آنچه قبل از خرید باید بدانید

بنابراین شما بی نقص ترین فرد روی کره زمین را پیدا کرده اید که کاملاً تصمیم گرفته اید که شما باشید باید ازدواج کن شما مقداری پول برای خرید حلقه نامزدی پس انداز کرده اید و در حال برنامه ریزی هستید که چگونه این سوال را مطرح کنید.

اولین چیز اول است – تبریک می گویم! عشق فوق العاده است! پیدا کردن “شخص خود” می تواند یک سفر واقعی باشد. و غیره و غیره

حالا، به دنبال خرید آن الماس هستیم.

پایین آوردن چک دستمزدی که به سختی به دست آورده اید در حلقه نامزدی بسیار شبیه خریدن یک ماشین یا خانه است—این یکی از بزرگترین خریدهای زندگی شما است، بنابراین نیاز به تحقیق و برنامه ریزی دارد.

ممکن است فکر کنید که می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید، اما سلام، سال 2019 است! برای پسرها خیلی جالب است که راهنمایی بپرسند، چه در جاده باشید، چه در راه ازدواج.

خبر خوب اینجاست: تیم SG با نقشه اینجاست!

همانطور که هر کسی که در عصر دیجیتال خرید بزرگی انجام داده است، می‌داند، این روزها کمک کم نیست – در واقع، حجم زیاد بایدها و نبایدها به صورت آنلاین در دسترس شماست.

همانطور که وارد علف های هرز خرید حلقه نامزدی می شوید، می توانید به راحتی از مارپیچ تاپیک های Reddit و بررسی های خرده فروشان جعبه بزرگ پایین بیایید.

بنابراین، ما یک آغازگر قطعی در مورد چگونگی تشخیص یک الماس خوب (اگر این نوع جواهری است که می‌خواهید!) و مقداری از اطلاعات داخلی در سندی که می‌خواهید هنگام خرید فوق‌العاده دریافت کنید، گردآوری کرده‌ایم.

نکاتی که هنگام خرید حلقه نامزدی باید بدانید:

انتخاب حلقه نامزدی
حلقه نامزدی به سبک «تو و من»، Ring Concierge، 998 دلار

با 4C آشنا شوید

اگر در مورد کیفیت الماس 4C چیزی نشنیده اید، نگران نباشید – متوجه شدیم که شما در این زمینه تازه کار هستید.

همانطور که توسط موسسه گوهرشناسی آمریکا، مرجع پیشرو در دانش الماس، 4Cها یک معیار بین المللی را تشکیل می دهند که بر اساس آن الماس ها را می توان ارزیابی و توصیف کرد.

آن 4Cها عبارتند از:

  • رنگ
  • وضوح
  • برش، و
  • وزن قیراط

در اینجا چیزی است که باید در مورد هر یک از آنها بدانید:

4Cs از گرافیک با کیفیت الماس، راهنمای خرید حلقه نامزدی
رنگ

الماس ها به طور طبیعی در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارند، اما بیشتر الماس هایی که برای حلقه نامزدی فروخته می شوند، از بی رنگ تا زرد روشن یا قهوه ای متغیر هستند.

برای این الماس ها، فقدان مطلق رنگ جام مقدس است. آنها در مورد اینکه چقدر به این ایده آل نزدیک می شوند قضاوت می شوند. مقیاس GIA D-to-Z کمبود نسبی رنگ در الماس را توصیف می کند.

مربوط: نحوه انتخاب حلقه نامزدی

خط پایین: به گفته 4Cs، هر چه الماس بی رنگ تر باشد، کیفیت آن بالاتر است.

وضوح

تا به حال الماسی را دیده اید و فکر کرده اید کسل کننده یا خراشیده به نظر می رسد؟ این احتمالاً ربطی به آنچه برخی افراد ممکن است عیب یا نقص نامیده اند داشته باشد. متخصصان الماس این موارد را زمانی که درونی هستند و هنگامی که روی سطح هستند، «لکه‌ها» می‌نامند.

شفافیت الماس به عدم وجود این اجزاء و لکه‌ها اشاره دارد و با استفاده از مقیاس 11 درجه توصیف شده است که از بی عیب و نقص تا گنجانده شده است.

خط پایین: به دنبال الماسی در محدوده قیمتی خود بدون موارد قابل مشاهده باشید، اما این بدان معنا نیست که باید بی عیب و نقص باشد.

برش

ممکن است فکر کنید که تراش الماس به شکل آن (گرد، پرنسس، بیضی و غیره) اشاره دارد، اما نه آنقدر سریع – این درست نیست! گیج کننده، درست است؟ درست زمانی که فکر می کردی همه چیز را می دانی. صبر، آینده نامزد سان.

