چگونه در زمستان لباس بپوشیم: لباس مهمانی برای هر مناسبت

لباس های زمستانی زیبا برای مردان، چگونه در زمستان لباس بپوشیم

لباس پوشیدن “خوب” در زمستان می تواند مانند یک امر پیچیده به نظر برسد. چگونه خوب به نظر برسید و همچنین می دانید، خود را گرم نگه دارید? و آیا می‌توانید به سبک شخصی، مانند مچ پا برهنه، که در ماه‌های گرم‌تر انجام می‌دهید، تکان دهید؟

از رفتار کردن با هر رویدادی، از مهمانی شام دوستان گرفته تا عروسی زمستانی کراوات مشکی، مانند یک فرصت فرش قرمز نترسید. فقط باید چند قطعه کلیدی را با هم ترکیب کنید و جزئیات منحصر به فرد برای سبک شخصی خود را در آن بگنجانید.

لباس های زمستانی زیبا برای پسران، چگونه در زمستان لباس بپوشیم

در اینجا الهام بخش لباسی است که در این ویژگی خواهید یافت:

  • برای یک مهمانی یا رویداد صمیمی در زمستان چه بپوشیم
  • چگونه برای یک کوکتل مهمانی زمستانی لباس بپوشیم
  • در یک رویداد نیمه رسمی یا رسمی زمستانی چه بپوشیم
  • ظاهر مدرن و کلاسیک برای یک رویداد زمستانی کراوات مشکی

شماره 1 در یک رویداد صمیمی زمستانی چه بپوشیم*

*مثل مهمانی شام یا نامزدی!

یک کت اسپرت بافت دار با لهجه های تعطیلات بپوشید

لباس زمستانی مردانه بارون کوادرو

SG می گوید: بارون کوادرو، وبلاگ نویسی که پشت سر جنت تلاش می کند، ممکن است در عکس بالا از دوربین خجالتی باشد، اما این لباس اینطور نیست.

حالا، این ظاهر سر تا پا ممکن است در ابتدا به دلیل شلوار جین غیر عادی به نظر برسد، اما گول نخورید. تناسب در نقطه است، و هر لایه غنی تر، بافت، و جالب تر از قبلی است. و اون روسری؟ مجموع ::بوسه سرآشپز.::

این ظاهر برای چیزی مانند مهمانی نامزدی در رستوران یا بار مناسب است، جایی که می‌خواهید کمی خاص به نظر برسید، اما نمی‌خواهید یک کت و شلوار کامل را بپوشید.

شماره 2 در یک رویداد زمستانی که خواستار لباس “کوکتل” است چه بپوشیم

پیراهن بدون تاکسیدو بپوشید

SG می گوید: همانطور که کلوین دیویس وبلاگ نویس سبک می داند، شما نباید از این که زودتر و اغلب اوقات بازی تاکسی خود را شروع کنید بترسید! هنگامی که تاکس خود را با تی شرت می پوشید، کراوات مشکی تیز به نظر می رسد و در عین حال پوشیده به نظر می رسد.

یک کت اسپرت طرح دار و یقه یقه اسکی بپوشید

مانتو اسپرت چهارخانه بازاری روشن

SG می گوید: ویل تیلور، وبلاگ نویس صاحب سبک برایت بازار می داند که زمستان و ساعت سیاه برای یکدیگر ساخته شده اند. نترسید که بهترین یقه یقه اسکی خود را برای رویداد بعدی خود که خواستار لباس «کوکتل» است، بیرون بیاورید.

حتی اگر تعطیلات را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم، اگر برف روی زمین باشد، هنوز زمستان است، بنابراین الگوها و رنگ‌های زمستانی هنوز هم بازی منصفانه هستند. ممکن است شما برای یک حرکت سبک پیشرفته مانند آن شلوارهای مخملی آماده نباشید، اما ممکن است یک کرفس مجلل در کوچه شما باشد.

