آیا مردان باید صندل بپوشند، چگونه از یک زن جدا شویم، آداب مناسب رابطه جنسی

وقتی ضبط این را در روز یکشنبه به پایان رساندیم، مگان تمام گفت: “فکر می کنم این قسمت واقعاً خوبی بود!” و من همش گفتم: “آره، کاملا!”

این است که بسیار شیوا می گویند: اکنون خود را آماده کنید، زیرا این واقعاً یک قسمت عالی از پادکست مورد علاقه شما است.

در لیست موضوعات ما هستید؟ آیا مردان باید صندل بپوشند، نحوه جدایی از یک زن و آداب مناسب سکسینگ.

در iTunes یا Stitcher گوش دهید یا پخش زیر را فشار دهید:

خب حالا فصل 2 است

چرا؟ خوب، اول از همه، مگان اعلام کرد که به چت های l’il ما به عنوان “فصل 2” فکر می کند. بی لباسهر چه که باشد، اما تغییر همیشه هیجان انگیز است، درست است؟!

سپس، ما یک بخش جدید به نام “مگان’s Shade Corner” اختراع کردیم و این … خوب، این در مورد مگان است که به طور منظم سایه می اندازد! کاری که او به هر حال انجام می دهد، و اکنون نامی دارد.

این هفته، او بر برادر شوهرش سایه انداخت و گفت: «شاید اگر کمی بیشتر کار کند، ممکن است کراوات‌های زیباتری داشته باشد که هرگز نمی‌پوشد. می دانم، می دانم، اما باید گوش کنی تا بفهمی. و حتما می خواهید گوش کنید.

ما همچنین تصمیم گرفتیم که به‌روزرسانی هفتگی رقبای Song of Summer™ 2018 را شروع کنیم، اما زمان آن کوتاه شد زیرا ظاهراً «نمی‌توانستیم درباره تک‌آهنگ جدید آریانا گرانده درباره یکدیگر صحبت نکنیم»، بنابراین مراقب آن باشید. بعد هفته من چند ایده دارم، اما می خواهید صدای شما را هم بشنوم، پس آنها را در نظرات بگذارید!

ماندال؟ بیشتر شبیه ManDon’ts

کجای بحث «مردان صندل پوش» می افتیم؟ احتمالاً می‌توانید با بازتوییت بالا حدس بزنید، اما من قول می‌دهم هرگز نخواهیم گفت که «نباید» صندل بپوشید (و مخصوصاً دمپایی). ما به سادگی پرونده خود را مطرح می کنیم، سپس شما باید تصمیم بگیرید.

چگونه مثل یک مرد از هم جدا شویم (اما نه یک سوراخ)

این هفته، ما تنها سنت اخیر خود را برای پاسخ دادن به یک سوال خواننده با استخراج تجربیات خود برای لذت شنیدن شما شکستیم.

امروز؟ غم انگیز جدایی ها.

… بله، دوباره (چرا ما اینقدر دوست داریم در مورد دل شکستگی صحبت کنیم؟).

یکی از دوستان مگان اخیراً پس از اینکه همسر سابقش او را با یک جمله شوم چشم پوشی کرد: “هی می توانیم صحبت کنیم؟”

سوال بزرگی که سعی کردیم به آن پاسخ دهیم؟ چه نوع اطلاعاتی در یک جدایی مانند این مدیون است و چگونه پسرها می توانند ضربه بزرگی مانند جدایی را وارد کنند کم ضررترین راه ممکن است؟

ما وارد آن شدیم، اما در نهایت توصیه ما به این بود که صادقانه و صریح باشید، و اخبار خود را در یک «ساندویچ تعارف» قرار ندهید.

ساندویچ تعارف چیست؟

ساده: “چیز خوب… چیز بدی مثل متاسفم اما دارم از تو جدا می شوم… چیز خوب دیگری.” به نظر شما چقدر این چیز بد را پنهان می کند؟ آره نه خیلی خوب

کل تبادل نظر من را به یاد اپیزود اخیر نمایشی انداخت که به اندازه کافی نمی توانم آن را توصیه کنم دلتنگ عشقو در نتفلیکس است و باید آن را تماشا کنید، مانند اکنون.

همچنین، این را با نمایش اشتباه نگیرید عشق، همچنین در نتفلیکس که وحشتناک است.

اوه، و اگر جرأت داری بگویی: “امیدوارم ما هنوز بتوانیم با یک زن دوست باشیم”، من و مگان شخصاً شما را تعقیب می کنیم و … یک خواهر بزرگتر با شما صحبت می کنیم.

غیر ممکن است و نباید تلاش کرد. و می‌دانید که منظور ما این است زیرا ما هرگز از کلمه “باید” در اینجا در SG استفاده نمی‌کنیم.

به علاوه، ما به اشتراک می‌گذاریم که چرا در آغوش گرفتن تمام بدن هرگز مشکلی ندارد.

سبک ورزشکار و سکستینگ (نه در یک زمان)

بعد، ما مستقیماً به سمت عکس‌های داغ حرکت می‌کنیم… که، مثلاً، می‌دانم که هر هفته به شما می‌گویم که مخصوصاً داغ هستند، اما این بار واقعاً منظورم این است.

هم تیمی های لبرون جیمز و کاوالیرز با لباس های قهوه ای تام
از طریق GQ

مگان ما را با چیزی شروع می‌کند که من قسم می‌خورم شاید، حتماً، قبل از ضبط، طرح کلی را بخوانم، و آن این است که لبرون جیمز تمام تیمش (کاوها، دوه! من چیزهایی را می‌دانم!) در هماهنگی لباس‌های تام براون به عنوان آنها قرار داد. لباس های “قبل از بازی”. من فکر کردم که از آنجایی که آنها بسیار شیک هستند احتمالاً لباس های “پس از بازی” نیز هستند، اما به من اطلاع دادند که این اشتباه است.

به هر حال، همه آنها شبیه مدل های غول پیکر و ناراحت کننده باند فرودگاه به نظر می رسیدند، مخصوصاً شخصی به نام جردن کلارکسون، که کت و آستین پیراهنش را بالا زد و اوه، من فقط از آن متنفر بودم. و بعد دوباره این کار را کردند!

برداشت داغ من در واقع یک شیپور است (متاسفم، نه متاسفم!) زیرا این هفته یک مقاله واقعا سرگرم کننده نوشتم در مورد… Sexting! بله، من در مورد جنسیت هستم. در واقع، من حتی این پادکست را با برخی بازخوانی‌های بلند از روش‌های مورد علاقه‌ام برای معرفی سکس به یک مکالمه متنی روزمره تحسین کردم. (مگان می‌گوید من سکسی به نظر می‌رسم، اما مثل *چرخش مو* کی، من؟) به هر حال، من انواع راهنمایی‌ها را برای شما دارم، از جمله ایده‌های شکلک‌های سکسی و هشدار اسپویلر – هیچ کدام از آنها بادمجان نیستند.

به من بگو:

بهترین توصیه شما برای جدایی چیست؟