چگونه وضعیت بدنی خود را بهبود بخشیم و اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم

اگر به شما بگوییم که با حداقل تلاش می‌توانید بازدهی بیشتری داشته باشید، بهتر نفس بکشید و احساس قوی‌تر و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، چه؟

اگر به نظر می رسد که ما در حال اعلام یک شماره 1-800 برای تماس برای یک پیشنهاد زمانی محدود هستیم، می توانید خیالتان راحت باشد (یا تلفن خانه را قطع کنید). اینها در واقع همه مزایای وضعیت بدنی خوب هستند.

وضعیت بدنی مناسب آسیبی که تحرکات روزمره و عوامل استرس زا به بدن شما وارد می کند را کاهش می دهد. گردن درد، سردرد و اسکولیوز همگی به حمایت ناکارآمد از چارچوب بدن نسبت داده شده اند.

ما آن را از والدینمان، مربیانمان شنیده‌ایم – و متأسفانه – تعدادی از ما پس از یک طلسم کمردرد طاقت‌فرسا، آن را از پزشکان شنیده‌ایم. وضعیت بدن، روشی که فرد بدن خود را حمل می کند، مهم است. خیلی دوست دارم.

(مکث می کند: صاف بنشینید/شانه ها را شل کنید/گردن را صاف کنید/بیش از شش اینچ بین من و صفحه کامپیوترم قرار دهید….)

یادآوری وضعیت، بهبود وضعیت بدن، فواید وضعیت بدنی خوب، وضعیت بدنی خوب، صاف ایستادن، وضعیت اداری

و ما برگشتیم

قرار است سر و ستون فقرات شما کاملاً در یک راستا باشند، مانند یک رشته نامرئی که از بالای گنبد شما به سقف می رسد. به همین دلیل است که وضعیت شما، پایه و اساس هر حرکتی که انجام می دهید، بسیار مهم است!

معنی؟

بچه ها امروز روزی است که باید وضعیت بدن خود را بهبود بخشید.

با بهبود وضعیت بدن خود اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

چقدر وضعیت خوب باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود

بهبود وضعیت بدنی شما، گسترشی برای ارتقاء سطح زندگی شما در هر روز است – و شما به معنای واقعی کلمه می توانید بالا ارتفاع شما جدا از پرهیز از هر گونه مقایسه شبه‌سازی، یک قاب عمودی مناسب به‌طور موثر شبح شما را بلندتر و باریک می‌کند.

درست است.

به لوازم ضروری کمد لباسی که روی آنها سرمایه گذاری کرده اید و به خیاط آورده اید فکر کنید. متوجه می‌شوید که شخصی که کت کت و شلوار جدید شما را می‌چرخاند و سنجاق می‌کند، مطمئن می‌شود که قبل از انجام هر اندازه‌گیری، صاف بایستید.

در حالی که ممکن است مجبور باشید از کوبیده شدن با سنجاق خودداری کنید، اما هدف واقعی این است که لباس‌های خود را در نقطه‌ای بچینید که بهترین ظاهر را داشته باشند: روی یک قاب عمودی ساده.

سریع‌ترین راه برای یادآوری اینکه چرا لباس‌ها برای افرادی که وضعیت بدنی خوبی دارند بهتر به نظر می‌رسند؟ غارنشین را تصور کنید. سپس سوپرمن را تصور کنید. چه کسی بهتر به نظر می رسد؟

آره سوپرمن حتما و آن شخص با جوراب شلواری آبی روشن و چکمه‌های قرمز در اطراف راه می‌رود (خوب، در حال پرواز کردن)!

اوه، و فواید سلامتی وضعیت بدنی خوب نیز وجود دارد

علاوه بر این، وضعیت بهتر وضعیت بسیار بیشتر از کاهش درد احتمالی است. قائم نگه داشتن قفسه سینه باعث می شود اکسیژن بیشتری در بدن شما جریان یابد، که توانایی نفس کشیدن را افزایش می دهد.

در مورد اینکه چگونه وضعیت بهبود یافته می تواند در بازه زمانی فوری تاثیرگذار باشد؟ بهره وری و قدرت.

وضعیت بدنی همیشه عاملی در قدرت درک شده بوده است – از حالت امضای سوپرمن گرفته تا ستیز نخستی ها در طبیعت. با توجه به مطالعه مشهور ایمی کادی در مورد ژست قدرتی، اتخاذ یک وضعیت بدنی قوی و عمودی باعث افزایش تستوسترون و کاهش آن هورمون استرس مزاحم می شود. این ترکیب نه تنها قدرتمندتر به نظر می رسد، بلکه به شما کمک می کند در هر شرایطی احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری داشته باشید.

