بهترین شیوه های کمپین ایمیل در سال 2021

شما لیستی دارید شما تعداد زیادی خواننده درگیر دارید. شما ابزارهایی برای ارسال ایمیل های عالی دارید. اما هنوز هست چیزی گم شده است که باعث ایجاد مشارکت مورد نظر شما نمی شود.

59 درصد بازاریابان می گویند بازاریابی ایمیلی بهترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهد. اگر این مورد برای شما صادق نیست ، ممکن است وقت آن باشد که کوچکنمایی کرده و ببینید مشکل چیست.

چگونه می توانید دوباره به بهترین شیوه های بازاریابی ایمیلی آیا این نوع هیجان را هنگام ایجاد اولین لیست ایجاد می کرد؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

از این به بعد ، شروع به آزمایش جداگانه هر چیزی که می فرستید کنید

احتمالاً شما قبلاً با تست اسپلیت آشنا شده اید. این به این معنی است که انواع مختلف یک ایمیل را ارسال کنید تا ببینید کدام پاسخ بهتری دریافت می کند.

به عنوان مثال ، می توانید موضوع ایمیل را جدا کنید. ایمیل های دقیق یکسان ، خطوط موضوعی متفاوت.

کدام یک نرخ باز شدن بالاتری دریافت می کند؟ کدام یک فروش بیشتری ایجاد می کند؟ این سبکی است که در کمپین بعدی خود استفاده می کنید.

اما موضوع اینجاست. شما می توانید همان اصول آزمایش را در مورد اعمال کنید هر چیزی در کمپین شما

در Campaign Monitor ، ما حتی می توانیم کل قالب های آزمایشی را تقسیم کنیم. در یک مورد ، ما تنها با این تغییر ، نرخ کلیک 127 درصد افزایش یافته استبه

تست تقسیم یک راه عالی برای بازگشت به اصول اولیه است. در نظر گرفتن:

  • 39 درصد از شرکت ها ایمیل های شما را به صورت جداگانه آزمایش نمی کنندبه این عادت را شروع کنید و بلافاصله در 61٪ اول قرار می گیرید.
  • تست تقسیم هر کمپین ایمیل را به یک فرایند یادگیری ثابت تبدیل می کند. حتی اگر از کمپین فعلی خود مشارکت نداشته باشید ، یک آزمایش تقسیم شده ممکن است بینش را برای شما به همراه داشته باشد.
  • با ترجیحات مشترکین خود آشنا خواهید شد. آیا آنها بیشتر از یک خط موضوعی شخصی به کد کوپن پاسخ می دهند؟ آیا آنها مسابقه می خواهند؟ اطلاعات ارزشمند؟ آیا آنها یک ایمیل را بیشتر زمانی ارسال می کنند که “از طرف مدیرعامل” است یا از کل نام تجاری شما؟

علاوه بر این ، آزمایش A/B شما را با آن آشنا می کند بیشتر بهترین شیوه های کمپین ایمیل

در Campaign Monitor ، ما آموخته ایم…

خطوط موضوعی شخصی نرخ باز شدن بالاتری دریافت می کندبه

… برای افراد غیرانتفاعی ، نشان دادن تأثیر در مشارکت رانندگی بسیار مهم است. (به پایین مراجعه کنید).

غیر انتفاعی-ایمیل-مثال

منبع

CTA ها بسته به صنعت و مرحله فروش شما باید متفاوت باشد.

به احتمال زیاد ، برخی از بهترین شیوه های دیگر منحصر به فرد وجود دارد شما صنعت. و تنها در صورتی می توانید آنها را بیاموزید که آزمایش تقسیم را شروع کنید.

برای جذب مخاطب ، برای آنها قصه بگویید

آزمایش تقسیم مهم است. اما اگر ارتباط خود را با دلیل ثبت نام افراد در خبرنامه از دست بدهید ، می توانید به آرامی از پیام اصلی خود دور شوید.

راه حل: داستانی را که می خواهید تعریف کنید به خاطر بسپارید.

در اینجا مثالی از parkrun آورده شده است:

parkrun-email-example

منبع

توجه داشته باشید که فقط چند پاراگراف طول می کشد تا بفهمید در مورد چه چیزی صحبت می کنند. آنها به محض ثبت نام داستان “صفر به قهرمان” خود را در عرض چند جمله بیان می کنند.

نرم افزار بازاریابی ایمیلی مانند ما مهم است پیام شما را به آنجا می رساند. اما به یاد داشته باشید که فقط قالب است.

