چگونه یک کمد کپسولی مردانه بسازیم

با نحوه ساخت کمد لباس مردانه کپسولی مینیمالیستی برای سال 2020 با این سبک پرایمر از Team SG آشنا شوید…

کمد کپسولی مردانه

هفته پیش سه روز همین شلوار جین را پوشیدم.

روز دوشنبه، شلوار جین تنگ مشکی و کمر بلند مورد علاقه‌ام را با یک پیراهن دکمه‌دار و دانک‌های نایک ست کردم. دو روز بعد، آن‌ها را برای نوشیدنی با کفش‌های پاشنه‌دار خاکستری و یک تاپ پولک‌دار سفید (دزدی بعد از تعطیلات از Madewell) و آن جمعه با یک کت کت و شلوار کنسرت پوشیدم.

در هیچ نقطه‌ای نشنیدم، «اوم، مگان… شما نشنیدید فقط آن شلوار جین را بپوشم؟»

که واقعاً نباید چندان تعجب آور باشد. به همان اندازه که همه ما تمایل داریم تصور کنیم که جهان حول ما می چرخد ​​(و انتخاب های عالی کمد لباس ما)، هیچ کس در حقیقت به همان اندازه به آنچه می پوشید فکر می کند.

به همین دلیل ساخت کمد کپسولی مردانه ایده خوبی است.

من متوجه این پدیده پوشیدن لباس های کمتر، اما بهتر، زمانی شدم که در سال اول کالج در جنوب فرانسه زندگی می کردم. دوستان فرانسوی من همیشه فوق العاده شیک به نظر می رسید، اگرچه می دانستم که هیچ یک از آنها یورو زیبایی برای خرید لباس ندارند.

یکی از دوستان، هنری، این موضوع را رد می‌کند خیلی کت بلیزر عالی برای کلاس.. شاید او آن را سه شنبه و دوباره پنجشنبه بپوشد، اما همیشه در ترکیب های مختلف لباس. ماریتا یک جفت چکمه جیر داشت که آن را با شلوار جین، دامن و لباس ست می کرد.

درسی از من برای مدرسه خیلی باحاله دوستان؟ اینکه کمد لباس مردانه مینیمالیستی روزمره که تکرار می شود نباید چیز بدی باشد. اگر می خواهید آن پیراهن آبی آکسفورد را دو بار در یک هفته بپوشید – یک بار زیر پلیور با چینی، یک بار با شلوار جین و کفش ورزشی – آن را انتخاب کنید.

با یک کمد لباس مینیمالیستی، زنان متوجه خواهند شد که شما در کنار هم به نظر می رسید، نه که شما اصول اولیه را تکرار می کنید.

این به این معنی نیست که من شما را به خاطر قرار دادن فکر و مراقبت هر روز در لباس‌هایتان رها می‌کنم. کاملا برعکس، واقعا!

بهتر است لباس‌ها را در کمدتان تکرار کنید – لباس‌های واقعا عالی و باکیفیتی که می‌دانید در آن ظاهر و احساس خوبی دارید – به جای اینکه ذهنتان را جمع کنید (و بودجه‌تان را کم کنید) تا هر روز هفته یک لباس کاملاً جدید جمع کنید.

با این موارد کلیدی یک کمد لباس مردانه بسازید:

کمد کپسولی مردانه
چک لیست ملزومات کمد لباس کپسولی مردانه 2019

1. پیراهن آبی آکسفورد

overlane oxford ocbd

SG می گوید: باسن خود را نگه دارید، زیرا تقریباً برای همه این اقلام کمد لباس کپسولی مردانه، ما به داستان های دیگر در Style Girlfriend در مورد اوه خدای من داشتن این آیتم در چرخش استایل شما از قبل مهم است.

این چیز خوبی در مورد کمدهای کپسولی است. آنها واقعا هستند فقط موارد ضروری، بنابراین احتمالاً قبلاً حداقل تعدادی از موارد موجود در این لیست را دارید. مانند یک پیراهن آکسفورد که با لباس‌های پوشیده و پوشیده، با چینی و با شلوار جین به نظر می‌رسد.

پیراهن های آکسفورد دارای #SGA را خریداری کنید:

2. هنلی

بونوبوها، فروشگاه، انتخاب های تیلور

SG می گوید: تا به حال می دانید که همه اعضای تیم اینجا چه احساسی نسبت به هنلی دارند. بنابراین راهنمای کمد لباس کپسولی در SG HQ بدون گنجاندن این سبک اصلی کامل نخواهد بود.

اگر هنوز لباستان را به روش‌های جدید و جالب نپوشیده‌اید (مانند ست کردن آن با کت و شلوار!)، به شدت آن را توصیه می‌کنم. تعجب خواهید کرد که این کمد لباس چقدر می تواند همه کاره باشد.

