چه مدت طول می کشد تا فیناستراید عمل کند؟ و پاسخ های بیشتر Hair Q’s

در اینجا در Style Girlfriend، همه ما به شما کمک می کنیم که خوب به نظر برسید. چون وقتی خوب به نظر می رسید، احساس خوبی هم دارید. مهم نیست که چقدر خوب لباس می پوشید، اگر دچار ریزش مو هستید، ممکن است سخت باشد که بیشترین اعتماد به نفس خود را داشته باشید.

53 درصد از مردان تا سن 50 سالگی برخی از انواع ریزش مو را تجربه خواهند کرد، که به این معنی است که احتمال اینکه شما (بله، شما!) در حال حاضر با ریزش مو یا نازک شدن مو مواجه باشید، بسیار زیاد است.

و با وجود تعداد زیادی از مردان طاس شیک که می‌توانید نشانه‌های اعتماد به نفس خود را از آنها بگیرید – استنلی توچی، جیسون استاتهام و دواین جانسون به ذهن می‌رسند – ممکن است علاقه‌ای به پذیرش سرنوشت فولیکول خود نداشته باشید.

خوشبختانه، امیدی وجود دارد! اگر شما یکی از لفظی ها هستید میلیون ها نفر از مردانی که با ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که با فیناستراید (و فیناستراید موضعی) آشنا شوند.یک داروی تجویزی که امروزه موثرترین درمان ریزش مو در دسترس است.

نسخه عمومی Propecia، فیناستراید یک قرص یک بار در روز است که برای درمان طاسی با الگوی مردانه استفاده می شود. (یک فیناستراید موضعی نیز وجود دارد که یک اسپری یک بار در روز با عوارض جانبی کمتر است).

این محصول مورد تایید FDA است و از نظر بالینی ثابت شده است که ریزش مو را متوقف می کند، موهایی که هنوز دارید را حفظ می کند و در برخی موارد باعث رشد مجدد مو می شود. (به اندازه کافی بخوانید؟ ویزیت از راه دور خود را با او از اینجا شروع کنید تا نسخه خود را دریافت کنید).

چرا ریزش مو اتفاق می افتد

بیایید پشتیبان گیری کنیم. چرا ریزش مو در وهله اول اتفاق می افتد؟

سرزنش DHT، هورمونی که مسئول فعال کردن بلوغ در مردان است.

DHT بعد از رشد شما کار زیادی انجام نمی دهد. در واقع، به نوعی در بدن شما باقی می ماند، جایی که می تواند در بزرگسالی به یک مشکل تبدیل شود.

از قضا، در حالی که DHT چیزی است که به رشد موهای صورت و بدن در دوران بلوغ کمک می کند، اما در مراحل بعدی زندگی نیز مسئول اتصال به گیرنده های پوست سر است و باعث می شود فولیکول های مو دیگر قادر به تولید موهای سالم نباشند.

نحوه عملکرد فیناستراید

فیناستراید بدون اینکه بیش از حد در مورد آن فنی باشد، برای جلوگیری از DHT عمل می کند (ما دوست داریم تصور کنیم که فیناستراید DDT به DHT در بدن شما انجام می دهد)، فولیکول های موی شما را از اثرات آزاردهنده آن در بزرگسالی محافظت می کند.

نتیجه؟ مصرف فیناستراید به کاهش میزان DHT در بدن کمک می کند، که به نوبه خود باعث کاهش ریزش مو می شود.و (در اکثر مردان) به طور فعال روند رشد مجدد مو آغاز می شود.

ما می گوییم اکثر مردان زیرا تقریباً 92٪ از مردانی که فیناستراید مصرف کرده اند کاهش قابل توجهی در طاسی و بازگشت موهای خود دارند، اما این احتمال وجود دارد که شما یکی از 8٪ باشید که هیچ افزایشی مشاهده نمی کنند.

مطالب مرتبط: 4 عادت بهداشتی که اکنون باید اتخاذ کنید

با این حال، حداقل موهای اضافی را از دست نخواهید داد.

چه مدت طول می کشد تا فیناستراید اثر کند؟

فیناستراید موضعی اوست

همه اینها خوب به نظر می رسد، درست است؟

اما می‌خواهید بدانید: چقدر طول می‌کشد تا کل این فرآیند کار کند؟ خوب، خبر خوب این است که فیناستراید در ثانیه ای که بدن شما آن را جذب می کند، شروع به ایجاد تغییر می کند.

تا زمانی که در مصرف قرص یک بار در روز، موهایتان ثابت قدم باشید اراده به تو برگردد

گفته می شود، عملاً کمی بیشتر طول می کشد دیدن ثمره کار شما

“لیبر” که کشش دارد، در نظر گرفتن مصرف فیناستراید، حدود پنج ثانیه به برنامه روزانه شما می افزاید.

جدول زمانی برای مشاهده کاهش قابل توجه ریزش مو به طور متوسط ​​حدود شش تا نه ماه است.

در حالی که برخی از مردان ممکن است شاهد رشد مجدد مو نباشند، مصرف فیناستراید تضمین می کند آنچه را که در حال حاضر دارید از دست نخواهید داد.

فیناستراید ریزش مو را کند می کند، به تعادل ریزش بیشتر کمک می کند و سپس (به طور بالقوه) شروع به رشد مجدد آن می کند. در اینجا صبر نام بازی است.

خط پایین؟

اکنون ریزش مو را کنترل کنید.

فیناستراید برای کمک به حفظ خط (مو) بین شما و ریزش بیشتر مو، یک فروشگاه است و شما می توانید همین امروز نسخه آنلاین دریافت کنید.

قرص و اسپری موثر هستند و فوراً تأثیر می گذارند. وقتی صحبت از ریزش مو به میان می آید، مصرف فیناستراید می تواند به معنای تفاوت بین والتر وایت و حفظ یال مردانه شما باشد.

***

مثل همیشه برای حمایت از برندهایی مانند او که Style Girlfriend را ممکن می‌سازند، سپاسگزاریم!