به گفته GIA، کیفیت تراش الماس به نحوه تعامل الماس با نور بستگی دارد. این به تقارن وجوه آن، تناسبات کلی الماس و طراحی و ساخت آن مربوط می شود.

پنج نمره GIA از عالی تا ضعیف متغیر است. اگر در حال خرید یک سنگ برلیانت گرد هستید، درجه تراش آن به شما نشان می دهد که الماس چقدر خوب ساخته شده است و چقدر خوب می درخشد.

خط پایین: اگر به دنبال درخشش هستید، به دنبال الماسی با درجه تراش خیلی خوب یا عالی باشید.

وزن قیراط

این آخری ساده است –وزن الماس چقدر است؟

اکثر مردم فکر می کنند هر چه وزن آن بیشتر باشد، بیشتر هزینه خواهید کرد، اما همانطور که شاه بلوط قدیمی می رود، اندازه همه چیز نیست

در واقع، دو الماس با وزن مساوی بسته به رنگ، شفافیت و درجه برش، می توانند با قیمت های بسیار متفاوت به فروش برسند. دیوانه، ما می دانیم!

نیازی به شکستن حلقه نامزدی نیست – فقط آنچه را که برای شما مناسب است خرج کنید و سلیقه او را در ذهن داشته باشید، زیرا بسیاری از زنان یک سنگ غول پیکر نمی خواهند، حتی اگر شما بتوانید آن را بخرید.

خط پایین: اندازه (با عرض پوزش، وزن قیراط) تمام داستان نیست، اما خوب است اعداد و ارقام را بدانید که دقیقاً چه چیزی می خرید.

چگونه مطمئن شوید که الماس شما قانونی است؟

اکنون که می دانید در الماس به دنبال چه چیزی باشید، ممکن است فکر کنید کار شما در اینجا تمام شده است، اما نه به این سرعت، آقا (بله، دوباره).

جواهرات در اشکال و اندازه های مختلف، از فروشگاه های مادر و پاپ مستقل گرفته تا فروشگاه های زنجیره ای بزرگ وجود دارند. هر جا که تصمیم گرفتید کیف پول خود را در نهایت از جیب عقب خود بیرون بیاورید، گزارش درجه بندی الماس راهی برای اطمینان از دریافت داستان کامل در مورد الماس خود است.

بنابراین، قبل از اینکه به دنبال الماسی بی‌نقص به نظر برسید، از جواهرساز خود گزارش درجه‌بندی الماس GIA را بخواهید.

ممکن است فکر کنید این گزارش ربطی به بیمه دارد، اما ارزش یک الماس را اندازه نمی‌گیرد، بلکه طرحی از کیفیت و ویژگی‌های یک الماس را نشان می‌دهد.

هنگام خرید حلقه نامزدی به آن مانند یک کارنامه برای یک الماس فکر کنید.

گزارش درجه بندی الماس gia برای خرید حلقه نامزدی

در اینجا به این دلیل است که شما کاملاً به یکی نیاز دارید:

… بی طرفانه است

گزارش GIA یک سند دقیق و بی‌طرفانه است که حقایق مربوط به الماس شما را نشان می‌دهد، از جمله نموداری از هر گونه گنجایشی که ممکن است داشته باشد و تجزیه و تحلیل تخصصی از 4Cهای آن. به این معنی که مفید است مستقل روشی برای بررسی کیفیت الماس

بدون توجه به اینکه در کجا تصمیم به خرید دارید، تأیید می کند که الماس شما معامله واقعی است.

… بدست آوردن آن آسان است

اگر با خرده‌فروشی خرید می‌کنید که قبلاً گزارش GIA در دست ندارد، بسیاری از خرده‌فروشان با شما همکاری می‌کنند تا الماس شما را درجه‌بندی کنند.

چرا وقتی به دست آوردن آنها بسیار آسان است، همه حقایق را در اختیار ندارید، به خصوص وقتی می خواهید پول جدی از دست بدهید؟

… ایمن است

یک گزارش با ویژگی های امنیتی داخلی مانند هولوگرام (فن آوری بالا، درست است؟)، بنابراین می توانید مطمئن باشید که جعلی یا تکراری نشده است.

***

ما متوجه شدیم – شما نه تنها یکی از بزرگترین خریدهای زندگی خود را انجام خواهید داد، بلکه یکی از بزرگترین تعهدات را نیز انجام خواهید داد. ممکن است زمان پر استرس و پرهزینه ای باشد، اما قول می دهیم که شما در مسیر درستی قرار گرفته اید.

و فقط فکر کن هنگامی که از این بخش عبور کردید – و “بله” مورد نظرتان را دریافت کردید! – تمام آن تصمیمات عروسی با ریسک پایین تر، مانند دستمال سفره و وسایل مرکزی، شبیه بازی کودکانه خواهند بود.

پس چانه بالا، مرد. تو متوجهش شدی.