راهنمای سبک بهاری Uniqlo & Style Girlfriend برای پسران 2018

بنر راهنمای بهار دوست دختر استایل یونیکلو

بچه ها!

بچه ها

بچه ها

من بسیار هیجان زده هستم که راهنمای سبک بهار 2018 خود را برای پسران با شما به اشتراک بگذارم.

این محصول که با همکاری دوستان ما در Uniqlo ارائه شده است، مملو از نکات، ترفندها و میانبرهایی است که میخکوب کردن کمد لباس شما برای بهار است. از آماده کردن کمد خود برای خریدهای جدید گرفته تا پوشیدن رنگ فصل (*به راست نگاه می کند، چپ به نظر می رسد…این اسطوخودوس است*SG شما را تحت پوشش قرار داده است.

در طول ماه گذشته، کل تیم ما واقعا سخت کار کرده است تا این پروژه را با هم جمع کنیم. پس لطفاً همه چیز را بررسی کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

من شخصاً دیوانه ظاهر آن هستم، اینطور نیست؟

کل شبانگ توسط هالی ویتلف بسیار با استعداد، دوست و طراح مستقر در غرب میانه طراحی شده است (زیرا #میان بهترین).

ما گابی را داریم که یک ویژگی 5 Days 5 Ways را کنار گذاشته، یکی از موارد مورد علاقه طرفداران است که می‌دانم شما بچه‌ها آن را دوست دارید. او یکی از پارچه‌های مورد علاقه ما را برای بهار به نمایش می‌گذارد، در حالی که تیلور برای خوانندگان کالج‌مان سبک تعطیلات بهاری و دیگری را برای طرفداران گلف ما به نمایش می‌گذارد.

چند راهنمای رنگی پیدا خواهید کرد که نشان می دهد چگونه رنگ های مورد علاقه ما را برای فصل بهار در محل کار/مدرسه و آخر هفته ها بپوشیم. و البته من آن را در اینجا مخلوط می کنم و در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه ام نظر می دهم: لباس بیرونی سبک. آیا ما در مورد کت های جین صحبت می کنیم؟ شرط می بندی. پارک ورزشی؟ آهان. یک یا دو کت نمادین هرینگتون؟ بهتره باورش کنی

اگر هضم تمام این خوبی های بهاری آبدار یکباره برای شما زیاد است، نگران نباشید. یعنی متوجه شدم من هم قبل از اینکه به چرخش روزانه خود ادامه دهم (NYMag، The Ringer، و TechCrunch.. همه در حین پخش روزانه The Daily در پس‌زمینه… بله، این مقدار زیاد است) فقط زمان زیادی برای #محتوای یک مقصد آنلاین دارم. روز

ما این داستان‌ها را در فید شما طی دو هفته آینده منتشر خواهیم کرد زیرا می‌دانیم که شما، مانند استیون تایلر، نمی‌خواهید چیزی را از دست بدهید.

در اوقات فراغت خود مطالعه کنید، و از Uniqlo بسیار سپاسگزاریم که به ما کمک کرد تا این چیزهای عالی را در چشمان شما قرار دهیم!

x، مگان

***

آیا احساس می کنید سبک بهاری غلبه کرده است؟ SG می تواند کمک کند

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اگر آماده‌اید استایل خود را برای بهار (و تابستان هم!) ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس‌های جدید بیم دارید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما آشکارا مغرضانه هستیم، اما مشتریان به ما می گویند که ما واقعا عالی هستیم!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

> برای دریافت بهترین نکات و ترفندهای ما، Style Girlfriend را در Pinterest دنبال کنید!