برای شغلی که می خواهید لباس بپوشید: مشاوره خوب یا قدیمی؟

چند بار شنیده اید که “برای شغلی که می خواهید بپوشید، نه برای شغلی که دارید”؟

برای شغلی که می خواهی لباس بپوش

این ضرب المثل قدیمی در مورد لباس پوشیدن خود در کمد لباسی که حرکت رو به بالا را تسهیل می کند، ممکن است این روزها به عنوان یک حکمت مرسوم شناخته شود، اما با پیچیده تر شدن کدهای لباس محل کار، آیا این توصیه همچنان مرتبط است؟

به هر حال، ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن جمعه گاه به گاه به سرعت از دوشنبه گاه به گاه تا پنجشنبه گاه به گاه بسته می شود. جایی که یک قبیله رو به رشد از مترجمان آزاد کارآمد از خانه کار می کنند، چه کسی چه می داند. دنیای اینجا شلوار جین پیژامه یک چیز واقعی است.

اما در حالی که فرهنگ ما به سمت غیررسمی‌ها گرایش پیدا می‌کند، در اینجا در SG HQ می‌گوییم هنوز باید برای متعهد شدن به لباس پوشیدن برای شغلی که می‌خواهید اقدام کرد.

به نظر شما، آیا پیراهن شکمی برای یک محیط اداری شرکتی خیلی معمولی است؟

من نمی گویم دوشنبه با کت و شلوار سه تکه در کنسرت طراحی گرافیک خود حاضر شوید. من فقط فکر می کنم که اتخاذ یک نگرش “لم بهتر از پسر بعدی به نظر می رسد” نسبت به کمد لباس شما فقط می تواند به شما در حرفه شما کمک کند.

زیرا در حالی که شما میتوانست صبح لباس بپوش و فکر کن کمترین چیزی که میتونم ازش فرار کنم چیه؟، چرا تو میخواهی؟

به هر حال، این روشی نیست که شما به بقیه روزهای کاری خود نزدیک می شوید، درست است؟ اگر روی حرفه خود سرمایه گذاری کرده اید، احتمالاً در حال انجام کارهای سطحی هستید که پیام “من در کارم خوب هستم” را تلگرافی می کنید. کارهایی مانند اینکه صبح ها ده دقیقه زودتر از همکارانتان حاضر شوید. یا صحبت در مورد سوء استفاده های آخر هفته را به حداقل برسانید (حداقل در اطراف مافوق خود).

خوب لباس پوشیدن تنها یک اقدام ساده دیگر است که می توانید انجام دهید که شایستگی حرفه ای شما را تقویت می کند. اگر واقعاً به برتری در حرفه انتخابی خود اختصاص داده اید، کوتاهی کردن – چه در اعمال، نگرش یا لباس شما – شما را به آنجا نمی رساند.

چرا زحمت؟ ممکن است بپرسید. لباس پوشیدن من را در کارم بهتر نمی کند. درست است، اما موضوع اینجاست:

خوب لباس پوشیدن فرصتی برای ایجاد تأثیر مثبت بر کسانی است که دارند نظری ندارم چقدر تو کارت خوب هستی

فرض کنید رئیس رئیستان هفته ای یک بار شما را می بیند – در آسانسور، شاید، یا در انتهای میز کنفرانس در طول جلسه کارکنان. شما هرگز با او صحبت نکرده اید و آنها هرگز شما را در عمل ندیده اند. پس چگونه به نظر می رسید یکی از راه هایی است که می توانید بدون گفتن یک کلمه تأثیر بگذارید. آیا نمی خواهید این برداشت خوب باشد؟

البته، کد لباس محل کار می تواند از یک صنعت به صنعت دیگر بسیار متفاوت باشد، بنابراین فراتر رفتن از “هنجار” ممکن است بسیار دشوار باشد یا نباشد (و بله، هر اداره دارای یک کد لباس است – خواه صراحتاً تحمیل شده باشد یا از نظر اجتماعی ضمنی ).

