۱۴ اپلیکیشنی که زندگی را آسان‌تر می‌کنند (به‌روزرسانی شده!)

من راه سخت را یاد گرفته ام برون سپاری برون سپاری برون سپاری هر زمانی که ممکن بود. در حالی که زمانی انجام کارهایی مانند دویدن های Ikea یا پیدا کردن جایی برای رفتن به شام ​​با والدین خود یک لذت به نظر می رسید، چیزی که من متوجه شدم این است که هر کاری می توانم انجام دهم. زمان را به عقب بخرید در روز من برای کار، برای خانواده، برای دوستان، 100٪ ارزش برچسب قیمت را دارد.

مخصوصاً وقتی این قیمت باشد رایگان، که بسیاری از برنامه ها هستند.

حس مشابه داشتن؟ سپس این چهارده اپلیکیشنی که می سازند را بررسی کنید من زندگی راحت تر، چون همیشه تحت استرس شدید؟ این نگاه خوبی به کسی نیست.

در زیر، 14 اپلیکیشنی که زندگی را آسان‌تر می‌کنند:

دریافت برنامه جیبی

جیب

برای صرفه جویی در مقالات بعدی که به صورت آنلاین می بینم که در غیر این صورت در طول روز کاری حواس من را پرت می کند.

من حتی یک مراسم کوچک دارم که در پایان هفته، بعدازظهر جمعه خود را به استراحت می پردازم تا تمام ویژگی هایی را که در iPad قدیمی خود ذخیره کرده ام بخوانم. این یکی برای بهره‌وری من بسیار عالی بوده است، و ای کاش می‌توانستم افرادی را که این برنامه رایگان را ساخته‌اند، در تمام ساعاتی که مرا از رفتن به چاه عمیق و تاریک حواس‌پرتی در طول ساعات کاری هفته نجات داده‌اند، روی لبانم ببوسم. .

لوگو سلامت لیمونید

سلامتی با لیمو

نباید با لیموناد، اپلیکیشنی برای بیمه خانه و اجاره‌کنندگان، یا لیموناد، رویداد آلبوم تصویری بیانسه در سال 2016. Lemonaid ارائه می شود ویزیت آنلاین پزشک در همان روز فقط با ۲۵ دلار.

آنها نمی توانند همه چیز را درمان کنند، اما اگر فکر می کنید که عفونت سینوسی دارید و زمانی برای مراجعه به پزشک عمومی خود ندارید، آنها می توانند کمک کنند. به چند سوال آنلاین پاسخ دهید، و بینگ بوم بام، شما نسخه ای برای آنچه (بیماری شایع، عمومی) شما را آزار می دهد، دارید.

این سرویس همچنین می‌تواند برای آزمایش‌های آزمایشگاهی از جمله آزمایش‌های گروه خون، آزمایش‌های کلسترول و حتی آزمایش STD تماس بگیرد. چه دنیایی امیری

برنامه آرام

آرام

این ممکن است تنها برنامه موجود در این لیست باشد که من هر روز از آن استفاده می کنم. صبح‌ها، بیست دقیقه در سکوت می‌نشینم (زنگی که در پایان به صدا در می‌آید، بسیار ارجحیت دارد تا زنگ هشدار تلفن شما). در پایان روز، پس از خاموش کردن چراغ ها برای رفتن به رختخواب، به مدیتیشن هدایت شده 8-10 دقیقه ای گوش می دهم.

برخی از افراد Headspace را دوست دارند. من شخصاً صدای خانم آرام را ترجیح می دهم، اما هر چیزی که برای شما مفید باشد عالی است. چیزی که اهمیت دارد کمکی است که در کنار گذاشتن فضایی در روز برای زمان آرام آرام دریافت می کنید.

لوگوی spotify

SPOTIFY

من کاملاً مطمئن نیستم که قبل از وجود Spotify چه کار می کردم. من اکنون در میلیونمین برنامه تلفن همراه خود با AT&T هستم و این برنامه اطلاعات نامحدودی به من می دهد.