پیراهن های هنلی دارای #SGA را خریداری کنید:

2. شلوار جین شستشوی تیره

شلوار جین ورزشی شکاف، کمد لباس کپسولی مردانه

SG می گوید: بدیهی است که شما به مقدار زیادی شلوار جین نیاز دارید (و احتمالاً دارید). اما ارزش این را دارد که کشوی جین خود را به سبک Mari Kondo پاکسازی کنید. ممکن است یک یا دو جفت وجود داشته باشند که در بخش استایل به شما لطفی نمی کنند. شما آنهایی را می شناسید. شما آنها را از زمان دانشگاه داشته اید، و آنها یک مقدار کمی فرسوده، a مقدار کمی محو شده است. و در حالی که آنها احتمالاً مثل جهنم راحت هستند، شما در آنها بهترین به نظر نمی رسید (و بنابراین احساس نمی کنید).

برای خلاص شدن از شر لباس‌های پتوی ایمنی، با سرمایه‌گذاری در یک جین جین جدید تیره و باریک و صاف که شما را به نظر می‌رساند، به خودتان پاداش دهید. و احساس یک میلیون دلار کنید

شلوار جین تیره مورد تایید #SGA را بخرید:

4. مانتو اسپرت نیروی دریایی

SG می گوید: شما می توانید از یک کت اسپرت سرمه ای خوش فرم مسافت پیموده شده را طی کنید. اگر قبلاً یکی از آنها را دارید، اما مناسب نیست، قبل از شروع از صفر، آن را به خیاط ببرید.

آنها ممکن است بتوانند آن را اینجا و آنجا برای تناسب بهتری که عملاً MTM را احساس می کند، تغییر دهند.

بلیزرهای مورد تایید #SGA را بخرید:

چوب لباسی

5. آکسفورد قهوه ای

گابیس پیک، فروشگاه، کفش مجلسی آکسفورد بخشی از کمد لباس مردانه

SG می گوید: شما همچنین می توانید با یک چکمه بند دار به عنوان یکی از کفش های آرایشی ضروری خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که حداقل یک جفت کفش دارید که می توانید با کت و شلوار در مراسم تشییع جنازه یا دادگاه بپوشید (امیدوارم در همان روز نه.. این یک کفش خشن خواهد بود…)

خرید کفش های مجلسی #SGapproved:

6. چینی های خاکی

چینی های قدیمی نیروی دریایی

SG می گوید: اگر از صفر شروع می کنید، یک جفت چینی به رنگ خاکی بهترین راه است.

یافتن این رنگ از اکثر برندها آسان است و اثر کلی آن یک بلوک ساختمانی خنثی برای هر نوع لباسی است که در آن روز تصمیم می گیرید بپوشید.

چینی های #SGapproved را بخرید:

چوب لباسی

7. سویشرت یقه ای خاکستری

سویشرت یقه‌ای خاکستری بخشی از کمد لباس‌های مینیمالیستی روزمره

SG می گوید: یک سویشرت زیبا با یقه یقه ای خاکستری، در مورد کمد لباس مردانه مینیمالیستی روزمره کاملاً بازی را تغییر می دهد.

و از پوشیدن لباس خود با چیزی فراتر از شلوار جین نترسید!

این پسرهای بد با پیراهن یقه دار با یک جفت چینی یا شلوار جناغی عالی به نظر می رسند. حتی می‌توانید با پوشیدن کت و شلوار و کفش‌های کتانی غیررسمی‌تر از آن خلاص شوید (نکاتی در مورد زیبا کردن آن در اینجا).

خدمه #SGApproved را بخرید:

8. پیراهن راه راه

پیراهن راه راه سفید آبی سرمه ای قدیمی بخشی از کمد لباس مینیمالیست

SG می گوید: مبادا فکر کنید این فقط یک چیز فرانسوی است، بگذارید به شما اطمینان دهم. هر مردی در پیراهن راه راه برتون شیک به نظر می رسد.

پیراهن های راه راه تایید شده #SGA را بخرید:

9. کت و شلوار زغالی

کت و شلوار زغالی

SG می گوید: و البته کت و شلوار. یکی که کار می کند چه به عروسی بروید چه به دادگاه.

کت و شلوارهای زغالی مورد تایید #SGA را بخرید:

10. کفش ورزشی سفید

کفش ورزشی چرمی derek بخشی از کمد لباس مردانه کپسولی

SG می گوید: ما واقعاً در SG HQ احساس می کنیم که هر مردی سزاوار یک جفت کفش ورزشی چرمی سفید عالی است. آنها برای کمد لباس کپسولی مناسب هستند، زیرا می توانید آنها را به صورت غیر رسمی یا با لباس بیشتر بپوشید.

فقط فکر کنید: آنها تقریباً با همه چیزهای موجود در این لیست مطابقت دارند!

کفش‌های کتانی چرمی سفید #SGapproved را بخرید:

برای ساخت کمد کپسولی مردانه برای سال 2020 کمک می خواهید؟

***

SG می تواند کمک کند!

خدمات خرید مجازی

داشتن کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می‌دهد کمک زیادی به اعتماد به نفس شما می‌کند، اما می‌تواند برای ساختن آن احساس سختی کند. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد!

ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***