آنچه او می پوشید: مردان آستانه در سبک اداری

وقتی برای امرار معاش گیاهان را می‌چرخانید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که لباس اداری شامل کت و شلوار باشد، درست است؟ بنابراین، جای تعجب نیست که مردان فروشگاه گیاهی The Sill در نیویورک، حتی نسبت به آرام‌ترین استارت‌آپ‌ها، لباس راحت‌تری می‌پوشند.

از زمانی که آنها گیاهان خانگی را که نمی توانستم آنها را برای دفتر خانه قدیمی ام بکشم، این شرکت را دوست داشتم. می‌توانید رویکرد طراحی هوشمندانه و در عین حال قابل دسترس The Sill برای خرید گیاهان را در فروشگاه آنلاین آن‌ها و در IRL در LES بررسی کنید، جایی که ما با چند نفر از کارمندان شیک آنها صحبت کردیم تا در مورد لباس پوشیدن برای یک شغل صحبت کنیم. تمام روز در خاک حفر می کنم.

سبک روزمره در The Sill با چهار کارمند شیک:

دو ساها، مدیر گلخانه

dev saha the sill, the sill, plants, office style, آنچه که او پوشید

“فقط به این دلیل که من تمام روز در خاک کار می کنم، به این معنی نیست که نمی توانم زیبا به نظر برسم و ظاهری زیبا به نظر برسم.”

لباس مورد علاقه خارج از کار: قطعا چیزی چاپ شده است. من عاشق چاپ گل هستم. این حرفه من است و دوست دارم آن را با لباسی که می پوشم نشان دهم.

بهتره دختر بدی گیاهان چون زنده هستند و بر روی شما نمی میرند. در حالی که گل ها بسیار زودگذر هستند. و اگرچه برای مدت کوتاهی زیبا به نظر می رسند، اما گل ها ماندگاری بالایی ندارند.

جدیدترین اضافه شده در کمد لباس: یک جفت شلوار از Forever 21 که دارای طرح هایی با کرگدن و زرافه بود. الان واقعاً با هیچ چیز در کمد لباس من مطابقت ندارد، اما یک شلوار بسیار عالی است.

جونیور سایمون، سمت راست انبار

جونیور تاقچه، طاقچه، گیاهان، استایل اداری، آنچه او پوشیده است، سبک اداری جلوپنجره چه می پوشد

“کد لباس ما این است که “هر چیزی که می خواهید کثیف شوید، همان چیزی است که ما می پوشیم.”

بهتره دختر بدی گل ها، چون دوام چندانی ندارند. به این ترتیب، او واقعاً مجبور نیست کاری انجام دهد.

محصول آرایش مورد علاقه من است شستشوی بدن با خیار کبوتر. [laughs] با بوی تازه نمی توانید اشتباه کنید.

اندرو اردل، شریک / مدیر عامل برند

اندرو تاقچه، طاقچه، گیاهان، استایل اداری

“من فکر می کنم این نگاه به نوعی می گوید: “هی، ما یک استارت آپ معمولی و موفق هستیم.”

نگاه حین انجام وظیفه: هنگامی که آن را به یک جلسه تجاری رسمی تر تغییر می دهیم، سعی می کنیم آن را در جنبه معمولی نگه داریم، فقط به این دلیل که ما یک تجارت جوان هستیم و سعی می کنیم از نظر مشتری قابل دسترسی باشیم.

اگر من یک گیاه بودم، بودم چیزی که به طور باورنکردنی آهسته و در سایه رشد می کند. احتمالاً مانند خزه یا چیز دیگری.

بهتره دختر بدی گیاهان، تا حد زیادی شما فقط می خواهید مطمئن شوید که آپارتمان مناسب آنها را تهیه می کنید تا از بین نرود (و با سؤالات بمباران نشوید).

جدیدترین اضافه شده در کمد لباس: سال گذشته شلوار جین دم باریک تری را انتخاب کردم. اما برای تولد من، امسال یک کوله پشتی هرشل ضد آب بود. این ضد آب است، و لپ تاپ من به عنوان بسیاری از برنامه نویسی برای وب سایت و دارایی از عکس. اگر قرار بود برای آن اتفاقی بیفتد، ما از همه چیز خارج می شدیم.

محصول آرایش مورد علاقه من است کلاه سیاه تماما ارزان از آمازون برای جلوگیری از آفتاب سوختگی. آنها فقط 10 دلار قیمت دارند، بنابراین با کثیف شدن می توانید آن را بیرون بیندازید.

کریستوفر ساچ، گیاه شناس

کریستوفر تاقچه، طاقچه، گیاهان، استایل اداری، آنچه او می پوشید، سبک اداری آستانه چه می پوشید

من زمان زیادی را با گیاهان می گذرانم. احتمالاً بیشتر از بسیاری از مردم.»

در مورد کد لباس اداری: من همیشه برای کاری که آن روز انجام می‌دهم لباس می‌پوشم، بنابراین اگر روزی باشد که در آن شب به سؤالات پاسخ می‌دهم یا در کارگاهی تدریس می‌کنم، واقعاً لباس خوبی می‌پوشم. اما اگر نه، من فقط برای حفاری در خاک لباس می پوشم.

اگر من یک گیاه بودم، بودم آ بسیار سرگرم کننده است که همچنین مفید است. من می توانم یک گیاه توت فرنگی یا یک درخت پرتقال باشم. یه چیز هیجان انگیز

گیاه مناسب برای افرادی که شست سبز ندارند: وقتی گیاه دارید، واقعاً به محیط طبیعی گیاه فکر کنید. اگر کاکتوس دارید به بیابان فکر کنید. آن را مانند بیابان آبیاری کنید. کاکتوس ها معمولا برای افرادی که فراموشکار هستند و به اندازه کافی آبیاری نمی کنند بسیار خوب هستند. گیاهان مار هم همینطور. بسیاری از آپارتمان های شهر نیویورک تاریک هستند، بنابراین گیاهان مار بهتر هستند.

آیا همه شما درگیر راهنمای رنگ ما هستید؟ نحوه پوشیدن و ست کردن رنگ های تند را ببینید.