پاسخ سوالات آراستگی پسران | استایل دوست دختر، سوالات متداول نظافت مردانه

با همکاری Rogaine ارائه شده است

اخیراً در اینستاگرام به یک میمی برخوردم که نمی توانم به آن فکر نکنم. یکی از اکانت های مورد علاقه من “خوب برای خنده”، @mytherapistsays، چند هفته پیش آن را منتشر کرد:

این برای من از بسیاری جهات به‌عنوان زنی که بدون عذرخواهی محصولات زیبایی فوق‌العاده خاص را دوست دارد صادق بود – اما به‌عنوان عضوی از تیم SG نیز کمی ناراحتم کرد. در حالی که من هیچ گوشت گاو شخصی با کسی که با یک محصول چند منظوره کار می کند، ندارم، امیدوارم بتوانیم همه موافق باشید که استفاده از محصولات خاص برای مراقبت از قسمت های خاصی از بدن یا مسائل مربوط به نظافت و پوست که ممکن است با آن مواجه شوید اشکالی ندارد. درست؟ درست.

در اینجا در Style Girlfriend، دیدگاه ما روشن است:

مراقبت از خود خوب است.

تلاش عالی است (به شما احساس خوبی می دهد!) و قدردانی می شود (زنان زندگی شما اراده اطلاع!). و وقتی چیزی پیش می آید – می خواهید مدل موی خود را تغییر دهید، پوست شما بد رفتار می کند، می خواهید رشد کنید یا موهای صورت خود را تغییر دهید – مشاوره گرفتن کار هوشمندانه ای است.

این برای تیم ما نیز صادق است. در حالی که DM های SG همیشه برای فوری ترین استایل و سئوی آراستگی شما باز هستند، ما آنقدر مفتخر نیستیم که وقتی ما را سرگردان کرده ایم از کارشناسان بپرسیم. (این نظر تیلور را در مورد لباس پوشیدن بهتر از لباس پوشیدن خود به خاطر بسپارید؟)

از آنجایی که بهار فصل شروع ها و دگرگونی های جدید است، فکر کردم اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به مسائلی است که ممکن است شما را از «شکوفایی» واقعی به بهترین خود در این فصل باز دارد. من از برخی از متخصصان متعهد خواستم که تعدادی از سؤالات مربوط به مو و پوست را که اخیراً با آنها مواجه شده ایم حل کنند.

در زیر، به سوالات رایج در مورد نظافت مردان پاسخ داده شده است:

مرد خندان

نحوه برخورد با چشمان خسته

من در ژوئن ازدواج می‌کنم و دوست دارم عکس‌های عروسی‌ام با کیسه‌های زیر چشمم نبندند. من چند محصول را امتحان کرده ام، از La Mer گرفته تا Kiehl’s. آیا توصیه ای در مورد آنچه که باید امتحان کنم وجود دارد؟ من هرگز به اندازه کافی نمی خوابم… اما فکر نکنید که من به این میزان خواب نیاز دارم.” – جو، 35

اولین خبر خوب این است که جو تنها نیست. اکثر افراد بالای 30 سال کمی پف کرده و حلقه های تیره زیر چشم خود را تجربه می کنند – که پوست ظریف با بالا رفتن سن ضعیف می شود و این امر بدتر می شود. بزرگ، شما را بزرگتر از سن ذکر شده در گواهینامه رانندگی نشان می دهد. متأسفانه این فقط بخشی از پیر شدن به عنوان یک انسان است، اما کارهایی وجود دارد که جو (و من و شما) می‌توانیم برای مبارزه با آنها انجام دهیم.

اگر محصولات موضعی ترفند را انجام نمی دهند، برخی از داروهای “داخلی” بیشتر را در نظر بگیرید، مانند کاهش مصرف نمک (باعث احتباس آب می شود که می تواند شما را پف کند) و اطمینان حاصل کنید که در صورت داشتن آلرژی، در حال کنترل آلرژی خود هستید. آنها را حتی می توانید از یک گلدان نتی برای پاک کردن رطوبت سینوس های خود نیز استفاده کنید!

