چگونه در “عشق، در واقع” مانند هیو گرانت لباس بپوشیم – دوست دختر سبک

هر سال ما تماشا می کنیم عشق در حقیقتو هر سال از اینکه پروفسور اسنیپ یک دروغگوی فریبکار است عصبانی می شویم. این آهنگ “All I Want for Christmas is You” بهترین آهنگ تعطیلات تمام دوران است. این عشق در واقع همه چیز در اطراف است بلا بله بله. و همچنین، اگر از ما بپرسید، جستجوی «چگونه مثل هیو گرانت لباس بپوشیم» به اندازه کافی نتیجه نمی دهد.

امسال، ما تصمیم گرفتیم با الهام گرفتن از یکی از به یاد ماندنی ترین شخصیت های آن برای یک مهمانی عالی برای مهمانی دفتر شرکت شما، از این مراسم به خوبی استفاده کنیم.

در واقع هیو گرانت عاشقانه، چگونه مانند هیو گرانت لباس بپوشیم

اکنون، اگر کمتر از 20 سال سن دارید، ممکن است از خود بپرسید: “هیو گرانت چیست؟”

خوب بچه، هیو گرانت ده سال پیش بندیکت کامبربچ است. محبوبیت او نه چندان از بازیگری اش ناشی می شود، بلکه بیشتر از شخصیت جذاب، تواضع بریتانیایی خودآگاه، موهای عالی و – بله – سبک کلاسیک او ناشی می شود.

او در اوج محبوبیت/دخترش، با الیزابت هرلی (یکی از زیباترین زنانی که روی زمین قدم می‌زند) در اوج محبوبیت/گرم بودنش قرار گذاشت. این تمام چیزی است که واقعاً باید بدانید.

هیو گرانت نقش دیوید را بازی می کند، نخست وزیری خوش تیپ با قلب طلایی، مهارت های پنهان در رقص و کمد پر از کت و شلوار ساویل رو. نخست‌وزیر تندخو و بی‌درنگ ما به دنبال زنی از کارکنان خود می‌افتد که-هشدار اسپویلر- هم عاشق او می‌شود!

سبک دوست دختر-عشق-واقعا-12-03-14-2، چگونه مانند هیو گرانت لباس بپوشیم

چگونه مانند هیو گرانت لباس بپوشیم عشق، در واقع

آنچه ما دوست داریم:

  • رقص او حرکت می کند، به طور مشخص
  • اون کت و شلوارها. از آنجایی که گرانت نقش نخست‌وزیر را بازی می‌کند، قطعاً آنها سفارشی هستند، اما می‌توانید به راحتی با کمک یک خیاط خوب، همان ظاهر را از روی قفسه بیرون بکشید.
  • تزریق سبک شخصی برای مثال آن کراوات را در نظر بگیرید. قابل توجه است، در عین حال حرفه ای. اگر مستقیماً از محل کار به سمت جشن تعطیلات خود می روید، کراوات خود را تغییر دهید، یا یک مربع جیب پررنگ به ضریب مهمانی در لباس خود اضافه کنید.
  • نگرش او. دیوید اعتماد به نفس دارد (مخصوصاً در برخورد با رئیس جمهور آمریکا که بیلی باب تورنتون بازی می کند)، اما متواضع است. که واقعاً شرح آن است هر نقش هیو گرانت اگر بتوانید به آن پسر خجالتی اطمینان داشته باشید، غمگین قرن خواهید بود و در مهمانی موفق خواهید شد.

می خواهم مانند هیو گرانت لباس بپوشی عشق در واقع? این قطعات را امتحان کنید:

چگونه می توان سبک ترد این نخست وزیر را دریافت کرد:

سبک دوست دختر-عشق-واقعا-12-03-14-4، چگونه مانند هیو گرانت لباس بپوشیم

حتماً راهنمای هدایای تعطیلات ما را برای ایده‌های هدایایی عالی برای صرافی بابا نوئل در دفتر مطالعه کنید و برای لباس‌های شیک‌تر مهمانی تعطیلات دوباره بررسی کنید.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند