برای آموزش شخصی در تلفن خود اشتراک کنید – دوست دختر سبک

12 روز sg faves، هدیه

یک روز از خود پرسیدیم: «آیا جالب نیست، اگر امسال یکسری چیزهایی را که دوست داشتیم تقدیم کنیم؟» بله تصمیم گرفتیم آی تی خواهد شد آرام باش. پس ما اینجا هستیم! سیشمارش پایین 12 روز SG Faves با هدایایی که سرتان را به پرواز در می آورد. فقط روش ما برای گفتن «تعطیلات مبارک» از تیم SG است.

آنچه شما برنده خواهید شد

برنامه تناسب اندام تمرین شخصی، 12 روز sg faves، هدیه

ما هفت اشتراک 6 ماهه را به Aaptiv می دهیم، برنامه تناسب اندام مورد علاقه من از زمانی که آنها از پادکست SG Undressed در اوایل سال حمایت مالی کردند (کس دیگری این پاد را از دست داده است؟ باید در سال جدید از آن استفاده کنید…).

با 99.99 دلار برای یک سال، این چیز یک دزدی و نیم است، با توجه به اینکه یک ماه در یک باشگاه ورزشی سنتی می تواند شما را اجرا کند … خوب، بیشتر از آن. با Aaptiv در هر زمان و هر مکان به تمرینات سطح حرفه ای و هدایت شده در تلفن خود دسترسی داشته باشید.

چرا ما AAPTIV را دوست داریم

من خیلی شبیه نوشتن، دوست دارم کار کردن… همیشه بخش در حال پیشرفت کار نیست. ممکن است سخت باشد که خودم را از عرق کردن خسته کنم. معلمان و مربیان عالی هستند، اما من نمی خواهم همیشه هزینه کلاس ها را پرداخت کنم، چه برسد به جلسات حضوری گران قیمت.

Aaptiv یک مربی را مستقیماً در گوش‌های من قرار می‌دهد و با راهنمایی‌های متخصص به من انگیزه می‌دهد، همگی به یک لیست پخش فعلی و غیر موزک. و من دوست دارم که بتوانم صدها تمرین را برای یافتن تمرینی که واقعاً می‌خواهم انجام دهم را فیلتر کنم (برای من، این تمرینات قدرتی متوسط ​​تا پیشرفته، 30 تا 35 دقیقه، لیست پخش پاپ دهه 90 است). با وجود این، با پیشنهادات کلاس فعلی که شامل دویدن در فضای باز و تردمیل، بیضوی، دوچرخه‌سواری داخل سالن، یوگا و برنامه‌های آموزشی مسابقه می‌شود، چیزهای بیشتری برای انتخاب وجود دارد. این یک راه تازه برای تمرین بدون استخدام مربی یا شرکت در کلاس واقعی با افراد دیگر است. اوه، می دانم، درست است؟

نحوه ورود

Style Girlfriend و Aaptiv (@aaptiv) را در اینستاگرام دنبال کنید و آخرین پست ما را لایک کنید. خودشه!

رقابت تنگاتنگ است، هر چند! فقط هفت برنده امروز!

با این حال همه چیز خوب است. برای شانس بیشتر می توانید دوستان خود را تگ کنید.

اما شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا وارد شوید، پس به آن برسید! پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!