9 ابزار بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک و متوسط

یادداشت ویراستار: این مقاله برای کیفیت و طراوت در آگوست 2021 به روز شد.

اگر شما یک تجارت کوچک را اداره می کنید ، به احتمال زیاد بودجه ای برای یک استراتژی بازاریابی محتوای بزرگ ندارید. که قرار می دهد شما مسئول و علاوه بر مدیریت حسابداری ، مدیر ، رهبری ، داده ها و همه چیز دیگری امروز مشغول کار شده اید ، احتمالاً زمان زیادی برای انتخاب یک استراتژی بازاریابی محتوا ندارید.

با این حال شما انجام دهید – و باید –می خواهید بازاریابی محتوایی م forثر برای شما کار کند. بدون یکی ، شما در حال شکست در نبرد با شرکت های دیگر هستید. مخصوصا زمانی که 78٪ این شرکتها دارای تیم بازاریابی محتوا حداکثر تا سه نفر هستند.

برای رقابت با آن ، به ابزارهایی در کنار خود نیاز دارید. به همین دلیل است که ما لیست خود را از نه ابزار بازاریابی محتوا ضروری به روز کرده ایم که هر کارآفرین باید آنها را نشانه گذاری کند:

برترین ابزارهای بازاریابی محتوا:

1. Keyword.io

Keyword.io در لیست اصلی ما قرار داشت و به دلایل خوبی: این ابزار رایگان رایگان برای خیس کردن پاها با تحقیقات کلمات کلیدی است.

یک یا دو مانع وجود خواهد داشت. قبل از انجام هرگونه خرابکاری انتظار داشته باشید که برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید. و ممکن است قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه کلمات کلیدی را با یکدیگر مقایسه کنید تا بینشی در مورد رفتار موتورهای جستجو ایجاد کنید ، تعدیل شود.

هنگامی که به ایده انجام کلمات کلیدی برای تولید محتوا عادت کردید ، ممکن است بخواهید به چیزی قوی تر ارتقا دهید ، مانند موزبه

2. Canva

گنجاندن عناصر بصری با محتوای شما هرگز ضرری ندارد. Canva همچنان یکی از قوی ترین ابزارها برای ایجاد عناصر بصری سریع و جذاب بدون داشتن مدرک طراحی گرافیکی است. در اینجا می توانید از الگوها برای ایجاد تبلیغات ، نمودارها ، تصاویر رسانه های اجتماعی و موارد دیگر استفاده کنید. فقط یک هشدار: کمی برای خود مفید است.

3. کمپین مانیتور

آشنا بنظر رسیدن؟ تا آنجایی که بازاریابی ایمیلی و ابزارهای اتوماسیون برو این یک راه سریع و م toثر برای شروع است. و یک چیز واضح است: شما نیاز به یک پلت فرم ایمیل دارید. لیستهای ایمیل انتخابی نه تنها یکی از م effectiveثرترین روشهای بازاریابی برای مشتریان وفادار شما هستند ، بلکه ایجاد آنها آسانتر از همیشه است.

ابزارهای Campaign Monitor به شما امکان می دهد کمپین های شخصی سازی شده و سفرهای قدرتمند مشتری ایجاد کنید. حتی اگر شما فقط زمان خود را برای راه اندازی کمپین اختصاص داده اید ، هر مشتری یک نظر منحصر به فرد را احساس خواهد کرد.

4. Evernote

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که به نظر می رسد بهترین محتوا چگونه همه چیز و اطلاعات جالب را جمع آوری می کند؟ ممکن است نویسندگان و محققان از برنامه ای مانند Evernote استفاده کنند.

Evernote یک راه سریع برای یادداشت برداری از هر چیزی است که آنلاین می بینید و ممکن است در آخرین محتوا به آن اشاره شود. می توانید نقل قول های وب را بریده ، افکار خود را با “یادداشت های غنی” اضافه کنید و حتی با نسخه برتر Evernote به حاشیه نویسی به PDF های سنگین تحقیق اضافه کنید.

