ملزومات کمد لباس مردانه برای دهه 50 شما

در هر سنی به بهترین شکل ظاهر شوید. در این راهنما، لوازم ضروری کمد لباس مردانه برای 50 سالگی خود را بیابید. و کمد لباس های لازم برای دهه 20، 30 و 40 سالگی را بررسی کنید.


ریوز کیانو. باراک اوباما. جیمی لنیستر…ارو، منظور ما نیکولای کوستر-والدو است. همه بالای 50 سال. بنابراین سرد.

اگر فکر می‌کنید که تلاش برای این ارتباط «خوب به نظر بیایید، احساس خوبی داشته باشید» با بالا رفتن سن به پایان می‌رسد، دوباره فکر کنید! در این سن، ممکن است در ساعات خارج از کار به یک کمد لباس آرام تر تبدیل شوید. یا شاید موفق شده اید زودتر بازنشسته شوید و به یک کمد لباس غیررسمی کاملاً جدید نیاز دارید.

نتیجه نهایی؟ شما هنوز هم می خواهید بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید، و کمد لباسی که در حال حاضر مناسب شما باشد می تواند به شما کمک کند.

در این راهنما، 4 مورد ضروری کمد لباس مردانه برای 50 سالگی (و بعد از آن!) را بررسی کنید:

لوازم ضروری کمد لباس مردانه برای دهه 50 شما

1. کت و شلوار “به من نگاه کن”.

کت و شلوار دو سینه کینگزمن

در دهه 20 و 30 سالگی، کت و شلوارهای مردانه بسیار کاربردی هستند. کت و شلوار برای کار است. آنها برای عروسی هستند. برای نشان دادن اینکه چقدر جدی و بزرگ شده اید.

با این حال، در دهه 50 خود، کاملاً واضح است که شما یک فرد بالغ هستید. و احتمالاً یک کمد پر از کت و شلوارهای مناسب کار و عروسی جمع آوری کرده اید.

اکنون زمان آن است که با کت و شلوار خود کمی بیشتر سرگرم شوید. چرا خودتان را با یک کت و شلوار با طرح یا رنگ پررنگ رفتار نمی کنید؟ یا برشی که قبلا نپوشیده اید؟

چه کسی قرار است چیزی در مورد آن بگوید؟ شما این حق را به دست آورده اید که از مرزهای سبک خود عبور کنید!

با این کت و شلوارهای جسورتر، از اینکه با پیراهن خود نیز کمی خوش بگذرانید نترسید. کلید انجام ندادن است هم بسیار

اگر به دنبال کت و شلواری با رنگ روشن هستید، پیراهنی با رنگ ملایم تر با طرحی بسیار ظریف انتخاب کنید. اگر کت و شلوار شما دارای الگوی قوی است، یک پیراهن ساده با رنگ های شاد و هماهنگ انتخاب کنید.

همه چیز در حد اعتدال، درست است؟

پیراهن بدون کت و شلوار اسپرت؟ همین قوانین اعمال می شود.

از نظر عینی هیچ مشکلی با یک پیراهن با چاپ پیسلی وجود ندارد، اما یک چاپ پررنگ در یک رنگ پررنگ می تواند، خوب، خردکننده. یک قانون خوب این است که چاپ پررنگ تر، رنگ ظریف تر و بالعکس.

// کت و شلوارهای جسور بخرید //

2. یک چوگان کاملاً مناسب

پیراهن چوگان لاکوست مشکی

تی شرت یقه دار، تی شرت بزرگسالان است. و همه ما می دانیم که هیچ چیز بهتر از یک پسر در یک تی شرت مناسب نیست.

با رسیدن به دهه پنجاه و شروع به فکر کردن در مورد کمد لباس سال های طلایی خود، یک زرادخانه جامد از پیراهن های یقه دار ضروری است.

البته پیراهن های پولو در طیف وسیعی از سبک ها و پارچه ها وجود دارند، اما هیچ چیز به اندازه یک کلاسیک نیست پیراهن پولو پیکه پنبه ای.

“Pique” اساساً یک بافت توری است که دوام و تنفس را ارائه می دهد. یک چوگان مناسب نزدیک بدن قرار می‌گیرد، آستین‌ها به وسط دو سر باز می‌شوند و لبه پیراهن حدود یک اینچ زیر خط کمربند می‌افتد.

چوگان آستین کوتاه لاکوست مشکی بالا یک کلاسیک به سبک مردانه است و شما حتما باید یکی از آن ها را داشته باشید (یا، آها، چند نفر). این فقط یک الزام است.

هنگامی که این کمد لباس را که باید از لیست خرید خود خارج کنید، دریافت کردید، می توانید شروع به گسترش کارنامه خود کنید. فکر کنید: پولوهای نخی در رنگ‌هایی که شما را متملق می‌کنند و پولوها با بافتنی پیچیده‌تر نیز.