این ارتقا برای گوش دادن به موسیقی من یک موهبت بوده است، زیرا تلفن من تقریباً واجد شرایط یک یادگاری (iPhone 5S، عزیزم!) با ظرفیت ذخیره سازی به اندازه دست من است. با این حال، اکنون می‌توانم موسیقی را در هر کجا که هستم بدون ذخیره آن در تلفنم استریم کنم. آیا می‌خواهید هفده بار متوالی به آلبوم جدید کیسی ماسگریوز گوش دهید و منتظر بمانید تا پرواز تاخیری‌تان در فرودگاه بلند شود؟ فهمیدی. Pod Save America جدید در مترو؟ چرا که نه.

متن آرم رکس

TEXT REX

از گروهی که در سایت توصیه رستوران مورد علاقه همه، The Infatuation، Text Rex یک سرویس متنی درخواستی است که به شما امکان می دهد در بیش از نه شهر، از جمله آستین، شیکاگو، دنور و سیاتل، توصیه های نوشیدنی و غذاخوری را در زمان واقعی دریافت کنید.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

دوست دختر سبک!

خوب، خوب پس ما یک برنامه نیستیم، اما ما هستیم هستند در صورت تقاضا موجود است! آیا می‌دانستید که می‌توانید از تیم SG استفاده کنید تا خرید خود را برای شما انجام دهد؟ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم استایل خود را برای فصل تازه کنید، یا زمانی که برای تعمیر کمد آماده هستید، کمد لباس خود را کاملاً راه‌اندازی کنید.

در اینجا ثبت نام کنید و برای همیشه آن سبک رای اعتماد بگیرید.

به زودی facetune

FACETUNE

قرار نیست طوری رفتار کنم که انگار از Facetune برای از بین بردن زگیل استفاده نمی‌کنم، یا هر زمان که در عکس‌ها کمرم را می‌گیرد، پشت دست رگ‌های ناراحت‌کننده‌ام را صاف نمی‌کنم. فقط با 1.99 دلار، شما نیز می توانید عکس های خود را هنگام ارسال در اینستاگرام، فیس بوک یا به روز رسانی عکس های پروفایل دوستیابی خود، به بهترین و کم رنگ ترین نسخه خود فتوشاپ کنید.

تایمر پومودورو

POMODORO

پومودورو (ایتالیایی برای گوجه فرنگی) مفهوم بسیار ساده است: 25 دقیقه کار کنید. 5 دقیقه استراحت کنید؛ دوباره به مدت 25 دقیقه کار کنید. تکرار. فکر نمی کنید واقعاً حتی به یک برنامه برای آن نیاز دارید. و احتمالاً این کار را نمی‌کنید، اما چیزی در مورد صدای این برنامه وجود دارد که باعث می‌شود احساس کنید بسیار موفق‌تر هستید – و مثل اینکه لایق آن پنج دقیقه وقت آزاد هستید – به غیر از تنظیم تایمر تلفن خود.

برنامه رزرو

ذخیره

دسترسی به دربانی که می تواند شما را با رزروهای سخت در رستوران های بزرگ در بیش از 21 شهر جذب کند. من اخیراً از آن برای رزرو شام برای دو نفر در Mission Chinese (که در غیر این صورت برای مهمانی با آن اندازه رزرو نمی‌کند) آخرین باری که یکی از دوستان در شهر بود از آن استفاده کردم. غذا خوشمزه است، اما او اهل غرب میانه است و واقعاً در کل نیست، «انتظار دو ساعت خواهد بود، اما می‌توانید یک نوشیدنی – یا چهار – در بار میل کنید» حال و هوای بسیاری از رستوران‌های بدون رزرو به این روزها

لوگوی برنامه aaptiv

aaptiv

یک برنامه تناسب اندام صوتی که یک مربی شخصی را در Airpods شما قرار می دهد. صدها تمرین، از تمرین قدرتی گرفته تا دویدن روی تردمیل، دستورات یک مربی شخصی را با لیست های پخش عالی ترکیب می کنند تا تمریناتی را ایجاد کنید که می توانید در هر زمان و هر مکان انجام دهید.