در مطالعه‌ای بر روی شناخت و احساسات، مردان در وضعیت عمودی عملکرد بهتری دارند که نتیجه آن بهبود تمرکز و اعتماد به‌نفس حاصل از فرض این حالت قدرتی است که در مورد آن صحبت کردیم. ممکن است پشت شما به خاطر خمیدگی در محل کار از شما تشکر کند، اما رئیس شما به همان اندازه سپاسگزار خواهد بود – و همچنین تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

چگونه وضعیت بدن خود را بهبود بخشید

به همان روشی که عادات بد برای ایجاد زمان لازم است، عادت های خوب نیز به زمان نیاز دارند تا در آن فرو روند – اما هی، ما باید از جایی شروع کنیم.

در حالی که بسیاری از مشکلات وضعیت بدن را می توان با یادآوری مداوم به خود برای نشستن یا ایستادن در یک موقعیت مناسب برطرف کرد، راه هایی وجود دارد که می توانید محیط خود را برای موفقیت دوباره طراحی کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که میز یا صفحه نمایش رایانه شما در ارتفاعی قرار دارد که باعث نمی شود برای نگاه کردن به پایین خم شوید یا گردن خود را برای نگاه کردن به سمت بالا فشار نیاورید.
  • هنگام صحبت با تلفن به جای اینکه گردن خود را فشار دهید تا هندزفری کنید، از هدفون استفاده کنید.
  • روی یک صندلی و کیبورد ارگونومیک سرمایه گذاری کنید تا پشت و اندام خود را در حین کار هماهنگ کنید.
  • هنگام نوشتن یا تایپ، فضای کاری خود را به اندازه کافی نزدیک نگه دارید تا آرنج‌هایتان به بالاتنه شما نزدیک شود – این کار باعث می‌شود شانه‌های شما به سمت عقب و آرام نگه داشته شود.
  • ثابت نمانید! حتی کامل ترین حالت بدن نیز با عدم حرکت از بین می رود. برای ایستادن، کشش و قدم زدن اغلب اوقات استراحت کنید.

آیا وضعیت شما آماده است؟ این چیزی است که ما دوست داریم بشنویم.

شاید از تمرین 101: یوگا به یاد داشته باشید که وضعیت بدنی یک اصل راهنمای کل تمرین است. برخی از حرکات یوگا علاوه بر هوشیاری کلی بدن شما را تقویت می کند تا از ستون فقرات شما حمایت کند، کمر شما را تقویت کند، قفسه سینه شما را باز کند، شانه های شما را شل کند و بدن شما را بلندتر کند. اینها را برای چند دقیقه هر روز تمرین کنید و پاداش ها خودشان صحبت خواهند کرد.

وضعیت بدن خود را با ژست های ورزشی آسان برای انجام بهبود دهید:

سوپرمن

گیف تمرین سوپرمن

ژست هرمی

ژست هرمی گیف

کبرا

ژست کبرا گیف

پل

گیف ژست پل
گیف توسط: جوئل کاستیلو از whatdoiwear.co | در استودیوی آموزشی Nike+ 45 Grand در نیویورک فیلمبرداری شده است

زمان برای معاینه (خود)

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای یادآوری انجام بررسی وضعیت بدن، تعیین هدف است. آیا فونداسیون خود را برای رفع مشکل کمر بهبود می دهید؟ آیا مهم است که با اعتماد به نفس به نظر برسیم؟ آیا به دنبال افزایش گردش خون و بهره وری هستید؟ رویکردی آگاهانه داشته باشید که چرا وضعیت بدن برای آن اهمیت دارد شما، و یادآوری به طبیعت دوم تبدیل خواهد شد.

سریع، همین الان یک ارزیابی وضعیت بدن انجام دهید:

یادآوری وضعیت، بهبود وضعیت بدن، فواید وضعیت بدنی خوب، وضعیت بدنی خوب، صاف ایستادن، وضعیت اداری

اکنون که احساس خوبی دارید (و به نظر می رسید) یک یادآوری را روی تلفن خود تنظیم کنید تا وضعیت بدن خود را بررسی کنید و در طول روز با چند مرحله کشش دهید. پشت شما – و اعتماد به نفس – از شما تشکر خواهد کرد.

***

آیا آماده هستید که نه تنها وضعیت بدن خود، بلکه کمد لباس خود را نیز بازسازی کنید؟ دوست دختر سبک می تواند کمک کند! به یکی از اعضای Team SG اجازه دهید یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما، بودجه و نوع بدنتان تنظیم کند.

بیشتر بدانید >