سبک جشنواره موسیقی برای پسران: بهترین لباس برای پوشیدن

خبر خوب؟ سبک جشنواره موسیقی برای زنان بسیار پیچیده‌تر از شما دوستان است. گرایش‌ها به همان سرعتی می‌آیند و می‌روند و بهشت ​​منع می‌کند که با تاج گل و چکمه‌های حاشیه‌ای به ایندیو سفر کنید، وقتی قرار است آرایش تک‌شاخ و چوکر داشته باشید. مثل این است که چرا حتی به خود زحمت رفتن؟

برای بچه‌ها، سبک جشنواره موسیقی از یکی به بعد کاملاً ثابت می‌ماند، بنابراین این فهرست بسته‌بندی را برای هر آنچه در تقویم اجتماعی خود در تابستان امسال است، نشانه‌گذاری کنید. اما این بدان معنا نیست که مردان سرگرمی مد جشنواره را از دست بدهند. در واقع، این شما بچه‌ها هستید که اغلب با لباس‌هایی که به همان اندازه کاربردی و چشمگیر هستند، نمایش را می‌دزدید.

و وقتی به بیابان می روید (به معنای واقعی کلمه) برای پوشاندن زمین های زیادی (همچنین به معنای واقعی کلمه) از مرحله ای به مرحله دیگر راه رفتن، عملی بودن کلید است.

هنگامی که بسته خود را با اصول اولیه بقا مانند یک بطری آب نرم و شارژر تلفن قابل حمل پر کردید، به لایه‌های سبک وزنی برسید که شما را از روزهای آفتابی به شب‌های خنک‌تر می‌برد، بدون اینکه از یک ضرب – که کندریک لامار تأیید کرده است – بگذرید.

آیا برای یک مجموعه از سبک جشنواره که با علایق شما و حساسیت های بسته بندی شما مرتبط باشد آماده اید؟ راهنمای کواچلای SG HQ را مرور کنید (و ببخشید تا زمانی که تمام گل های مرواریدی را که برای تاج گل های شما در پارک مرکزی انتخاب کرده ام دوباره بکارم).

در زیر، سبک جشنواره موسیقی برای پسران:

سبک کوچلا مردانه

1. شلوار جین روشن | 2. شلوار دویدن | 3. شورت 7 اینچی | 4. تاپ تاپ | 5. تی شرت روشن | 6. چوگان طرح دار | 7. کاپشن سبک | 8. چکمه بند دار | 9. کفش ورزشی | 10. عینک آفتابی | 11. کلاه معمولی

ریمیکس لباس، سبک مردانه، لباس مردانه، سبک آخر هفته، چه چیزهایی را بسته بندی کنیم

لباس جشنواره موسیقی شماره 1 روز سفر

SG می گوید: ممکن است نخواهید آن ها را در محل کار بپوشید، اما شلوار دویدن رسماً یکی از لوازم اصلی خارج از کار است. کفش‌هایتان را با کفش‌های کتانی و جوراب‌های بدون نمایش بپوشید تا قبل از اینکه وارد زمین‌های جشنواره شوید، قوزک‌هایتان را کمی یقه کنید.

لباس جشنواره موسیقی شماره 2 روز اول

SG می گوید: یک پیراهن یقه‌دار طرح‌دار یک افزودنی عالی به کمد لباس بهاری شماست… فراتر از آخر هفته‌ای که در یک جشنواره موسیقی سپری می‌کنید. شما می توانید آن را بیشتر از آنچه فکر می کنید بپوشید… فقط این پرایمر سبک از گابی تیم SG را بررسی کنید!

لباس جشنواره موسیقی شماره 3 روز دوم

SG می گوید: بله، شلوار جین لایت واش در حال حاضر باحال است. بله، شما می توانید آنها را از بین ببرید.

لباس جشنواره موسیقی شماره 4 روز 3

SG می گوید: ما یک چکمه محکم را دوست داریم در صورتی که هوا خیس شود و شما تا قوزک پا در گل و لای باشید. با این حال، به همین راحتی می‌توانید این لباس را با یک کفش کتانی یا توری سبک بپوشید.

لباس جشنواره موسیقی شماره 5 روز سفر

SG می گوید: تصویر نیست؟ احتمالا مقداری ایبوپروفن.

***

به دنبال کمک برای سبک طولانی آخر هفته خود هستید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس‌هایی که به شما احساس یک میلیون دلار را می‌دهند، مهم نیست که به کجا می‌روید، اعتماد به نفس کامل را افزایش می‌دهند، اما خرید برای آنها؟ این می تواند یک درد باشد. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***