لوگوی taskrabbit

بنویس

به شما کمک می کند تا لیست «عسل انجام دهید» شنبه خود را خیلی سریع تر حذف کنید.

من اخیراً این سرویس را راه اندازی کردم تا کارگری پیدا کنم که بتواند به من کمک کند تا دفتر کارم را بعد از یک جابجایی ترتیب دهم. من چیزهای زیادی برای بالا بردن روی دیوارها داشتم، از جمله قاب عکس، تابلوی اعلانات، و یک وسیله روشنایی که اصلاً نمی دانستم از کجا شروع کنم. او همه کارها را در کمتر از سه ساعت انجام داد، زمان دقیق صرف شده خود را ثبت کرد (مثلاً 2 ساعت و 45 دقیقه از من شارژ کرد، نه 3 ساعت)، و حتی سوراخی را که بعد از نصب قفسه در حمام گذاشته بودم، پاک کرد. اشتباه رفت

لوگوی بهشتی

هاونلی

Havenly یک سرویس آنلاین و بر اساس تقاضا برای طراحی داخلی، مشاوره طراحی یکباره را نیز هنگام ثبت نام در برنامه آنها ارائه می دهد.

لوگوی moviepass

MOVIEPASS

Moviepass من را به یک فیلم لعنتی تبدیل کرده است خبره.

می‌توانید مدل کسب‌وکار نامتجانس را در اینجا بخوانید، (آنها به تازگی Moviefone را خریده‌اند!) و سپس قبل از اینکه سرمایه‌گذاران به خود بیایند اینجا ثبت‌نام کنید و آنها را مجبور کنید قیمت را حداقل به قیمت تمام شده افزایش دهند. یک بلیط فیلم عجیب.

تنها ایراد این است که هنگام دیدن فیلمی با شخص دیگری که بلیط‌هایش را جداگانه می‌خرد، به سختی می‌توانید صندلی‌ها را کنار هم قرار دهید، اما صادقانه بگوییم، این معامله خوبی است که می‌توانید بعد از فیلم نوشیدنی بنوشید تا با هم به آن برسید.

لوگوی pinterest

پینترست

بچه ها در پینترست نخوابید. هنگامی که در حال گشت و گذار در اینترنت با تلفن خود هستید و چیزی را که دوست دارید پیدا می کنید (شاید الهام گرفتن از لباس در SG؟!)، به جای گرفتن اسکرین شات دیگری از گالری عکس های به هم ریخته خود در تلفن خود، آن را در Pinterest ذخیره کنید.

برای کمک به حفظ نظم، چند تابلوی مختلف ایجاد کنید، و با عکس‌ها و پیوندهایی از آنچه می‌خواهید به خاطر بسپارید، پاداش زیادی دریافت خواهید کرد.

و البته، برنامه همه ستاره ها:

اوبر برای رفت و آمد ونمو و نقدی مربع برای ارسال و دریافت آسان پول بدون استرس. هرگز یک صورتحساب را به ده روش تقسیم نکنید و/یا مقادیر غیر خدایی پول نقد را دوباره به یک شام گروهی حمل نکنید. ما در آینده زندگی می کنیم، مردم!

توجه داشته باشید: برخی از این موارد ممکن است در هر شهر نباشد، اما تعداد زیادی از آنها در شهرهای سراسر کشور گسترش یافته است. همانطور که در همان زمان، وقتی از خواهرم پرسیدم که آیا آنها رزرو در مدیسون دارند یا خیر، او چشمانش را چنان گرد کرد که تقریباً از سرش بیفتند. “اوه البته ما رزرو داریم، مگان. ما در ویسکانسین هستیم نه، وسط اقیانوس” نکته گرفته شده است.

به من بگو:

کدام برنامه‌ها زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند؟

خدمات خرید مجازی