5. Followerwonk

اگر توییتر زیادی دنبال می کنید اما به نظر نمی رسد که پست های شما تعامل زیادی ایجاد کند ، ممکن است به بینش بیشتری نیاز داشته باشید. Follerwonk داروی دقیق است. این رسانه های اجتماعی شما را تجزیه و تحلیل می کند تا ببیند آنها به چه چیزی علاقه مند هستند ، و به شما کمک می کند تا در موضوعاتی که به احتمال زیاد مشارکت جدی ایجاد می کنند ، صاف نشوید.

هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، مفیدتر خواهد بود ، اما همه باید مدتی وقت بگذارند تا در مورد نوع خود نظر دهند خوانندگان بیشترین اهمیت را برای

6. ترلو

وقتی به نظر می رسید که کل جهان در سال 2020 دور شده است ، یک چیز واضح بود: ما به راههای م effectiveثر برای مدیریت زندگی حرفه ای خود نیاز داشتیم. Trello یک ابزار ضروری در این بخش است. فضای کار و ابزارهای مدیریت پروژه به شما این امکان را می دهد که یک کل گردش کار را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید ، حتی زمانی که چندین نفر را مدیریت می کنید.

ایجاد تکلیف در “کارت” به طور خودکار همه دعوت شده به کارت را به روز می کند. این را به عنوان راهی برای برقراری ارتباط همه با وظایف یکسان بدون احساس گله گربه در نظر بگیرید.

7. CoSchedule

بازاریابی محتوا ، مانند کمدی ، در مورد زمان بندی است. اگر قبل از انتشار قسمت اول حماسه ای با عنوان “راهنمای نهایی ابزارک ها ، قسمت دوم” منتشر کنید ، خوب نخواهد بود.

CoSchedule یک تقویم و ابزار برنامه ریزی متمرکز است که به شما امکان می دهد کل استراتژی محتوای خود را مانند برنامه ریزی کلی یک کمپین مشاهده کنید. در صورت نیاز به مشارکت نویسندگان و ویراستاران که بخشی از خط لوله محتوا هستند ، ادغام چندین تیم آسان است.

8. از لحاظ گرامری

مطمئن نیستید که “آن” است یا “این” است؟ آیا مطمئن نیستید که به طور تصادفی “شما” را هنگام منظور شما “شما” تایپ کرده اید؟ شما نمی دانید که آیا یک اشتباه املایی یا یک اشتباه دستوری ممکن است اعتبار نکات درخشان شما را از بین ببرد.

نیازی نیست پشت سر خود ویرایشگر داشته باشید و هر کلمه خود را با دقت اسکن کنید. Grammarly انواع اسنافوس را به طور خودکار انتخاب می کند. و نسخه ممتاز آن حتی به بررسی مسائل وضوح که به محض تعویض می تواند به محتوای شما کمک کند ، کمک می کند.

9. Scoop.it

هنر بازاریابی محتوا اغلب به این شکل خلاصه می شود: چگونه جالب هست شما هستید؟ Scoop.it به شما کمک می کند تا برخی از جالب ترین مطالب را در وب گردآوری کنید. این ، به نوبه خود ، حضور بازاریابی محتوای شما را ضروری می کند.

شما می توانید با عجله با Scoop.it درباره محتویات سرپرستی شده تحقیق و منتشر کنید ، این بدان معناست که زمان کمتری را صرف بازاریابی محتوا می کنید و زمان بیشتری را از توجه بیشتر برخوردار می شوید.

بسته شدن

بازاریابی محتوا ممکن است سخت باشد. اما لازم نیست. ابزارهای کم هزینه (و حتی رایگان) زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا دقیقاً با محتوایی که مخاطبان شما می خواهند در ارتباط باشید.

با استفاده از این نه ابزار ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید حضور جذابی ایجاد کنید که به طور خودکار علاقه مردم را به خود جلب کند. در نهایت ، این نوع رویکردی است که منجر به هفته کاری راحت تر و رشد تجاری بیشتر می شود.