اهداف بازاریابی ایمیلی شما در سال 2021 چگونه باید باشد

بازاریابی ایمیلی همیشه در حال تحول است ، اما رویدادهای سال 2020 بیش از حد معمول تغییر در چشم انداز بازاریابی ایجاد کرده است. این بر عهده بازاریابان است که بر اساس آن پاسخ دهند.

بیایید نگاهی به اهداف بازاریابی ایمیلی داشته باشیم که باید برای 2021 برنامه ریزی کنید.

5 هدف بازاریابی ایمیلی برای ایجاد اعتماد با مشترکین در سال 2021

تحولات 2020 به این معنی است که زمان آن رسیده است که با مخاطبانمان به پایه های محکم برگردیم. ما به جای تمرکز بر یک معیار بیهوده برای بهبود ، توصیه می کنیم نگاهی جامع به مخاطبان و استراتژی های بازاریابی خود داشته باشید تا با یک لیست قوی و جذاب از بشارت دهندگان مارک 2021 را به پایان برسانید.

1. بدانید کجا ایستاده اید

اگر اعداد خود را نمی دانید چگونه می توانید بدانید که چه چیزی را باید بهبود دهید؟ به جای اینکه به متخصصان خارجی مراجعه کنید تا به شما بگویند امسال روی چه معیارهایی تمرکز کنید ، اعداد سال گذشته خود را عمیقاً بررسی کرده و آنها را با میانگین های صنعت خود مقایسه کنید. این به شما ایده روشنی می دهد که در کجا هستید و باید در سال 2021 تمرکز خود را برای رشد قرار دهید.

در سال 2020 ، ما صدها ایمیل را در سراسر جهان و صنایع مختلف تجزیه و تحلیل کردیم. در اینجا میانگین کلی به شرح زیر است:

میانگین نرخ باز کردن: 18.0
میانگین نرخ کلیک: 2.6
میانگین نرخ کلیک برای باز کردن: 14.1
میانگین نرخ لغو اشتراک: 0.1

آیا هر یک از معیارهای شما به طور قابل توجهی پایین تر از میانگین است؟ اگر چنین است ، از آنجا باید برنامه ریزی خود را برای بقیه سال آغاز کنید.

2. بهینه سازی زمان ارسال

بهبود خطوط موضوعی تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که شما در زمانی ایمیل ارسال کنید که اکثر مشترکان شما آنلاین نیستند. انتخاب روز اشتباه هفته برای ارسال خبرنامه شما می تواند منجر به دفن آن توسط ده ها ایمیل دیگر شود که بین دریافت ایمیل شما و بررسی صندوق ورودی آنها ارسال شده است.

به همین دلیل یکی از اهداف اساسی برای سال 2021 بهینه سازی زمان ارسال شما است. مانند همیشه ، شما باید روزهای مختلف ارسال را آزمایش کنید و تعیین کنید که کدام روز برای مخاطبان شما بهتر است.

اما به طور متوسط ​​، ما دریافتیم که جمعه ها بهترین روز برای ارسال خبرنامه های ایمیل و شنبه ها بدترین روزها هستند.

3. از ترفندها استفاده نکنید

در سال 2020 ، ما شاهد افزایش تاکتیک های بازاریابی اخلاقی بودیم. این نشان می دهد که مصرف کنندگان از احساس دستکاری بازاریابی کمتر شفاف خسته شده اند.

در بازاریابی ایمیلی خود ، زمان آن فرا رسیده است که هر تاکتیکی را که قصد دارد آدرس ایمیل را بدون رضایت آگاهانه بگیرد و در عوض از شفافیت کامل استفاده کنید ، حذف کنید.

در Campaign Monitor ، ما به طور خودکار یک کادر انتخاب شرکت در لیست ایمیل را علامت نمی زنیم و انتظار داریم مشتریان در صورت عدم تمایل به پیوستن به لیست ما ، تیک آن را بردارند. در عوض ، ما آن را بدون کنترل رها می کنیم و از مشتریان دعوت می کنیم تا در صورت تمایل به لیست ما بپیوندند ، کادر را علامت بزنند.

علاوه بر این ، ما همچنین از انتخاب دوگانه استفاده می کنیم. مشترکین باید قبل از افزودن به لیست ما روی دکمه “تأیید” در ایمیل کلیک کنند.

سرانجام ، ما یک مرکز ترجیحی پیدا می کنیم که مشترکان می توانند تصمیم بگیرند که کدام نوع ایمیل (یا هیچ کدام) را می خواهند دریافت کنند.

با این کار از هرگونه سردرگمی جلوگیری می شود و اطمینان حاصل می شود که هرکسی که شرکت می کند آگاهانه و با اشتیاق می خواسته است.

صفحه تنظیمات برگزیده ایمیل Campaign Monitor

4. لیست خود را تمیز نگه دارید

پاکسازی لیست شما فرآیند حذف مشترکان غیرفعال است.

این عمل اساسی به طور کلی به استراتژی بازاریابی ایمیلی شما کمک می کند ، زیرا تضمین می کند که معیارهای شما دقیق است ، نه اینکه توسط مشترکانی که حتی ایمیل های شما را نمی بینند ، سنگین کنند. به این ترتیب ، می توانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد میزان پیشرفت کمپین های خود و تنظیم نتایج بهتر دریافت کنید.

برای تمیز نگه داشتن لیست ، ابتدا توصیه می کنیم یک کمپین مشارکت مجدد را اجرا کنید تا ببینید کدام مشترکین غیرفعال ممکن است بخواهند در لیست شما بمانند. با استفاده از ویژگی جدید حذف انبوه ما ، کسانی که مجدداً مشارکت نمی کنند از لیست شما حذف می شوند.

Animoto این ایمیل مشارکت مجدد را برای مشترکین غیرفعال ارسال کرد:

ایمیل مجدد از Animoto

منبع

5. تنوع ، عدالت و تعهدات شمول را رعایت کنید

بسیاری از شرکت ها تمدید یا راه اندازی کردند تعهدات تنوع ، برابری و شمول در سال 2020 به عنوان پاسخی به اقدامات بی عدالتی نژادی سیستمیک. امسال زمان خوبی است تا مطمئن شوید بازاریابی شما به این تعهدات از جمله بازاریابی ایمیلی شما عمل می کند.

سال گذشته ، گزارش شد که به همان اندازه 54 درصد مردم احساس نکنید که آنها در بازاریابی آنلاین از لحاظ فرهنگی نمایندگی شده اند.

بنابراین ، ایمیل های خود را دوباره بررسی کنید. آیا تصاویر شما نماینده همه افراد (از جمله POC ، LGBTQIA ، Baby Boomers ، Gen X ، Gen Y ، Gen Z و افراد دارای معلولیت) هستند؟ آیا از زبان فرضی و کلیشه ها اجتناب می کنید؟

بسته شدن

در سال 2020 ، بازاریابان به سادگی سعی می کردند از همه چیز در جهان در جریان باشند. ردیابی معیارها و حفظ تعهدات ممکن است چالش برانگیز باشد اهداف 2020 که قبل از شروع همه گیری ساخته شده بودند.

در حال حاضر ، در سال 2021 ، زمان مناسبی برای کاهش سرعت و تمرکز بر اهداف بازاریابی ایمیلی است که به برند شما کمک می کند بدون توجه به آنچه در جهان اتفاق می افتد ، همچنان مرتبط باشد.