کراوات ها و اکسسوری های شیک مردانه مورد علاقه ما را برنده شوید – دوست دختر سبک

12 روز sg faves

اینجا در SG HQ، ما دائماً در حال کشف مارک‌ها و محصولات جدید و عالی هستیم که نمی‌توانیم صبر کن برای به اشتراک گذاشتن با شما

به هر حال، ما کی هستیم که شما را از چکمه جدید مورد علاقه چلسی / شستشوی بدن / یقه یقه اسکی / محروم کنیم و غیره? بنابراین، با به اشتراک گذاشتن چند مورد از یافته‌های مورد علاقه خود با شما، خوانندگان شگفت‌انگیز، دوست‌داشتنی و شگفت‌انگیزمان، 12 روز آینده را شمارش می‌کنیم. بهترین قسمت؟ ما همه آنها را می دهیم. تنها. روز. فقط روش ما برای گفتن تعطیلات مبارک تیم SG به شما و شماست.

اول؟ دوازده مجموعه کادویی زیبا از The Tie Bar!

چرا ما نوار کراوات را دوست داریم

“مقرون به صرفه و در عین حال شیک” یک تقاطع بیش از حد مورد استفاده برای صحبت در مورد مد است، اما این دقیقاً همان چیزی است که The Tie Bar ارائه می دهد.

قبل از آمدن این افراد در سال 2004، فکر نمی‌کنم کسی واقعاً برای دریافت یک کراوات برای هدیه‌ای هیجان‌زده نبود، زیرا سایدبرها هنوز مد بودند. من صادقانه احساس می کنم که TTB کمک کرد لباس پوشیدن دوباره سرگرم کننده شود. به راحتی می توان گفت: “هی، من می خواهم یک کراوات بافتنی را امتحان کنم – ممکن است از آن متنفرم، اما 25 دلار است، پس چه چیزی را از دست بدهم؟” من حتی با سفارش کوکتل خود آنقدر هم ماجراجو نیستم (اگرچه برای دفاع از من، نوشیدنی ها در نیویورک ارزان نیستند!).

اکنون، مربع های جیبی هستند یک چیزو جوراب‌های رنگارنگ پیش‌فرض هستند، نه اکسسوری. شما حتی می توانید محبوبیت آن چیزهای اضافی خاص را که واقعاً لباسی مانند گل های برگردان و – به معنای واقعی کلمه می سازند، ردیابی کنید. روز – میله ها را به نوار کراوات برگردانید.

آنچه شما می توانید برنده شوید

کراوات مردانه شیک، 12 روز فاوهای SG، مورد علاقه های SG، بهترین هدایا برای مردان

امروز 12 عدد از این ست های کادویی با رنگ آبی را تقدیم می کنیم. در هر کدام، یک کراوات نقطه‌دار، یک مربع جیبی جین و جوراب‌های آرژیل دنج خواهید یافت. بلوز عالی است زیرا – خوب، من نمی خواهم از کلمه “ایمن” استفاده کنم، اما بلوز برای همه عالی به نظر می رسد! و با (تقریبا) همه چیز پیش بروید!

نحوه ورود

اگر این ست هدیه را برای خود می‌خواهید، یا می‌خواهید آن را برگردانید و به کسی که دوستش دارید بدهید (که، هی! این هوشمندانه است!)، با فالو کردن SG و The Tie Bar (@thetiebar) در اینستاگرام و لایک کردن این پست وارد شوید. .

آسان است، درست است؟ حتی می‌توانید دوستان خود را برای شانس بیشتری برای برنده شدن تگ کنید—هر دوستی که تگ شده است ورودی دیگری را به شما می‌گیرد! بدون ربات روسی، لطفا.

شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا وارد شوید، بنابراین تا آخرین لحظه منتظر نمانید، به خصوص اگر به تعویق انداختن کار یکی از تصمیمات شما در نیویورک است. پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

خبر خوب این است که یک هدایای کاملاً جدید در روز دوشنبه … و سه شنبه … و چهارشنبه … تا پایان راه خواهد بود. وحشتناک 20 دسامبر، بنابراین شما شانس زیادی برای برنده شدن دارید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!