آنچه او پوشید: رینیر جان از سینه لباس پوشیده

در حالی که نگاه کردن به افراد مشهور برای الهام گرفتن از طنز می تواند سرگرم کننده باشد، اغلب مفیدتر است که به سادگی به اطراف خود نگاه کنید. فکر کنید: دوستان شیک، همکاران، حتی غریبه ها در خیابان. به همین دلیل است که ما دوست داریم سبک شخصی دوستان خوش لباس خود را در اینجا در SG مستند کنیم. مردان واقعی که ما با سبک قاتل می شناسیم.

اگر افراد شیک پوش اینستاگرام را دنبال کنید، احتمالاً قبلاً The Dressed Chest را می شناسید.

با بیش از 110000 دنبال‌کننده، مهندس نرم‌افزار/تحلیل داده مستقر در سانفرانسیسکو به دلیل ظاهر جالبی که از پیراهن‌ها، کراوات‌ها، ژاکت‌ها، ژاکت‌ها و اکسسوری‌ها می‌سازد، با «لایک» مواجه می‌شود.

چرا بدون صورت «در رشته من، سبک دقیقاً مورد تجلیل یا اولویت قرار نمی گیرد. گهگاهی می گذاشتم قفسه سینه عکس‌ها در حساب خصوصی من، اما این عکس‌ها مرتباً با عکس‌های همسر و بچه‌های من و غذا مخلوط می‌شوند. نمی خواهم خانواده و دوستانی را که علاقه ای به نگاه کردن به من نداشتند آزار دهم قفسه سینه هر روز (و همچنین به دلیل اینکه خواهرم مدام از من برای انجام این کار آزار می‌داد)، من @thedressedchest را ایجاد کردم تا بتوانم برای همه این ترکیب‌هایی که سبک می‌کنم، خروجی داشته باشم.”

در زیر، ارزش یک هفته لباسی که او از The Dressed Chest پوشیده است:

دوشنبه

سینه پوشیده

پیراهن: H&M | jacket: Uniqlo | تییعنی نوار و مربع جیبی: نوار کراوات | تییعنی: Geezer Melbourne

نکته جالب در مورد جایی که من کار می کنم این است که مردم واقعاً به آنچه می پوشند اهمیت نمی دهند. برای برخی ممکن است به معنای رفتن به دفتر با تی شرت و شورت باشد. اما برای من، این به معنای پیراهن و کراوات تمام روز هر روز است. در این مورد، دوستان خوب در بار کراوات این مربع جیبی و کراوات شیرین را برای من فرستادند، و بچه های Geezer Melbourne این کراوات بافتنی را به من هدیه دادند. این یک تصادف بود که من آنها را در همان زمان به دست آوردم و فهمیدم که همه آنها خیلی خوب با هم هماهنگ می شوند، بنابراین آنها را به شکلی که اینجا می بینید درآورم. یک پیراهن سفید و ژاکت خاکستری مارن انداختم تا توجه را از صورتی در لوازم جانبی دور نکنم.

سهشنبه

پردازش شده با VSCOcam با پیش تنظیم s2

کراوات: Kiriko Made |ie bar: نوار کراوات | سعنوان: Uniqlo | دژاکت enim: برند خوش شانس

امروز زیاد خوابیدم و وقت زیادی نداشتم که فکر کنم چه بپوشم. در این موارد، من یک فرمول ساده دارم: پیراهن سفید، ژاکت جین، چینی قهوه ای عسلی، کمربند و کفش قهوه ای شکلاتی، تقریباً هر کراوات و جوراب متناسب با کراوات. کشوی کراواتم را باز کردم و به دلایلی این کراوات واقعا نظرم را جلب کرد، بنابراین با آن رفتم.

چهار شنبه

پردازش شده با VSCOcam با پیش تنظیم s2

مربع کراوات و جیب: نوار کراوات | سعنوان: Uniqlo | تییعنی نوار: فرد پری | jacket: صرافی آرمانی

لباس امروز ترکیبی از چیزهای واقعا قدیمی و چیزهای واقعا جدید است. من پیراهن را از Uniqlo در فروش روز دیگر به قیمت ده دلار برداشتم. کراوات و میله کراوات نیز انتخاب های اخیر بودند. من مربع جیب گلدار را انتخاب کردم، زیرا فکر می‌کردم این طرح با خطوط ثابتی که پیراهن و کراوات ایجاد می‌کنند تضاد دارد. در بیشتر ایام سال جایی که من زندگی می کنم هوا سرد است، بنابراین فکر کردم با این ژاکتی که در سال 2008 و زمانی که در آرمانی اکسچنج کار می کردم، خودم را گرم نگه دارم. در مورد کراوات، آن را در یک فروشگاه فرد پری در گرین‌بلت، یک مرکز خرید گران‌قیمت در ماکاتی، در سفری به فیلیپین در سال 2009 انتخاب کردم.

پنج شنبه

با VSCOcam با پیش تنظیم kk2 پردازش شده است

کراوات: Bows-n-Ties | تییعنی نوار و پیراهن: J.Crew | پocket Square: گاه به گاه آخر هفته

این لباس در واقع از کمی بازی با کلمات الهام گرفته شده است. کراوات یک کراوات باشگاهی است و پیراهن یقه چوبی دارد، بنابراین من نتوانستم این دو را کنار هم قرار دهم. من با ژاکت قهوه ای رفتم زیرا یک ژاکت آبی باعث اضافه بار آبی می شد. آستر مربع جیب قرمز را در کراوات نشان می دهد، در حالی که رنگ سفید کنتراست خوبی را اضافه می کند. برای ناهار یک ساندویچ کلاب خوردم. LOLJK من ساندویچ باشگاهی دوست ندارم.

جمعه

پردازش شده با VSCOcam با پیش تنظیم s2

پیراهن: راگبی رالف لورن | جآردیگان: جی کرو

من و خانواده ام مجبور شدیم در جشن تولد یک سالگی شرکت کنیم، بنابراین فکر کردم کمی لباس بپوشم. هوا بسیار سرد و باد بود، بنابراین مجبور شدم طبق آن لایه لایه کنم. من با این پیراهن رفتم زیرا جناغ پارچه‌ای زیبا و درشت است، بنابراین در تعقیب بچه‌هایم در زمین بازی راحت می‌شوم، و همچنین به این دلیل که فکر می‌کردم رنگ‌های اصلی تند برای جشن تولد یک نوزاد عالی هستند. من این ژاکت کش باف پشمی یقه شالی را روی آن گذاشتم زیرا مانند پیراهن گرم و دنج است و همچنین به این دلیل که فکر می کردم واقعاً با پیراهن ست می شود. آبی در ژاکت کش باف پشمی رنگ آبی را در پیراهن می‌گیرد، اما بقیه رنگ‌های اصلی پررنگ پیراهن را نیز کاهش می‌دهد. بافتنی ژاکت کش باف پشمی کنتراست بافتی خوبی را به تیغه در پیراهن اضافه می کند.

***

برای کمد لباس خود کمک می خواهید؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما بدهیم که باعث می‌شود احساس کنید بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای هستید که در حال حاضر هستید! ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

خدمات خرید مجازی

آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***

در ابتدا سپتامبر 2015 منتشر شد. آیا سبک واقعی پسر بیشتر در SG می خواهید؟ به ما اطلاع دهید! و ویژگی های دیگر را اینجا، اینجا و اینجا بررسی کنید!