پادکست جدید: در مورد نحوه عکسبرداری، پیشنهادات Chipotle و تصاحب ربات

اوه وای دوباره من هستم!

با مگان رهبر بی باک خود در دیگری بازگردید پرس های دیجیتالی داغ پادکست در حالی که داشت صدا را ویرایش می کرد، مگان به من اطلاع داد که این بار “صدای بایت” خوبی داشتم… پس برای آن آماده شوید.

به پادکست نحوه عکاسی در iTunes در اینجا گوش دهید

اول از همه…

مگان دارد زیاد افکاری در مورد خرید آنلاین و آینده هوش مصنوعی در مد، و بیش از چند احساس در مورد نگاه جدید Amazon Echo Look. فناوری “Style Check” شامل یک دوربین با صدای فعال است که برای ارائه نظر دوم فناوری در مورد لباس های شما طراحی شده است.

بنابراین، آیا هوش مصنوعی جایگاهی در آن دارد؟ شما سبک شخصی؟ و چرا آمازون افرادی را انتخاب می کند که در حال حاضر دارای سبک شخصی فوق العاده ای هستند (معروف به وبلاگ نویسان مد) برای تبلیغ دستگاه، در حالی که به نظر می رسد افرادی که سبک عالی ندارند دموی هدف آنهاست…؟ ما فقط … ما آن را نمی فهمیم.

و در پایان روز، وقتی SG دارید، چه کسی به Amazon Echo Look نیاز دارد؟

حرکت درست در امتداد

ما عمیقاً به یک سؤال خواننده به ظاهر ساده می پردازیم. وقتی صحبت از عاشقانه به میان می‌آید، پسرها چگونه می‌توانند «شات خود را شلیک کنند»؟

من به شما دروغ نمی گویم، توصیه های ما در همه جا پراکنده شد، از نتیجه نهایی شروع شد و راه خود را به سمت نحوه شروع شروع کرد. با این حال، ابتدا مگان باید به من توضیح می داد که چه کسی شی سرانو است. بعد، داشتیم می چرخیدیم.
از آنجایی که می‌دانیم نمی‌توانیم تمام نایک را به سمت شما بیاوریم، فریاد بزنیم، «فقط این کار را انجام بده!» و پادکست را ناگهان پایان دهیم، در عوض انواع ایده‌ها را به اشتراک گذاشتیم، از درخواست از یک دوست معتمد برای دریافت نظر تا آزمایش آب با کمی کمک. ** معاشقه** قبل از ژست بزرگ (یا به جرأت می گویم، حرکت جسورانه!). چون به من اعتماد کن، ما گرفتن که گفتن این رابطه عشقی آسان تر از انجام آن است.

و در نهایت…

موارد داغ این هفته هستند در واقع داغ

مگان واقعا نمی تواند از این واقعیت غلبه کند که مارک جیکوبز، طراح بزرگ مد و یک فرد ثروتمند خوش قیافه، از دوست پسرش در Chipotle خواستگاری کرده است…با فلشموب. بله، آن چیزی که مردم در سال 2011 واقعاً به آن وسواس داشتند و خیلی زود قدیمی شد (به نظر من! مگان آن را دوست دارد!).

میدونی چیه؟ خوبه! دوست داشتنی است و به نظر یک شگفتی واقعی است. TL:DR ما عاشق عشق هستیم.

و می دانید ما چه چیز دیگری را دوست داریم؟ مردی به نام سام بارسکی که ژاکت‌هایی را می‌بافد که شبیه مکان‌های دیدنی هستند و سپس با ژاکت‌های مزبور در مقابل علامت مشخصه از خود عکس می‌گیرد. این جذاب و دوست داشتنی است و یکی از شجاع ترین نمایش های سبک شخصی در اینترنت است.. حداقل به گفته ما.

به ما بگو:

در POD هفته آینده به چه سوالاتی می توانیم برای شما پاسخ دهیم؟

آنها را در نظرات زیر رها کنید!