خوابیدن به پشت به جای پهلو یا شکم نیز برای رفع مشکلات زیر چشم توصیه می شود زیرا، خوب، جاذبه زمین! و در نهایت، منحصر به فرد ترین و رایج ترین توصیه بهداشتی: آب بیشتری بنوشید. آبرسانی پوست شما را شاد می کند.

در مورد نازک شدن موها چه باید کرد؟

من واقعاً هیچ نشانه ای از ریزش موهایم نشان نمی دهم (هنوز)، اما پدرم قطعاً در سن من شروع به ریزش موهای خود کرده است. آیا باید از هم اکنون به عنوان یک اقدام پیشگیرانه استفاده از چیزی را شروع کنم؟ می دانید، دوست دارید چگونه ویتامین C خود را هر روز مصرف کنم تا سرما نخورم؟ – رایان، 29

فقط میتونم بگم من عشق مردی که می خواهد مشکلی را قبل از اینکه مطرح شود حل کند؟

من خیلی چیزها را می دانم (مانند زیاد) از بچه‌ها در مورد ریزش موهایشان ناامنی دارند، بنابراین رایان واقعاً با این سؤال پیشگیرانه یکی را برای تیم اینجا انتخاب می‌کند، و خوشحالم که با چند خبر خوب به او پاداش می‌دهم.

زیرا – خوشبختانه! – کارهای زیادی وجود دارد که اکنون می توانید در روال آرایش خود انجام دهید تا در مورد نازک شدن مو و ریزش مو از بازی جلوتر باشید.

متخصص پوست مستقر در نیویورک، دکتر جاشوا پیش نویس، می گوید، “Rogaine می تواند به شما در حفظ موهایی که دارید کمک کند و رشد موهای جدید را تقویت کنید.» او همچنین خاطرنشان می کند که انجام اقداماتی برای حفظ موهای با ارزش شما در حال حاضر در واقع به عنوان یک “بهبود” عمل می کند، زیرا Rogaine به کاهش ریزش طبیعی که بدون آن تجربه می کردید کمک می کند – بنابراین شما واقعاً اراده جلوتر از بازی باشد

بنابراین این یک گام بسیار عملی است که اکنون باید برداشته شود. در مورد سایر مواردی که ثابت شده است برای سلامت مو و پوست سر مفید است – و بنابراین رشد موی سالم؟ خوب، گزینه‌هایی مانند شامپو پاک‌کننده شوره سر و لایه‌برداری پوست سر قطعاً بخشی از ترکیب نظافت مردان فعال هستند. و حتما مراقب هر گونه ریزش مویی باشید که ممکن است در حمام، روی بالش یا برس یا شانه خود مشاهده کنید. به این ترتیب، می‌توانید در لحظه‌ای که مشکل به‌طور واقعی سر زشت خود را به‌وجود آورد، اقدام کنید.

نکات حرفه ای برای مقابله با موهای زیر پوستی صورت

به نظر می رسد خود من و تقریباً هر مردی که می شناسم با موهای زائد ناشی از تراشیدن صورتشان مبارزه می کنیم. آیا تیغ است؟ آیا این کرم موبر است؟ کمک!” – لوک، 36

من به صورت دوره ای برای محل کار (2 بار در هفته) اصلاح می کنم اما در آخر هفته ها اصلاح نمی کنم. زمانی که ریش من بلند می شود همیشه کمی خارش دارد و گاهی اوقات یک یا دو تار مو به داخل رشد می کند. هر نکته ای؟” – رنجان، 30