اگر شلوار جین جزء اصلی دفتر شما است، پوشیدن یک جفت تمیز و خوش تراش، به عنوان مثال نه همان هایی که شنبه ها به حیاط می روید، ممکن است برای تحت تاثیر قرار دادن کافی باشد اگر فرهنگ اداری شما نیاز به دکمه یقه باز دارد، هر از گاهی با کراوات ارتقا دهید. کفش های خود را جلا دهید. بند کفش خود را ببندید. جوراب هایتان را با پیراهنتان هماهنگ کنید. کمربند ببندید. یک مربع جیبی بپوشید.

هر تلاش اضافی در کنار آنچه که انتظار می رود ممکن است فراتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

4 لباس محل کار که به شما کمک می کند تا برای شغلی که می خواهید لباس بپوشید:

کد لباس: غیر رسمی*

*یا وجود ندارد

راه اندازی دفتر، کار در خانه، لباس پوشیدن برای شغلی که می خواهید

نکته سبک اداری: یک پیراهن ترد آکسفورد یک کمد لباس مناسب برای متمایز کردن خود از برادران تی شرت پوش است. یک بمب افکن، حال و هوای سبک “در تلاش کردن کمی بیشتر از دیگران” (به بهترین شکل ممکن) را تقویت می کند.

کد لباس: بیزینس کژوال

لباس گاه به گاه شرکتی، لباس برای شغلی که می خواهید بپوشید

نکته سبک اداری: گاه به گاه کسب و کار می تواند گیج کننده ترین کد لباس اداری به نظر برسد، زیرا نه کاملا غیر رسمی و نه کاملا رسمی است. راه عالی برای ملاقات در وسط؟ یک کت اسپرت ساختار یافته آن را با شلوار جین بپوشید. آن را با چینی بپوشید. جهنم، آن را با شلوار مجلسی بپوش! تا زمانی که رنگ آنها با کت نباشد (مردم ممکن است فکر کنند که شما سعی می کنید آنها را وادار کنید فکر کنند کت و شلوار است، در حالی که واضح است که اینطور نیست).

>نحوه پوشیدن مانتو اسپرت

کد لباس: حرفه ای تجارت

حرفه ای تجارت، برای شغلی که می خواهید لباس بپوشید

نکته سبک اداری: یک ژاکت به رنگی که دوست دارید، رسمی بودن کت و شلوار را کاهش می دهد. مانند «جوراب‌های سرگرم‌کننده»، که وقتی صحبت از افزودن شخصیت به لباس می‌شود، بازی را تغییر می‌دهد.

کد لباس: رسمی تجاری

لباس مصاحبه شغلی شرکتی
از طریق Suitsupply

نکته سبک اداری: کت و شلوار سرمه ای یا زغالی راهی برای رفتن در یک محیط رسمی تجاری است. مطمئناً، در نهایت می‌توانید از بین ببرید و الگوهای جالبی را به ترکیب اضافه کنید، اما اگر تازه شروع کرده‌اید، هوشمندانه است که ابتدا اصول اولیه را پوشش دهید.

***

SG می گوید: در پایان روز، هر کاری که در محل کار انجام می دهید، بر برداشت دیگران از شما، از جمله کسانی که در شغل مورد نظر شما هستند، تأثیر می گذارد. پس چقدر بد می خواهی خوب کار کنی؟ مطمئناً، می‌توانید زود حاضر شوید، تا دیروقت بمانید، و آخر هفته‌ها کار کنید… یا می‌توانید با پوشیدن لباس‌های چینی شروع کنید، زمانی که ترجیح می‌دهید دور از دسترس باشید.

تمایل شما به فداکاری – چه اوقات فراغت شما باشد و چه لباس غیر رسمی شما – گویا است. نه، لباس مرد را نمی سازد، اما به بیان داستان او کمک می کند.

***

خدمات خرید مجازی

برای اینکه بفهمید چگونه برای شغلی که می خواهید لباس بپوشید، کمک می خواهید؟ تیم SG می تواند به شما کمک کند تا سبک اداری خود را مرتب کنید! ما یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما جمع آوری می کنیم. اینجا بیشتر بیاموزید