدا کنید یا مستقیماً در وب سایت آنها رزرو کنید. یک خانه تک‌خانواده‌ای که به یک تختخواب و صبحانه دل‌باز تبدیل شده است، شما و دوستانتان می‌توانید اتاق‌های جداگانه‌ای بگیرید و صبح‌ها برای صبحانه روی میز بزرگ مشترک در آشپزخانه قبل از اینکه برای روز بیرون بروید جمع شوید. به عنوان خواهرم (از طریق مورتاگ از سلاح کشنده)، در مورد تخت مشترک و خوابیدن روی کاناپه‌های بیرون‌کش می‌گوید: «من برای این کار خیلی پیر شده‌ام.»

گزینه های بوتیک: مرکز شهر گادفری یک حس سنتی “هتل بزرگ” را ارائه می دهد که با این وجود مستقل است.

برادر داون: در کنراد، درست در خیابان میشیگان

دوست دختر سبک شیکاگو
مطمئنی نمیتونم بیام؟ من کلاه و همه چیز خودم را دارم

چه چیزی را بسته بندی کنیم

شما می خواهید لایه ها را بیاورید. بیهوده به آن شهر بادخیز نمی گویند. فقط به این دلیل که غرب میانه است، به این معنا نیست که می توانید از ظاهری دمدمی مزاج خلاص شوید – باز هم در اینجا، غرب میانه دفاعی. ما سبک داریم! و حتی اگر با بیش از چند نفری مواجه شدید که در بار، گرمکن خرس‌ها را می‌پوشند، به این معنی نیست که شما و دوستانتان باید استانداردهای خود را در شهر بادخیز کنار بگذارید.

برای خرید روی اقلام زیر کلیک کنید

به من بگو:

آخرین بازدید شما از شهر بادی کی بود؟