اوه، موهای رشد کرده آیا آنها بدترین مطلق هستند یا نه؟ آنها زشت هستند، دردناک هستند، و برای درمان آزاردهنده هستند، زیرا هم برای مردان (صورت) و هم برای زنان (پاها، زیر بغل و غیره) حفظ اصلاح می تواند مستقیماً با روند بهبودی تضاد داشته باشد. من گاهی اوقات عصبانی‌ترین موهای رشد کرده‌ام را موچین می‌کنم، که می‌تواند با از بین بردن موهای آزاردهنده، روند بهبودی را به سرعت آغاز کند، اما فقط توجه داشته باشید که انجام این کار نوعی «زخم» باز روی پوست باقی می‌گذارد که می‌تواند توسط مواد خشن در برخی از محصولات مراقبت از پوست تحریک شود. متأسفانه، هیچ “درمانی” برای موهای رشد کرده وجود ندارد، به جز بهبود بازی اصلاح خود و جلوگیری از آنها از همان ابتدا.

دکتر زایشنر می‌گوید اصلاح اثر متقابل بین پوست، مو و تیغ یا موبر است. مراقبت از پوست قبل، در حین و بعد از اصلاح بسیار مهم است زیرا بر هم خوردن سد پوستی می تواند منجر به تحریک و التهاب شود. کشش تیغ تیز بر روی پوست می تواند منجر به بریدگی های میکروسکوپی شود، به همین دلیل است که کرم های اصلاح مناسب، پس از اصلاح و تیغه های تیز بسیار مهم هستند.

ما انجام داده ایم شیرجه عمیق در نکات اصلاح قبلاً در SG، و دوست ما بن فیلیپس، آرایشگر ماهر در Wahl، چند نکته آسان در خانه را برای داشتن بهترین اصلاح ممکن به اشتراک گذاشت. و در این فرآیند پوست خود را در فرم خوبی نگه دارید.

اگر از تیغ‌های یکبار مصرف استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که مرتباً آن‌ها را تعویض می‌کنید، زیرا تیغه‌های کدر دوستی برای پوست هیچ‌کس نیست. فیلیپس کمی فراتر می رود و می گوید:

  • مطمئن شوید که بعد از هر بار استفاده، تیغه را با آب داغ بشویید تا از شر موهای زائد یا کرم اصلاح موجود در تیغه خلاص شوید. تیغه را با استفاده از یک حوله تمیز خشک کنید. مطمئن شوید که تیغه بعد از تمیز کردن بسیار خشک است. این به جلوگیری از زنگ زدن تیغه کمک می کند. یک روش آرایشگاهی که ما نیز استفاده می کنیم این است که تیغ را با آن تمیز کنیم ایزوپروپیل الکل، همچنین برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن تجهیزات بیمارستانی استفاده می شود.

تا آنجا که خارش رشد کند؟

دکتر زایشنر می گوید که این فقط بخشی طبیعی از این فرآیند است، زیرا خارش ناشی از ساییدن موهای کوتاه ته ریش به یکدیگر است. پف علاوه بر این، می‌دانید که با نشستن روی دست‌های خود در حالی که منتظر آن هستید، می‌توانید با مرطوب نگه داشتن پوست خود و استفاده از کمی روغن آرگان یا مومیایی کردن ریش برای آرام کردن و تسکین پوست و صاف کردن مو، تحریک را به حداقل برسانید.

فقط در مورد زیاده روی در مصرف محصولات مراقب باشید (اوه، من می دانم، قوانین زیادی وجود دارد!) زیرا آنها همچنین می توانند تأثیر نامطلوبی برای بدتر کردن اوضاع داشته باشند. دکتر Z می‌گوید: «استفاده از محصولات روغنی که در مو گیر می‌کنند می‌تواند به دلیل مسدود شدن منافذ و همچنین واکنش‌های تحریکی احتمالی منجر به ایجاد جوش شود.

چگونه موهای مجعد خود را مدیریت کنیم؟

به عنوان یک مرد با موهای بسیار طبیعی یهودی (بخوانید: درشت، فرفری) چه کاری می توانم انجام دهم تا فرها را آرام کنم و تا پایان روز از پر شدن موهایم به ست روگن جلوگیری کنم؟ – جف، 36

آیا “full-Rogen” بهترین تصویری نیست؟ دارم تصویر می کنم بازیگر در باکره 40 ساله– فرهای محکم و سرکش که با رها کردن ظاهر می شوند. در حالی که من، یک عضو کارت‌دار «کلاب موی صاف و خسته‌کننده» کمی به این همه بافت و حجم حسادت می‌کنم، کاملاً میل به رام کردن تمایلات وحشی آن را درک می‌کنم.

