من به ساعت شما اهمیت نمی دهم (و چرا این چیز خوبی است) – دوست دختر سبک

آیا زنان به ساعت مردانه اهمیت می دهند؟

چگونه می توان تشخیص داد که یک پسر ساعت 5000 دلاری به دست دارد؟

… پنج ثانیه صبر کنید و او به شما می گوید.

آنها می گویند در اولین ملاقات، زنی متوجه کفش های مرد و ساعت او می شود. در مورد اولی، من موافقم. اگر پسری را ببینم که کفش‌های پنجه مربعی اسپورت دارد یا کفش‌های کتانی پدری که برای چمن‌زنی مناسب‌تر از جفت‌گیری هستند، از آنجا خارج می‌شوم. در مورد دوم، نه چندان.

آیا ترجیح می‌دهم ساعت شما چیزی باکلاس و آرام باشد… و میکی موس را روی صورتش نشان ندهم، با دستانش دقیقه‌ها و ساعت‌ها را دور بزند؟ گمان میکنم. اما فراتر از این، من واقعاً زیاد به سبک نگه داشتن زمان شما فکر نمی کنم.

با توجه به علاقه‌مندان به ساعت که تصور می‌کنم کارت‌های معاملاتی ساعت را جمع‌آوری می‌کنند، ما در اینجا به دلیل توصیه ساعت‌هایی که … کمتر از ستاره‌ای هستند، واکنش منفی دریافت کرده‌ایم. آنها همه در آغوش بلند می شوند (یا مچ است؟) در مورد صفحه در این یکی، قاب در آن یکی.

آنها هشدار می دهند: «این یک ساعت بیهوده است. آنها می نویسند: «باورم نمی شود حتی فکر کنید که هر مردی این بهانه متأسفانه را برای ساعتی بپوشد.» اتفاقاً همه این نظرات را با لهجه انگلیسی بسیار مناسب خواندم… شما هم در ذهنتان اینگونه شنیدید، درست است؟

و صادقانه بگویم که خوب است. من ادعا نمی کنم که در ساعت های مردانه متخصص هستم. من فقط می دانم، به عنوان یک زن، دوست دارم پسرها را بپوشم. من می خواهم تو را با کت و شلوارهای تزئینی ببینم. می خواهم تو را با چکمه های چوکا ببینم. می خواهم ببینم که هرازگاهی پیراهنت را داخل شلوارت می کنی.

چه چیزی را نمی خواهم؟ من نکن می خواهم در مورد ساعت خود بشنوم که قیمت آن به اندازه کرایه من است (یا بسیار بیشتر از اجاره من. به قول ابدی شانیا تواین، “این خیلی من را تحت تاثیر قرار نمی دهد.”

آیا می دانید چه کسی به نوع ساعتی که می پوشید اهمیت می دهد؟

  1. افراد دیگری که به ساعت علاقه دارند
  2. زنانی که حتی قبل از اینکه خودتان را معرفی کنید، می توانند درآمد دلخواه شما را حدس بزنند

خوب، مطمئنا، وجود دارد هستند زنانی که به طالع بینی علاقه دارند. و اگر این موضوع اوست و شما، لطفاً فوراً با یکدیگر ازدواج کنید. در غیر این صورت، سخنرانی شما بر روی نوشیدنی تا تاریخ شما در مورد نوسانات کریستال کوارتز در یک فرکانس دقیق احتمالاً در گوش های ناشنوا و بی حوصله خواهد افتاد.

من شخصاً به ساعت‌های زیبا فکر می‌کنم همانطور که در مورد موتور یک ماشین واقعاً سریع یا فرآیندی که برای ساختن یک اسکاچ واقعاً صاف انجام می‌شود فکر می‌کنم. خیلی کوچک.

اشتباه نکنید: داشتن علایق و اشتیاق عالی است. من نمی‌خواهم مردانی که فکر می‌کنند (بیشتر) زنان به شما امتیاز بیشتری برای خرج کردن یک صندوق امانی کوچک روی مچ دست خود اختصاص می‌دهند.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید لباس‌های مچ دست خود را بشناسید، راه‌هایی برای این کار وجود دارد! سایت های تخصصی مانند Hodinkee، یا شاید شب پوکر با دوستانتان، شاید؟

در نهایت، اگر شما هم مثل من هستید و ساعت‌ها به هر نحوی برایتان اهمیتی ندارند، اما همچنان می‌خواهید روشی شیک‌تر برای نگه‌داشتن زمان نسبت به شلیک کردن گوشی‌تان روی ساعت‌های :15 داشته باشید، به خودتان لطف کنید. بیرون بروید و یک چیز ساده مانند Timex برای خودتان تهیه کنید – نسخه J.Crew خوب است و گزینه های زیادی برای بند دارید – یا متعهد شوید که یک ساعت مخزن نقره ای زیبا داشته باشید و آن را یک روز صدا کنید. اگر می‌خواهید کمی صیقلی‌تر یا ظریف‌تر بروید، من فکر می‌کنم یک نوار چرمی لمس خوبی را ارائه می‌دهد. فراتر از آن، من نمی توانم (نمی توانم) کمک زیادی ارائه کنم. اگر آن را دوست دارید – و تیک می زند – آن را بپوشید.

***

به دنبال کمک بیشتر برای سبک هستید؟ SG اینجا برای شماست

اگر آماده‌اید استایل خود را ارتقا دهید (به وضوح، ساعت‌ها گنجانده نشده‌اند) اما از فکر خرید لباس‌های جدید می‌ترسید… به خرید Team SG برای شما فکر کنید! ما آشکارا مغرضانه هستیم، اما مشتریان به ما می گویند که ما واقعا عالی هستیم!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

در ابتدا اکتبر 12 منتشر شد

> Style Girlfriend را در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک برای الهام گرفتن بیشتر از لباس و نکات استایل دنبال کنید.

تصویرگری جرمی نگوین