شما باید آن الگو را با قسمت انسانی آن پر کنید شما داستان.

فراموش نکنید که عنصری از فتنه یا راز را در داستان خود وارد کنید. خطوط آغازین بزرگ تاریخ ادبیات را در نظر بگیرید. آنها با کمی رمز و راز شما را بلافاصله قلاب می کنند.

مرا اسماعیل صدا کنبه چرا “اسم من اسماعیل نیست” نیست؟ به هر حال اسماعیل چه چیزی را پنهان می کند؟ ما باید بیشتر بخوانیم تا بفهمیم.

در ایمیل های شما نیز همین اصل کار می کند. دو جمله مهم که می نویسید عبارت زیر است: نوار عنوان و جمله آغازینبه

وقت بگذارید و بهترین راه را در نظر بگیرید قلاب خوانندگان شما آیا نکاتی را برای کارکردن این می خواهید؟ در نظر بگیرید تکنیک حلقه های بازبه

در اصل ، تکنیک حلقه های باز به این معنی است که ایمیل خود را با یک عنصر رمز و راز شروع کنید. حتی یک مطالعه می گوید هنگامی که بین آنچه می دانیم و اطلاعاتی که در اختیار داریم تفاوت وجود داشته باشد ، احساس اضطراب می کنیم نکن می دانم ، اما می خواهم بدانم

چه مقدار جذابیت و قصه گویی را می توانید در خط موضوعی بعدی خود بگنجانید؟ اولین جمله شما؟ سعی کنید تا زمانی که مطمئن نیستید خوانندگان شما را مجذوب خود می کند.

یک ایمیل “خوش آمدید” با شخصیت بنویسید

ما در اینجا در مورد بهترین شیوه ها صحبت می کنیم ، بنابراین بیایید با یکی از مبانی ادامه دهیم: نوشتن یک ایمیل خوب “خوش آمدید”.

این به ایمیلی که خوانندگان شما پس از تایید اشتراک دریافت می کنند ، اشاره دارد. دو عنصر اساسی وجود دارد که هر ایمیل “خوش آمدید” باید شامل موارد زیر باشد:

  • یک یادداشت شخصی می توانید در اینجا فوق العاده باشید ، یا می توانید به سادگی از آنها برای ثبت نام تشکر کنید. در هر صورت ، به آنها اطلاع دهید که در انتهای صندوق ورودی یک انسان وجود دارد.
  • شرح آنچه در انتظار دریافت هستند. به آنها یادآوری کنید که برای چه چیزی ثبت نام کرده اند. در زیر ، ببینید که چگونه خبرنامه مونیکا وینادر به آنها یادآوری می کند که چرا آنها ثبت نام کرده اند ، سپس افراد را به CTA هدایت می کند:

monica-vinadler-email-example

منبع

به ایمیل “خوش آمدید” خود به عنوان املاک رایگان فکر کنید. این فرصتی برای تعامل ، شخصی سازی و هدایت به CTA است. چرا از آن به طور کامل استفاده نمی کنید؟

همچنین می توانید یک خبرنامه مشارکت مجدد برای افرادی که مدتی است پاسخ نداده اند ، اضافه کنید. بررسی کنید که چگونه Morning Brew آن را معمولی نگه می دارد:

morningbrew-email-example

منبع

به نظر می رسد نامه شخصی و شخصی شخصی مدیرعامل است. چه کسی می تواند به آن نه بگوید؟

از پوشه “هرزنامه” و برگه “تبلیغات” خودداری کنید

بازاریابان ایمیل دارای دو شکارچی طبیعی هستند: پوشه هرزنامه و برگه “تبلیغات” Gmail.

اجتناب از فیلترهای هرزنامه یکی از بهترین شیوه های اصلی در کل صنعت است. بدون آن ، ایمیل های ساخته شده با دقت را نخواهید خواند.

ارائه دهندگان ایمیل مانند Yahoo و Gmail ممکن است ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه دسته بندی کنند ، در صورتی که از دستورالعمل های کیفی پیروی نمی کنند. و بله ، آنها می توانند از فرمول ها و “نمرات” برای اندازه گیری موفقیت شما استفاده کنند. در اینجا چیزی است که باید بدانید:

  • نرخ باز بالا را هدف بگیرید. وقتی کاربران پیامهای شما را به طور مکرر باز می کنند ، این یک سیگنال سالم است. این بدان معناست که ایمیل های شما ارزشمند هستند و وقتی افراد آنها را در پوشه هرزنامه مشاهده می کنند ، احتمالاً آنها را به صندوق ورودی منتقل می کنند.
  • آنقدر ارزشمند باشید که مردم به شما بگویند “آشغال نیست”. یکی از مهمترین شاخص های عددی یک خبرنامه ایمیل با کیفیت بالا این است که چگونه خوانندگان شما اغلب شما را از جعبه آشغال نجات می دهند.
  • به خوانندگان خود یادآوری کنید که شما را به دفترچه آدرس خود اضافه کنند. این نیز به ارائه دهندگان ایمیل کمک می کند تا نمره بالاتری را به شما اعطا کنند.

لیست خود را به بخش هایی تقسیم کنید

آ لیست تقسیم بندی شده می تواند درآمد را تا 760 افزایش دهدبه

یک ثانیه به ریاضیات فکر کنید. دو تقریبا همسان لیست ها می توانند درآمدهای متفاوتی ایجاد کنند ، تقریباً به نسبت هشت به یک.

چرا اینطور است؟

شخصی. اگر شما مشتریان را به بخش هایی تقسیم کنید بر اساس ترجیحات خرید یا انواع ایمیل هایی که ترجیح می دهند دریافت کنند ، این به تنهایی می تواند نرخ تبدیل بالاتری را ایجاد کند.

در اینجا چند روش برای انجام این کار آمده است:

  • تقسیم بندی خاص رفتار. آیا برخی از مشتریان اقلام بلیط کوچک می خرند ، در حالی که برخی دیگر اقلام بزرگتر را ترجیح می دهند؟ آیا برخی زمان زیادی را صرف وب سایت شما می کنند و برخی دیگر کمتر؟ شما ممکن است شروع به ساخت ایمیل های مختلف و تبلیغ محصولات مختلف بر اساس رفتارهای ثابت آنها کنید.
  • تقسیم بندی محتوا اگر اطلاعات مربوط به مخاطبین خاص خود را دارید ، ممکن است بتوانید بخش های جدیدی را بر اساس محتوایی که ترجیح می دهند ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر یکی از خوانندگان ترجیح می دهد کتابها و راهنماهای الکترونیکی را بارگیری کند و دیگری خرید محصولات را ترجیح می دهد ، اطلاعات کافی برای ایجاد کمپین های کاملاً متفاوت دارید.

برخی از بازاریابان ایمیل حتی به طور مستقیم از مشتریان خود می پرسند: کدام را ترجیح می دهید؟

سپس آنها از مشتریان خود می خواهند از تنظیمات ترجیحی پیوند آنها دیدن کنند. این امر به بازاریاب ایمیل این امکان را می دهد تا مشتریان را بر اساس “آرای” فردی خود به گروه های مختلف تقسیم کند.

فرکانس بازاریابی ایمیل خود را بهینه کنید

هیچ کس دوست ندارد زیاد از شما بشنود.

و دیگران نمی خواهند از شما خیلی کم بشنوند.

این مشکل کلاسیک Goldilocks در بازاریابی ایمیلی است: هر چند وقت یکبار باید ایمیل های خود را ارسال کنید؟

26 درصد مردم پاسخ می دهند آنها از لیست ایمیل ها لغو می کنند زیرا به طور کلی ایمیل های زیادی دریافت می کنند. 19 درصد می گویند این کار را انجام می دهند زیرا یک شرکت به طور خاص تعداد زیادی از آنها را ارسال می کند.

از طرف دیگر ، شما نمی خواهید تعداد کمی از آنها را بفرستید تا هرگز فروش نداشته باشید.

آزمایش تقسیم یکی از راه های درمان این مشکل رایج است. اما ممکن است در نظر بگیرید افزودن پاورقی به ایمیل های شما که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات برگزیده فرکانس خود را بسنجند.

بسته شدن

بهترین شیوه های کمپین ایمیل می تواند آنقدر خوب عمل کند که به راحتی بتوان از آنها دور شد. شما متوجه می شوید که این ایمیل را متوجه شده اید و نیازی به به روز رسانی نیست.

اما اگر عادت های شما خیلی از بین رفته است ، وقت آن است که به نان و کره برگردید.

با استفاده از این بهترین شیوه ها ، شما می توانید یک لیست کاملاً تازه ایجاد کنید یا به یک لیست موجود تزریق کنید. در هر صورت ، به احتمال زیاد خوانندگان شما متوجه خواهند شد. و آنها فقط ممکن است با نرخ بازتر بالاتری به شما پاداش دهند.