کانون توجه جامعه دوست دختر سبک: زک از آکسفورد

زمان برای قسمت دیگری از مجموعه کانون توجه جامعه Style Girlfriend ما است!

شما بچه ها می دانید، این شما هستید – جامعه SG! – که شریان زندگی Style Girlfriend هستید. بدون اینکه همه شما هر روز در اینجا حضور داشته باشید تا چیزهای جدید را ببینید، انتخاب های ما را خریداری کنید، و حتی برای به روز کردن کمد لباس خود با ما همکاری کنید، همه ما اینجا در تیم SG فقط فریاد می زدیم “چگونه می خواهید چند chinos را امتحان کنید؟” به یک خلاء خالی

این مجموعه بر روی تعدادی از وفادارترین دنبال‌کنندگان ما تمرکز می‌کند، افرادی که هر روز آن را در کامنت‌ها مخلوط می‌کنند، با ما در توییتر چت می‌کنند، و حتی متن خود را با سرویس رایگان و درخواستی ما دریافت می‌کنند. چه کسی می داند، شاید در مرحله بعدی ما شما را پروفایل کنیم!*

*مگر اینکه هرگز نظری ندهید، برای ما توییت نکنید یا در فیس بوک پیام بگذارید، زیرا در این صورت ما نمی دانیم که شما وجود دارید.

در زیر، کانون توجه جامعه دوست دختر سبک در مورد زک:

کانون توجه خواننده، زک

نام، سن، شغل و مکان

زک سیلک، 22 ساله، دانشجوی دانشگاه، آکسفورد

اولین بار کی Style Girlfriend را کشف کردید؟

من اولین بار Style Girlfriend را در سال 2015 با مقاله ای در مورد جین مضطرب Levi’s کشف کردم.

لحظه “آها” شما در مورد اهمیت استایل شخصی چه زمانی بود؟

لحظه “آها” من با سبک شخصی باید از جوانی شروع شده باشد. من در زمان رشد در معرض برخی از مارک های واقعا خوب قرار گرفتم. حدس می زنم در اوایل زندگی طعم تجمل گرایی را پیدا کردم. من از آن لباس‌ها بزرگ شدم، اما اکنون می‌توانم ارزش پس‌انداز برای برندهایی مانند رالف لورن و تامی هیلفیگر را ببینم. بنابراین آن لحظه “آها” من را آماده کرد تا برای گنجه ای از چیزهایی که دوست دارم پس انداز کنم و در آن زندگی کنم.

خوب لباس پوشیدن برای شما چه معنایی دارد؟

همانطور که تام فورد گفت: “خوب لباس پوشیدن نوعی رفتار خوب است.”

خوب لباس پوشیدن برای من فقط به این معنی است که من به اطرافیانم اهمیت می دهم و می خواهم برای بزرگسالی لباس مناسب بپوشم. این چیزی است که من به آن افتخار می کنم و وقت زیادی به آن اختصاص می دهم، بنابراین وقتی اطرافیانم متوجه آن می شوند، خوشحال تر می شوم.

اولین “لحظه میلیون دلاری” شما چه بود؟

کانون توجه خواننده، زک

اولین لحظه میلیون دلاری من باید تهیه یک جفت شورت شنای عالی Vilebrequin باشد. با طرح اسب دریایی و گل، حداقل 5 سال است که آنها را می پوشم و سال به سال بهتر می شوند. آستر در داخل با گلوله است، و بند کشی الاستیک در حال ساییدگی هستند، اما آنها عالی هستند.

بازدید سریع

مارک پوشاک مورد علاقه “splurge”؟

جی خدمه! به عنوان یک بریتانیایی، ما فقط 1 J Crew در کل کشور داریم، بنابراین هر زمان که به آنجا می روم برنامه ریزی می کنم که قرار است چه چیزی بخرم.

در سفر اخیر به نیویورک، چند ساعت خوبی را صرف بررسی قفسه فروش برای معاملات لحظه آخری کردم. همچنین اولین ژاکت یقه شالیم را از آنجا گرفتم که تا حد امکان آن را می پوشم.

برو به “دزدیدن” مارک لباس؟

هر وقت که تی یا آکسفورد کم می‌کنم به گپ می‌روم. قیمت و کیفیت آنها برای یک دانشجوی کالج شکسته عالی است.

محصول آرایشی که نمی توانید بدون آن زندگی کنید؟

دئودورانت درجه. به ویژه، برای هوای گرم، یک نجات دهنده زندگی است. سیاه و سفیدی که تمام تی های سفید من را نجات می دهد.

قدیمی ترین لباسی که در کمد دارید؟

احتمالا کت چرم منه من آن را تا حد مرگ می پوشم و به نظر می رسد بهتر است. با این حال، من به یکی از همه قدیس ها نگاه می کنم، زیرا جوزف از آنجا دوستش دارد.

شب داخل یا شب بیرون؟

شب، یک فیلم یا برنامه تلویزیونی خوب و آن شب عالی برای من است.

نوشیدنی امضا؟

من الکل نمی‌نوشم، بنابراین باید بگویم قهوه، مخصوصاً کاپوچینو، (من عاشق شکلات بالا هستم) این به من کمک می‌کند جلسات طولانی مطالعه را پشت سر بگذارم.

اولین عشق مشهور؟

کوبی اسمولدرز. از زمانی که تماشای How I Met Your Mother را تماشا کردم با او هجوم آوردم.

کالای اصلی کمد لباس تابستانی؟

اسپادریل! از زمانی که یک جفت تام را از فرودگاه برداشتم، آنها را در این تعطیلات پیاده نکرده ام.

الهام از سبک سلبریتی ها؟

جف گلدبلوم چگونه آن مرد می تواند دوچرخه سواری چرمی و کفش ورزشی را تکان دهد! این به من انگیزه می دهد که آنقدر باحال باشم. سبک قابل دسترس او چیزی است که من سعی می کنم از آن الگوبرداری کنم. کمتر بخر و بیشتر عشق بورز.

***

PS آیا هنوز منتظر اپیفانی ارتقای سبک خود هستید؟ سپس به ما اجازه دهید تا با صدای بلند شاخ خرید را با تیم SG بزنیم! بوق بوق، این بهترین است!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با ما همکاری کنید تا سبک شما را ارتقا دهیم، و ما قول می دهیم که در شغل خود ارتقاء پیدا کنید… نه فقط شوخی. واضح است که ما نمی توانیم این قول را بدهیم. اما ما می توان نوید توجه و مراقبت شخصی را بدهید که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! اگر برای یک لک برای تغییر زندگی خود، یا به سادگی به پایان فرآیند خرید بروید، ما را فریاد بزنید.

> می خواهید با تیم SG در تماس باشید؟ شما همیشه می توانید برای ما توییت کنید یا به دی‌ام‌های اینستاگرام ما سر بزنید!