این سطح از لباس پوشیدن برای یک تاریخ خاص، مانند یک سالگرد، یا حتی یک پیشنهاد، عالی خواهد بود!

شماره 3 در یک رویداد نیمه رسمی زمستانی چه بپوشیم

کت و شلواری با رنگ جواهری غنی بپوشید

کت و شلوار سبز جان برنتال

SG می گوید: این اجازه شما برای پوشیدن کت و شلواری است که آبی یا خاکستری نیست (اما فقط به این دلیل که باید کت و شلواری را در کمد خود داشته باشید!)، مخصوصاً برای یک رویداد نیمه رسمی زمستانی.

پسر از تنبیه کننده که من از یادگیری نامش امتناع می ورزم اما روی جلد آن بود درخواست کنید سال گذشته زمانی (#تقدیم!) نشان می دهد که چگونه انجام می شود، در بالا. رنگ سبز جنگلی برای ماه‌های آب و هوای سرد عالی است، و در حالی که معمولاً همه ما در ترکیب پیراهن و کراوات مشکی روی مشکی نیستیم، به دلیل رنگ غنی و تیره کت و شلوار، اینجا کار می‌کند.

شماره 4 در یک رویداد رسمی زمستانی چه بپوشیم

تاکسیدو کلاسیک بپوشید

jayz tuxedo diddy party
از طریق WWD

SG می گوید: بله، سال 2019 است و تاکسیدو یقه‌ای اوج به‌عنوان یک «کلاسیک» به حساب می‌آید. این ظاهری که جی زی در جشن تولد 50 سالگی اخیر دیدی پوشیده بود، بسیار زیبا است. مطمئنا، داشتن بیانسه روی بازوی شما کمک می کند، اما ما استدلال می کنیم که این دو ستاره به همان اندازه درخشان هستند.

… یا یک تاکسیدو مدرن

Donald glover met ball 2018

SG می گوید: اکنون یعنی یک تاکس مدرن دونالد گلاور در مراسم مت گالا سال گذشته این تکس را پوشیده بود (این همان چیزی است که ما تصمیم گرفتیم این رنگ را بعد از بحث‌های داخلی زیادی در اینجا بنامیم… «آلوی گرد و غباری» نیز مورد بحث قرار گرفت) و پسر، اوه پسر، ما آن را دوست داشتیم.

آیا یک لباس بیانی مانند این Glover برای همه است؟ نه. آیا می توانید آن را انجام دهید؟ شاید!

اگر یک رویداد رسمی در راه است و می‌خواهید چیزی کمی محافظه‌کارتر بپوشید، این می‌تواند فرصت خوبی برای آزمایش سرویسی مانند The Black Tux باشد. به این ترتیب، می‌توانید قبل از اینکه متعهد به خرید آن شوید، یک لباس “بیرون” را اجاره کنید.

چند نکته در مورد مد زمستانی مردانه

  • بافت دوست شماست وقتی صحبت از ایجاد یک ظاهر رسمی چشم نواز در زمستان می شود. یک بلیزر مخملی با رنگ غیرمنتظره ای مانند قهوه ای یا شرابی را امتحان کنید – ست کردن آن با سایر قطعات آسان خواهد بود زیرا می توانید آن را تقریباً مانند یک رنگ خنثی استایل کنید.
  • مخلوط کردن الگوها یک راه آسان برای جذاب‌تر کردن لباس از نظر بصری است. به خصوص در آب و هوای زمستان، پارچه‌های سنگین‌تر که دارای نقش و نگار هستند، احساس خوبی دارند.
  • تناسب کلید است. شلوارهای مخروطی باعث می‌شود که الگوی خیلی معمولی به نظر نرسد و یک ژاکت برش باریک باعث می‌شود که شما از هر گونه حال و هوای لباسی در لباس‌های خود جلوگیری کنید. لک.
  • در لباس رسمی، جزئیات همه تفاوت را ایجاد می کند. کفش های خود را براق نگه دارید و مراقب خراش ها، لکه ها و پارگی ها باشید.