انتخاب های نهایی ژاکت های زشت برای تعطیلات

اگر صادقانه بگویم (و چرا که نه؟ ما در اینجا در بین دوستان هستیم)، هرگز برای مهمانی های موضوعی زیاد شرکت نکرده ام. نگران نباشید؛ تیلور می داند. فقط این است که من تحمل بسیار کمی برای احساس “احمقانه” دارم و پوشیدن لباس هایی که به من احساس یک میلیون دلار نمی دهد، نقطه خوبی برای شروع است، اگر می خواهید من را به بهترین شکل ممکن از بین ببرید.

به همین دلیل است که مهمانی های ژاکت زشت همیشه به من جیبی های هیبی می دهند. چرا در یک مکان ظاهر می شوید تا انبوه احمقانه به نظر برسید؟ میدونم میدونم. برای لذت بردن، مگان! اگر همه با هم این کار را انجام می دهید، پوشیدن لباس های زشت اشکالی ندارد.

اما بسیار شبیه طرح شام برای شومکس، یا هر فهرست «بدترین» پایان سال، من احساس می‌کنم… این خیلی بد است! حتی اگر با هم هستید، چرا این کار را با افرادی که دوستشان دارید انجام دهید؟

اخیراً متوجه شدم که وقتی صحبت از مهمانی‌های زشت ژاکت‌های تعطیلات می‌شود، دلیل خوبی برای مخالفت وجود دارد. حفاری در قفسه های فروشگاه ناامیدانه برای پیدا کردن نه اجناسی که برای همیشه خواهید پوشید، اما چیزی که دقیقا یک بار بپوشید برای محیط زیست بسیار مضر است!

بنابراین بله، من موضع می گیرم. اما من اسکروج نیستم! اگر می خواهید در یک مهمانی شرکت کنید، این موارد را در نظر داشته باشید:

  1. فروشگاه قدیمی. نیازی نیست با خرید چیزی که ارزان و سریع ساخته شده است، به مشکل مد سریع بیفزایید تا بتوانید یک لباس مهمانی را در Target انتخاب کنید و در عین حال خرید خواربار فروشی هفته را انجام دهید.
  2. پوشیدن لباس های معمولی برای تعطیلات را در نظر بگیرید … یکباره. ژاکت Fair Isle و شلوار تارتان؟ حالا داریم صحبت می کنیم.

لباس ژاکت تعطیلات زشت گزینه 1: به همه چیز بروید

لباس ژاکت کریسمس زشت

استخم مرغ در حال جاری شدن است، سرودها به صدا در می آیند، و شما در حال پوشیدن لباس USP هستید که چهره رودولف مانند یک Lite-Brite روشن شده است.

پس مطمئناً، چرا با شلوارهایی با رنگ های شاد و با ظاهر جشن، همه چیز را انتخاب نکنید؟ همچنین می‌توانید چیزی شبیه به یک شلوار تارتان را تکان دهید تا یک حال و هوای واقعی جشن بگیرید.

> گزینه های ژاکت شیک بیشتری را در اینجا بررسی کنید

لباس ژاکت تعطیلات زشت گزینه 2: شرط های خود را پرچین کنید

لباس ژاکت کریسمس زشت

اگر می‌خواهید به کارهای ظریف‌تر پایبند باشید، هنلی، چکمه‌های توری، و جزیره‌ای زیبا را امتحان کنید.اسکی ژاکت کش باف پشمی یقه شال.

لباس ژاکت تعطیلات زشت گزینه 3: آرام

لباس ژاکت زشت تعطیلات

این می تواند…تقریبا یک لباس معمولی باشد؟ اگر برای ژاکت نه؟ و این چیز خوبی است؟

چگونه یک ژاکت زشت کریسمس را در بیاوریم

اگر احساس دمدمی مزاجی دارید و می خواهید همه چیز را انتخاب کنید، چند شلوار هماهنگ رنگ بپوشید تا فاکتور Deal With It را واقعاً افزایش دهید. یک دکمه چهارخانه زیر آن اضافه کنید و همه چیز را با یک پاپیون جشن به پایان برسانید (از قبل برای این شب شاد و چسبناک بسته شده است). درست مثل آن، شما آماده هستید تا برای USP خود وارد شهر شوید.

> می‌خواهید ژاکت‌های #SGapproved بیشتری داشته باشید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم