معرفی آکادمی ایمیل – یک بستر یادگیری رایگان برای بازاریابان

ما برای راه اندازی هیجان زده هستیم آکادمی ایمیل -یک پلت فرم یادگیری جدید بر اساس تقاضا که برای بازاریابان با هر سطح مهارت طراحی شده است تا بتوانند در دنیای بازاریابی ایمیلی که همیشه در حال پیشرفت است ، مهارت لازم را داشته باشند.

بودن یک شرکت “مشتری محور” ممکن است شبیه یک کلیشه بیش از حد به نظر برسد ، اما در Campaign Monitor ، واقعاً منظور ما این است. ما مطلقا عشق مشتریان ما.

ما دائماً از آنچه آنها انجام می دهند یاد می گیریم و از آنها الهام می گیریم. و به عنوان یک تیم ، همه ما به دنبال موفقیت آنها هستیم – هر کاری که می توانیم برای کمک به آنها در رسیدن به اهداف خود ، هرچه که هستند انجام دهیم.

و به همین دلیل است که امروز ما هیجان زده هستیم که راه اندازی را اعلام کنیم آکادمی ایمیل، یک منبع آنلاین رایگان برای بازاریابان برای ارتقاء مهارت های بازاریابی ایمیل خود.

در دنیای در حال توسعه بازاریابی ایمیلی ، مهم است که مهارت های خود را به طور مداوم تقویت کرده و آنها را به روز نگه دارید. و ایمیل آکادمی برای انجام این کار طراحی شده است.

آیا بازاریابی شغل تمام وقت شما است یا یکی از کلاه هایی که بر سر می گذارید ، ایمیل آکادمی اینجاست تا شما را با ابزارهای مورد نیاز برای پیشرفت در حرفه خود ، ایجاد مشاغل خود و تبدیل شدن به یک بازاریاب م effectiveثرتر مجهز کند.

در اینجا برخی از مهارت های بازاریابی ایمیل مورد نیاز که می توانید منتظر یادگیری آنها در ایمیل آکادمی باشید ، آورده شده است.

دوره های ایمیل برای مبتدیان

اگر تازه وارد بازاریابی ایمیلی شده اید یا باید اصول اولیه را یاد بگیرید ، ما سه دوره مختلف داریم که به طور خاص برای شما طراحی شده است. این دوره ها یک نقطه شروع عالی برای هر کسی است که در ابتدای حرفه بازاریابی خود فعالیت می کند.

اصول بازاریابی ایمیلی

در این دوره ، تمام اصول بازاریابی ایمیلی را پوشش می دهید. انتظار می رود با درک محکمی در مورد اینکه چرا بازاریابی ایمیلی مهم است ، انواع اصلی ایمیل های بازاریابی چیست و چگونه مخاطبان خود را درک کنید ، کنار بیایید.

اصول طراحی ایمیل

طراحی برای اجرای کمپین های ایمیل موثر ضروری است و این دوره به شما کمک می کند تا شروع کنید. بهترین شیوه های طراحی را برای ارسال ایمیل هایی که دارای نام تجاری ، م effectiveثر و دارای استانداردهای دسترسی هستند ، بیاموزید.

مدیریت داده های مشترکین

مدیریت داده ها موضوعی داغ در دنیای بازاریابی دیجیتال است و موضوعی است که هیچ کس نمی تواند از پس آن برآید. در این دوره ثبت نام کنید و نحوه مدیریت داده های مشترکین ، نحوه افزایش و نگهداری لیست خود و بهترین شیوه ها برای تقسیم بندی مخاطبان را بیاموزید.

دوره های پیشرفته ایمیل

اگر از دوران بازاریابی ایمیلی ما چیزی آموخته ایم ، اهمیت یادگیری مداوم و توسعه مهارت های جدید است. با در نظر گرفتن این نکته ، اگر شما یک بازاریاب با تجربه ایمیل هستید که به دنبال افزایش مهارت است ، گزینه های دوره ای شگفت انگیزی را برای شما در نظر بگیرید.

لیست تاکتیک های رشد

رشد تقریباً هدف هر بازاریابی است. در این دوره ، ما بهترین شیوه ها را برای افزایش لیست مشترکان شما به روشی قابل اعتماد ، مقیاس پذیر و اخلاقی پوشش می دهیم.

تاکتیک های شخصی سازی ایمیل

روزهای ارسال دسته ای و انفجاری ایمیل به پایان رسیده است. نحوه ارسال ایمیل های مرتبط و شخصی را که مشترکان شما با آنها درگیر می شوند ، بیاموزید.

داده ها و گزارش ایمیل

آیا در اندازه گیری موفقیت کمپین های ایمیل خود مشکل دارید؟ در این دوره ثبت نام کنید تا همه چیز را در مورد معیارهای استاندارد صنعت ایمیل ، نحوه تفسیر آنها در زمینه یک کمپین و تاکتیک هایی برای بهبود معیارهای ایمیل خود در طول زمان بیاموزید.

اتوماسیون ایمیل و محرک ها

زمان بندی همه چیز در بازاریابی ایمیلی است و اتوماسیون کلیدی است تا مطمئن شوید با پیام مناسب در زمان مناسب به مشترکان خود می رسید. این دوره سفرهای اتوماسیون استاندارد و نحوه ساخت آنها را پوشش می دهد.

بهترین شیوه های تحویل پذیری

تحویل پذیری ممکن است زیر لایه دنیای بازاریابی ایمیلی به نظر برسد ، اما فوق العاده مهم است. در این دوره ، شما خواهید آموخت که تحویل پذیری چیست ، چرا اهمیت آن بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید ، و بهترین شیوه هایی که باید رعایت کنید تا مطمئن شوید در کمپین های بازاریابی خود با مسائل مربوط به تحویل مواجه نخواهید شد.

زودتر فارغ التحصیل آکادمی ایمیل شوید

این که آیا شما به دنبال یافتن شغلی در بازاریابی ایمیلی هستید ، مهارت های خود را ارتقا دهید و ارتقا پیدا کنید ، یا به سادگی می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید ، ایمیل آکادمی بهترین مکان برای شروع است. این دوره رایگان مهارت های مرتبط و مورد نیاز شما را برای شروع در بازاریابی ایمیلی امروز آموزش می دهد.

و فراموش نکنید آنچه را که یاد گرفته اید به مردم نشان دهید! پس از اتمام دوره ، یک گواهینامه دریافت خواهید کرد تا به کارفرمایان فعلی یا احتمالی اطلاع دهید که مهارت های لازم برای انجام کار را دارید.

با تشکر ، و یادگیری شاد! ?

Ros de Vries ، مدیر برنامه های تجربه مشتری در Campaign Monitor

همین امروز به صورت رایگان در آکادمی ایمیل ثبت نام کنید!