می‌بینید که از شب‌های قرار گرفته تا جمع‌های خانوادگی، بارها و بارها به دنبال این کالای اصلی هستید.

// خرید چوگان های شیک //

3. یک قلم واقعاً، واقعاً خوب

لباس مردانه، استایل مردانه، مد مردانه، ملزومات کمد لباس، تابستان، دهه چهل، لوازم ضروری تابستان، سبک تابستانی، دهه پنجاه، لوازم ضروری دهه 50، خودکار، خودکار، طلا، جوهر

یکی از مزایای پیر شدن این است که شما زمان بیشتری برای یادگیری آنچه دوست دارید دارید. چیزی جذاب در مورد مردی با علایق شخصی وجود دارد.

یک بطری شراب محبوب کفش مجلسی برو. قلم بی نقص

یک خودکار خوب، مانند یک ساعت موروثی، یک آیتم فوق العاده شخصی است که برای اطرافیانتان به نمادی از شما تبدیل می شود.

داشتن یک خودکار مورد علاقه همیشه بر روی شما نشان می دهد که چقدر خودتان را می شناسید. خردی که با افزایش سن به وجود می آید.

به عنوان چه مارکی؟ کدام سبک؟ این کمتر به قیمت و بیشتر در مورد ثبات است.

وقتی فهمیدید چه چیزی را دوست دارید، یک جفت بخرید و در جیب کت خود بگذارید. هیچ چیز شبیه مردی نیست که می داند چه چیزی را دوست دارد و همیشه آماده است.

// خرید خودکار //

4. عینک آفتابی که از شکستن آنها متنفر هستید

مردمان الیور

دیگر خبری از عینک آفتابی فروشگاهی دلاری نیست. دیگر از عینک آفتابی ورزشی استفاده نمی‌کنید که برای ماهیگیری مگس می‌زنید و در هنگام بیرون رفتن از در بگیرید زیرا آنها آنجا هستند.

در پنجاه سالگی، وقت آن رسیده است که روی یک سرمایه گذاری کنید خوب, عینک آفتابی شیک. نوعی که به خاطر از دست دادنش کمی در دهانت پرت می کنی.

یک جفت عینک آفتابی جسورانه راهی آسان برای تزریق سبک به کمد لباس شما است.

و نه، بد بینایی شما را به فریم های زشتی که نزد اپتومتریست انتخاب می کنید تنزل نمی دهد.

فناوری لنز گزینه‌هایی را برای قاب‌ها باز کرده است و شرکت‌های جدیدتر سبک‌های مد روز را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌کنند.

یک قاب پررنگ می‌تواند به بیانیه‌ای تبدیل شود و همچنین راهی عالی برای فعال ماندن باشد، مطمئن شوید که به همان زیبایی که در دهه‌های قبل خود داشتید به نظر می‌رسید.

// خرید عینک آفتابی //

5. شلوار جناغی 5 جیبی

شلوار 5 جیب bonobos

شلوار جین، شما خوب هستید، ما شرط می بندیم. همینطور در مورد شلوارهای مجلسی و حتی chinos (خاکی).

اما در مورد روزهای خارج از کار که می‌خواهید بیشتر از پوشیدن لباس جین جمع و جور به نظر برسید، اما نه آنقدر رسمی که احساس کنید شنبه در دفتر هستید، چطور؟

اینجاست که شلوارهای جناغی 5 جیب وارد می شوند.

تناسب و حس جین، اما در رنگ‌هایی که به شما پیشنهاد می‌کند *فقط* کمی بیشتر تلاش کنید. آنها را به همان روشی بپوشید که شلوار جین مورد علاقه خود را می پوشید. آنها را با یک کت اسپورت بپوشانید و با یک ژاکت یا ژاکت یقه ای به آنها بپوشید.

مطالب مرتبط: هر آنچه که باید در مورد شلوار تویل بدانید

می‌توانید با رنگ‌های خنثی شروع کنید—فکر کنید: قهوه‌ای، برنزه، مشکی، حتی سایه‌های مختلف آبی. یا، می‌توانید با رنگی که در حال حاضر در کمد لباس روزمره‌تان وجود ندارد، به اعماق آن بپرید. سبز دریا، یک مرلوت عمیق، حتی یک اسطوخودوس روشن!

تا زمانی که تناسب در نقطه است (نه خیلی سفت در کمر، نه خیلی بلند در مچ پا)، از اینکه این سبک شلوار چقدر مفید است متعجب خواهید شد. حتی در اسطوخودوس.

// خرید شلوار پارچه ای 5 جیبی //

چوب لباسی

برای ارتقا آماده هستید اما نمی خواهید خرید کنید؟

تیم SG می تواند کمک کند! در اینجا درباره طرح خرید شخصی (با ایده های لباس!) که می توانیم برای شما، تیپ بدنی و بودجه شما تهیه کنیم، بیشتر بیاموزید.

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا لوازم ضروری کمد لباس مردانه را برای 50 سالگی و بعد از آن پیدا کنید.