هری استایلز شیک ترین مرد سال 2020 شماست

پس از بیش از 60000 رای داده شده (که WOW)، ما یک برنده SG Madness 2020 داریم!

هری استایل شیک

هری استایلز، سابقاً از گروه پسر بریتانیایی One Direction و در حال حاضر سازنده انفرادی (آیا به خط خوب? واقعاً خوب است)، شیک ترین مرد سال 2020 شماست.

او با پیروزی نه چندان نزدیک مقابل جیک جیلنهال و پس از یک فینال چهار که شامل باراک اوباما و او نیز بود، مقام اول را به دست آورد. مرد عنکبوتیتام هالند.

براکت امسال به طور کامل در استوری های اینستاگرام SG پخش شد، و من نمی توانم فکر نکنم این نماد Gen Z در میان طرفدارانی که تقریباً به طور کامل زندگی خود را به صورت آنلاین زندگی می کنند، مورد توجه قرار گرفته است.

این یک حفاری نیست، بلکه تصدیق این است که جوان‌ها و پیرها (همه، مثل من) به طور یکسان، و همچنین Gen X، Boomers و فراتر از آن می‌توانند از نسل بعدی درسی بگیرند.

در زیر، 6 درس استایلی که باید از هری استایلز، شیک ترین مرد سال 2020 بیاموزید:

هری شیک ترین مرد سال 2020 که توسط دوست دختر استایل رای داده شده است
چوب لباسی

درس شماره 1 از امتحان کردن چیزی جدید نترسید

هری استایل شیک ترین مرد سال 2020
از طریق گتی، دیلی میل

اگر من از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی چیزی در مورد ژنرال Z یاد گرفته باشم، این است که “قوانین” در مورد مردانگی، خوشبختانه، بیشتر از پنجره بیرون است.

هنرمند مدرسه می‌تواند پادشاه جشن باشد، جوک می‌تواند لاک ناخن بپوشد. مضمون آنچه “تو را مرد می کند” – چیزهایی مانند کوبیدن جوجه ها، انکار احساسات و احمقانه پنداشتن مد – وجود ندارد.

هری استایلز اغلب این آزادی را بیان می‌کند که مردانگی خود را هر طور که می‌خواهد از طریق لباس‌هایش تعریف کند، و تیم SG – همراه با یک دسته کامل از شما! – برای آن اینجا هستند.

حالا، این بدان معنا نیست که باید ناخن‌هایتان را رنگ کنید (اما اگر می‌خواهید، باید یک گردنبند مروارید بپوشید (اگرچه می‌تواند جالب باشد!).

نکته این است که اگر شما علاقه مند به امتحان یک ترند، یک ظاهر یا یک لباس هستید، فقط آن را امتحان کنید.

چیز جدیدی بخرید:

درس شماره 2 با silhouettes آزمایش کنید

هری استایل شیک ترین مرد سال 2020
از طریق دیلی میل، پینترست

شلوار ملوانی کمر بلند با ته زنگی پوشاننده کفش؟ مطمئن. یک کت و شلوار دو سینه با برگردان اوج؟ چرا که نه!

شاید این نکته برای شما به معنای استفاده از شلوار جین لاغرتر از آنچه که قبلاً به آن عادت کرده اید، باشد. یا پوشیدن کت و شلواری که احساس تناسب بیشتری داشته باشد و کمتر جعبه ای داشته باشد.

لازم نیست به سبک دهه 70 منحرف شوید به سبک هری. هر نوع لباسی که به آن علاقه دارید، اما هوس امتحان کردن را نداشته اید، اکنون وقت آن است.

به معنای واقعی کلمه.

ماه هاست که از خانه بیرون نمی رویم. برای مدتی در اتاق نشیمن چیزی جدید بپوشید و زمانی که شروع به دریافت منظم ویتامین D در خارج از منزل کنید، از آنچه احساس طبیعی می کند، شوکه خواهید شد.