دوست ما دیلان دی آنجلو در آرایشگر کور، می گوید که بهترین زندگی با موهای مجعد برای برش و استفاده از محصول است. “D’Angelo می‌گوید: «تا آنجایی که فرهای ناامیدکننده را که آنطور که می‌خواهید قرار نمی‌گیرند، آرام کنید، دو چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که چگونه بریده می‌شود و از چه چیزی برای حالت دادن به آن استفاده می‌کنید.» «برشی که هست حدود دو تا چهار اینچ در بالا برای حفظ فر و ساختار خوب است – یک مدل موی بلندتر و سفت تر معمولا بهترین کار را دارد زیرا نگهداری از آن آسان است.. و در مورد محصول، من یک موس، کرم حالت دهنده یا روغن طبیعی مانند نارگیل را پیشنهاد می کنم.

اگر بیش از حد کوتاهی موی بلند و سفت دارید…

به نظر می رسد این روزها هر مردی در حال مدل موهای بلند و تنگ است، اما فکر می کنم ممکن است برای چیز متفاوتی آماده باشم. من موهایم را کمی بلند کرده ام، اما ناجور است. چگونه می توانم این مرحله را مدیریت کنم و ظاهر جدیدی پیدا کنم که مناسب فرم صورت من باشد؟ – جری، 32

آخه یکی گفته فاز موی ناجور؟! این را برای هر زنی مطرح کنید تا او با نگاهی آگاهانه با شما ملاقات کند، زیرا همه ما آنجا بوده ایم. چه برش بد یا چتری که هرگز نباید به آن می‌خوردیم، می‌دانیم که مرحله رشد آزاردهنده خیلی خوب است.

با این حال، برای شما خوش شانس است، داشتن موهای کوتاه تر (که تقریباً نیم اینچ در ماه رشد می کند، فقط کافی است) تغییر استایل خود را به فرآیندی بسیار کمتر چشمگیر تبدیل می کند.

D’Angelo از Blind Barber می‌گوید: «وقتی کسی موهای خود را بلند می‌کند و نیاز به مراقبت دارد، من توصیه می‌کنم موهای پهلو و گردن را باریکتر کند. “با انجام این کار می توانید ظاهر کوتاهتری را حفظ کنید و در عین حال بقیه موهای خود را رشد دهید.”

خودشه؟ متعجب. سرد. نه اصلا حسودی می کنم و نه چیز دیگری…

***

خواه شما آماده رویارویی با یک مشکل آرایشی مانند موهای نازک یا غیرقابل کنترل هستید، آماده تغییر در ظاهر خود هستید، یا فقط آماده هستید که استفاده از یک محصول را از سر تا پا متوقف کنید—امیدوارم این نکات به شما فشار آورده باشد (یا شاید فقط اجازه؟) برای رسیدن به بیشترین اهداف سال 2018 … بهتر از یک توییت ویروسی-که-ویروس-اینستاگرام شد- بود.

پس ادامه بده!

ریش تراش های مزخرفی را که استفاده می کردید تعویض کنید زیرا ارزان هستند. یک آرایشگر جدید را امتحان کنید. شروع به مقابله با موهای نازک کنید. در پایان یک روز سخت و طولانی، خیار را روی چشمان خود قرار دهید. ما همین جا با شما خواهیم بود، مرطوب کننده را روی آرنج چپ خود می زنیم و هر ثانیه آن را دوست داریم.

با مشارکت Rogaine. برای حمایت از مارک هایی که از Style Girlfriend حمایت می کنند، سپاسگزاریم!

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

(تصویر از طریق پوشک)