برخی از بهترین محصولات کره ای مراقبت از پوست مردانه را از EVENPRIME – Style Girlfriend بگیرید

12 روز sg faves، evenprime، هدیه

در تمام طول روز، هر روز، چیزهای جدید و جالبی می شنویم – مانند رایحه های تک جنسیتی، ژاکت های دنج، و بهترین محصولات مراقبت از پوست مردانه کره ای – که بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آنها با شما هستیم. خوب، نه همه از آن جالب است، اما ما فقط بی سر و صدا آن ایمیل ها را حذف می کنیم و ادامه می دهیم. بنابراین در دسامبر امسال، ما به عنوان بخشی از برنامه خود، مجموعه ای از آن چیزهای جالب را به شما هدیه می دهیم 12 روز SG Faves. فقط روش ما برای گفتن «تعطیلات مبارک» از تیم SG است.

امروز با برند کره ای مراقبت از پوست مردانه EVENPRIME، روال روزانه مراقبت از پوست شما را ارتقا می دهیم.

آنچه شما برنده خواهید شد

12 روز SG faves، evenprime، هدیه، بهترین مراقبت از پوست برای مردان

برای گرفتن؟ نه “ست اصلی” از Evenprime، از جمله شستشوی صورت و مرطوب کننده که به روال روزانه مراقبت از پوست شما در مبارزه با خشکی زمستانی کمک می کند. دو اصل ساده و موثر، پوست را تمیز و هیدراته نگه می دارد و ظاهر می کند عالی در قفسه حمام شما

چرا ما EVENPRIME را دوست داریم

اوایل امسال با Koh و Andrew، تیم موسس خواهر و برادر این برند آشنا شدم و عاشق داستان آنها و محصول آنها شدم. بهترین ایده ها از حل مشکل خود شما بیرون می آید و برای این دو تفاوتی نداشت. Koh به من گفت که برادران و دوستان پسرش همیشه با سؤالات مراقبت از پوست به او مراجعه می کردند، زیرا می دانستند که او از طرفداران جنبش پررونق مراقبت از پوست کره است.

با این حال، چیزی در بیرون وجود نداشت، که آسان بود و برای پسران موثر است بنابراین در طی یک سفر خانوادگی به سئول، کوه شروع به صحبت با آزمایشگاه‌ها و تولیدکنندگان در مورد ایجاد چیزی جدید برای پسران زندگی خود کرد. آنها همراه با اندرو، شرکای مناسبی را پیدا کردند تا محصولات جدید خود را به ایالت بیاورند.

در حال حاضر، آنها با خط تولیدی از دو اصل ساده و مؤثر، همه چیز را بسیار ساده نگه می‌دارند. ست Core به گونه‌ای طراحی شده است که پایه و اساس برنامه روزانه مراقبت از پوست شما باشد: پاک‌کننده آلودگی‌ها را بدون تحریک یا خشک کردن پوست از بین می‌برد (نمی‌توانم زمانی که پوستم بعد از شستن احساس می‌کند شبیه لاستیک جیر می‌شود)، در حالی که مرطوب‌کننده احساس سبکی می‌کند و خشک می‌شود. به سرعت.

حتی بهتر؟ همه محصولات بدون سولفات، پارابن، فتالات، روغن‌های معدنی، رنگ‌های مصنوعی یا آزمایش‌های حیوانی در کره ساخته می‌شوند، جایی که همه محصولات مراقبت از پوست و باندهای پسرانه این روزها از آن سرچشمه می‌گیرند.

ما 9 مورد از این ترکیبات مراقبت از پوست را تقدیم می کنیم، پس حتماً مال خود را تهیه کنید.

نحوه ورود

بله، بله، شما تا به حال مته را می دانید … اما در صورتی که شما فقط می پرید:

به اینستاگرام سر بزنید؛ Style Girlfriend و EVENPRIME (@evenprimeandco) را دنبال کنید و آخرین پست SG را لایک کنید.

آسان است، درست است؟ حتی می‌توانید دوستان خود را برای شانس بیشتری برای برنده شدن تگ کنید—هر دوستی که تگ شده است ورودی دیگری را به شما می‌گیرد!

برای ورود 24 ساعت فرصت دارید، پس منتظر نمانید. پس از بسته شدن پنجره ورود، برندگان DM را (فقط ساکنان ایالات متحده!) خواهیم داد، پس مراقب باشید.

خبر خوب این است که یک هدایای کاملاً جدید فردا…و پنجشنبه..و جمعه…همه راه به بالا خواهد رفت وحشتناک 20 دسامبر، بنابراین شما شانس زیادی برای برنده شدن دارید.

موفق باشید، و تعطیلات مبارک از تیم SG!

>> به اینستاگرام سر بزنید تا وارد شوید و کمی شادی تعطیلات را برای ما بگذارید!