خلاصه سبک: 10 کفش کتانی یکپارچهسازی با سیستمعامل برای مردان که در بهار امسال بپوشند

نوشته گابی مایرز | آخرین به روز رسانی: 21 آوریل 2019 | 5 دقیقه خواندن

کفش های کتانی رترو برای پسران یک ارتقاء عالی در این فصل بهار است. بنابراین ما فکر کردیم که جفت های مورد علاقه خود را که می توانید در دفتر بپوشید (البته بسته به کد لباس) جمع آوری کنیم. و در آخر هفته – همه اینها در حالی که فوق العاده شیک و در کنار هم به نظر می رسید.

در زیر، 10 کفش ورزشی رترو مورد علاقه ما برای پسران در فصل بهار:

1. ون، 60 دلار

ون کفش کتانی قدیمی

SG می گوید: کفش ورزشی رترو فصل. Vans Old Skools سال گذشته دوباره به سبک خود بازگشته اند و به نظر نمی رسد به این زودی ها به جایی بروند. این‌ها مدل‌های کلاسیک سیاه و سفید هستند، اگرچه ما نسخه شطرنجی را نیز دوست داریم، اگر احساس می‌کنید می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

2. نایک، 125 دلار

SG می گوید: در یک پادکست اخیر، مگان در مورد عشق خود به Air Max 90s صحبت کرد، و با دیدن موارد بالا، باید بگویم – متوجه شدم. رنگ‌های مشکی/سفید/قرمز و آبی حال و هوای کفش‌های کتانی پدری را ارائه می‌کنند که در حال حاضر بسیار جذاب هستند، در حالی که زیرپایی با بالشتک هوای نایک امضا شده است.

3. مکالمه، 73 دلار

کفش کتانی زرد یک ستاره

SG می گوید: قرارداد واقعی. رترو و یک کفش کلاسیک، همه در یک کفش. من همچنین دوست دارم که این ستاره های کانورس وان در جیر کمی زیباتر از همتای بوم خود احساس می کنند. و اون رنگ؟ خوب، می دانید که ما در مورد رنگ زرد چه احساسی داریم.

4. پوما، 114 دلار

کفش ورزشی پوما اختراع مجدد

SG می گوید: یکی دیگر از “کتانی های پدر” که کاملاً تازه و مدرن به نظر می رسد.

5. نایک، 99 دلار

کفش ورزشی نایک

SG می گوید: یک تکان سر دیگر به حرکت کفش پدر. فکر نمی کنید آنها سبک شما هستند؟ فقط آنها را امتحان کنید، از شما خواهش می کنم. آنها خیلی هستند، بنابراین واضح است و باعث می شود هر مردی حداقل چند درصد سردتر به نظر برسد. این کفش‌های کتانی Air Span II به‌تازگی به‌موقع سی‌امین سالگرد خود با رنگ‌های اصلی دوباره عرضه شدند و حال و هوای بازگشتی خود را کاملاً قانونی جلوه دادند.

6. پوما، 90 دلار

کفش ورزشی انتخابی پوما

SG می گوید: به‌روزرسانی یک کفش کلاسیک، کفش پوما که همه ما در کلاس هفتم داشتیم دوباره جالب است. من رنگ‌های پررنگ‌تر را دوست دارم، اما همیشه می‌توانید چیزی خنثی‌تر را برای یک نوع کفش «با همه چیز بپوشید» انتخاب کنید.

7. ببینید، 120 دلار

کفش ورزشی طبیعی را ببینید

SG می گوید: ما ویجا را دوست داریم. شراکت با کارگاه های بدون مرز پروژه در فرانسه، این برند از ادغام مجدد شهروندان در جامعه از طریق کار حمایت می کند. آنها همچنین از چرم دباغی شده با محیط زیست، پنبه ارگانیک و لاستیک وحشی آمازون استفاده می کنند، به طوری که هر قطعه نه تنها یک بیانیه شیک و کلاسیک ایجاد می کند، بلکه مظهر تولید متفکرانه، دستمزد منصفانه و شرایط کاری خوب است. همه اینها و کفش ها به نظر می رسند خیلی باحال.

8. New Balance، 159 دلار

SG می گوید: کفش ورزشی پدر OG. چه چیز بیشتری میتوانم بگویم؟

9. وانت، 60 دلار

ون کفش کتانی صورتی قدیمی

SG می گوید: بله، ون های بیشتری. به نظر می رسد که در این فصل، Old Skools در هر رنگی در رنگین کمان پخش می شود (Urban Outfitters می گوید صورتی است، اگرچه برای ما بسیار هلویی تر به نظر می رسد). اگر نگران این هستید که در جفت سیاه و سفید یا شطرنجی شبیه یک میم متحرک به نظر برسید، این جفت‌ها با پالت رنگی کم‌رنگ‌تر و روکش‌های جیر بزرگ‌تر و پیچیده‌تر به نظر می‌رسند. با این حال هنوز باحال است. وعده.

10. برج درختی، 70 دلار

کفش ورزشی سه برج

SG می گوید: شاید بتوان گفت یکی از برندهای کفش کتانی OG بوم، Tretorn یک کفش ساده عالی برای بهار و تابستان می سازد. شاید … خرید عمده؟

***

خدمات خرید مجازی