خرید سیلوئت های مختلف:

درس شماره 3 قبل از اینکه از خانه خارج شوید، یک اکسسوری بپوشید

هری استایل شیک ترین مرد سال 2020
از طریق گتی، پینترست

ضرب المثلی وجود دارد که به کوکو شانل نسبت داده می شود که می گوید خانم ها قبل از خروج از خانه باید یک اکسسوری را جدا کنند. توصیه او کمک به زنان برای جلوگیری از اضافه بار لباس بود. آیا واقعاً به گردنبند نیاز دارید؟ و سنجاق کلاه و دستبند تنیس؟ شاید نه.

ولی! برد هری به ما نشان می دهد که شاید باید این ضرب المثل را برای مردان برعکس کنیم.

قبل از اینکه از خانه خارج شوید، یک دستبند چرمی به ساعت روی مچ خود اضافه کنید. یا کشیدن گردنبند. یا کلاه. شاید یک انگشتر صورتی؟!

مطمئناً استایلز ماکسیمالیست است و این برای همه مناسب نیست، اما شاید کمی ماکسیمالیسم به شما کمک کند.

فروشگاه لوازم جانبی:

درس شماره 4 از چاپ، الگوها و رنگ ها استفاده کنید

هری استایلز چه یک ژاکت آبی پودری دهه 70 باشد و چه یک کراوات خال خالی، هری استایلز از کمی رنگ هراسی ندارد. یا لباسی که مشغول است.

چاپ، الگوها و رنگ های #SGapproved را بخرید:

درس شماره 5 یک انسان شایسته باشید

در بیشتر کالاهای جدیدترین آلبوم HS عبارت «با مردم با مهربانی رفتار کنید» وجود دارد.

سبک های هری با مردم با مهربانی رفتار می کنند
shopus.hstyles.co.uk

این نام یک آهنگ خارج از آلبوم است، و نه دقیقاً یک احساس راک اند رول. اما شما این احساس را دارید که استایلز با آن زندگی می کند.

به هر حال، مردی که در انظار عمومی با گردنبند مروارید در خیابان راه می‌رود، واقعاً نمی‌تواند کسی باشد که کسی را به خاطر قدم زدن در خیابان با گردنبند مروارید مسخره کند. پس از این، بنابراین به دلیل این.

درس شماره 6 چیزی را بپوشید که بیشتر از همه شما را به شما می‌سازد

یا اینکه لاک ناخن شما چه رنگی است؟

سبک سلبریتی
از طریق GQ، Popsugar، Getty

در نهایت، لباسی شبیه هری استایلز نیست که شما را شبیه یک نوازنده استودیویی برای Fleetwood Mac کند (مگر اینکه این همان چیزی باشد که می‌خواهید دنبالش باشید!)، بلکه لباسی است که به نظر می‌رسد بیان نهایی شما باشد.

فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم که لباسی که هری استایلز می‌پوشد، برای هر کس دیگری (به جز شاید دونالد گلاور، که او در نیمه‌نهایی امسال با یک تار مو به او برتری داد؟) دلخراش به نظر می‌رسد.

و این باحال است!

وقتی کمدتان را باز می‌کنید یا به لوازم جانبی روی کمدتان نگاه می‌کنید، ممکن است آن‌ها متعلق به یکی از دوستان یا همکارانتان باشند؟ اگر چنین است، شاید زمان آن رسیده است که قلمرو سبک خود را مشخص کنید.

این به این معنی نیست که در ساعت خوش زوم بعدی خود با کلاه بالا ظاهر شوید. کتاب راهنمای شغلی را به خاطر بسپارید چتر نجات شما چه رنگی است؟ نقطه تلاقی مهارت ها و علایق شما شبیه هیچ کس دیگری نیست.

و همانطور که می توانید آن مفهوم را به طور حرفه ای در آغوش بگیرید، فقط با پذیرش آن در سبک شخصی خود نیز می توانید از آن بهره مند شوید!

همانطور که هری استایلز – شیک ترین مرد سال 2020 شما – ممکن است بگوید، آیا زمان آن رسیده است که کشف کنید “لاک ناخن شما چه رنگی است؟”

***

درس های سبک از برندگان گذشته SG Madness مانند ادریس البا، رایان گاسلینگ و جف گلدبلوم را بررسی کنید.